Tunsin itseni noloksi. Pyyhin huuliani suudelman jäljiltä, ja katsoin kengän kärkiäni. Guille tarttui minua hennosti kädestä, ja jupisi korvaani: ''A-anteeksi...En minä..Minä en....En yleensä tee näin, olen pahoillani...'' Guille lähti kävelemään ripeästi etumatkaa, kun jäin siihen vielä seisomaan Teten eteen. Tete käveli minua kohti, rappunen kerrallaan. Nostin pääni ja kun hän oli tarpeeksi lähellä, halasin häntä. ''Anteeksi, aika kiusallista varmaan sinulle kun suutelin veljeäsi, ei ollut tarkoitus...Tai ei ainakaan heti tänään..'' Vaikka olinkin nolostunut, niin silti eka päivä oli todella mieluinen, en olisi aavistanut että poika josta olen kiinnostunut tkisi aloitteen näin pian.
''Ei kai haittaa?'' varmistin vielä asian, kun irrottauduin halista.
''Siis ei kai haittaa jos minä...ja veljes..?'' Kysyin varovaisesti.
''Veli-puoli'' Tete korjasi.
''Mutta ei haittaa, miksi haittaisi?'' Tete sanoi, ja vaikka hänen äänensä olikin hiukan ärtynyt, en huomannut sitä, kun halasin häntä innostuneena uudestaan.
''Kiitos kiitos kiitosss!!!''
Kun halasin Teteä, hänen ilmeensä oli hämmentynyt.
Tete suoristi paitaansa ja hymyili minulle, tosin en ollut varma hymyn aitoudesta, jostain syystä Tetellä vaikutti olevan pinnat kireällä.
Kun avasin ulko oven, olin aivan hämmilläni. Suljin oven nopeasti ja nojasin siihen, tiputtaen koulu laukkuni eteisen lattialle. Olin kuitenkin iloinen, mutta samalla hämmentynyt...Äiti tuli keittiöstä essu päällään, ja halasi mua. Kolmas hali tänään...
''No, mites oma pikku kullannuppuni?? Mites eka koulupäiväsi?''
''ihan hyvin..Saanko olla hetken rauhassa?''
Äiti näytti hieman huolestuneelta, mutta lopulta suostui
''No, antaa olla, voit tutkia taloa kaikessa rauhassa''
Talomme oli samanmallinen kuin Serranoilla, joka johtui siitä, että ne ovat naapurusto taloja.
Keittiö oli sopivan kokoinen. Onneksi vanhemmat olivat saaneet jo suurimmat huonekalut purettua. Huomasin keittiön perällä oven, taitaa olla vessa. Kävelin avaamaan oven, ja se olikin jonkinlainen varasto.
Sitten keittiön vieressä oli jonkinmoinen avara tila, johon mahtuisi pöytä, ei sitä kylla ihan huoneeksi voisi kutsua. Sen jälkeen olisi portaat yläkertaan, ja portaiden vieressä olkkari. Tiesin, että huoneeni olisi yläkerrassa, joten menin sinne. Siellä olis myös yksi huone vanhemmilleni, 2 vessaa, ja yksi vierashuone. Huoneeni oli täynnä pahvilaatikoita.
Heitin kengät pois jalastani ja heittäydyin sängylleni makaamaan. Kaivoin laukustani suositun nuorten lehden, ja aloin lukemaan sitä, mutten pystynyt keskittymään, koska mietin koko ajan tätä päivää. Kun syvennyin juuri ''kysy marinalta'' palstaan, niin tunsin kännykkäni värinähälyttimen taskussani. Ruudussa välkkyi ''Tete llamando'' Hengähdin nopeasti ennen kuin vedin kännykän korvalleni
''Ada puhelimessa''
''Moi, iskäni haluaisi tapansa mukaan tutustua uusiin naapureihin..Kävisikö sulle ja perheelles et tuutte meille illalliselle?''
Parannin asentoani, ja avasin ponkkarini.
''Hmm...Harkitsen asiaa..'' En kuitenkaan pystynyt pidättämään innostustani pidempään
''Harkitisin jo, oon tulossa'' Naurahdin''Varmistan vielä vanhemmilta''
Painoin nappulaa oven vieressä, josta kuului summerin ääni. Samassa kuulin koiran haukuntaa, ja tajusin että tiesin vain Tetestä ja Guillestä, muista perheen jäsenistä en ollut kysellyt. Äitini ja isäni olivat ihan tohkeissaan, mutta olen silti sitä mieltä että he valitsivat liian juhlalliset vaatteet.
Ovi avattiin, ja siellä oli poika, joka oli aika pitkä. Hänellä oli musta hieman kihara tukka, ja hän vaikutti hieman vaivaantuneelta. Samassa koira jota Pepeksi huudeltiin juoksi pojan jalkojen välistä.
Poika hymyili epävarmasti.
''Onko tämä varmasti Serranoilla?'' kysyin pojalta
''Juu juu ehdottomasti'' poika sanoi ja avasi ovea ja viittoili tulemaan peremmälle
''Soy Marcos'' Poika sanoi ja pusutteli meidät kaikki sisälle. Sisällä oli oikea sirkus. Perheen pää, ''Diego'' tuli heti tervehtimään suu korvissa, ja perässään lempeän näköinen vaimo, Lucia, opettajani. Sitten keittiöstä juokee söpö pikku poika, Churro. Guille oli kattamassa pöytää, ja loi minuun lumoavan katseen, ja tunsin taas sen ihanan tunteen vatsassani.
''Tete on yläkerrassa..Taisi mennä vessaan.'' Lucia selosti hymyillen, ja kehui samalla kuinka hyvin minulla oli kouluss mennyt ekaksi päiväksi
''Ai niin, jos haluat, voit mennä hänen huoneeseensa odottamaan.''
Minua ei tarvinnut kahdesti käskeä. kävelin portaat Teten huoneeseen, joka oli aika värikäs. Istuin tuoliin, jossa oli pyörät. Hilauduin sillä työpöydän luokse, jossa oli tietokone. Tutkailin työpöytää, ja näin kansion joka oli nimetty nimellä Santa Justa Klan fotos. Klikkasin sitä kahdesti, ja siitä avautui kansio täynnä kuvia. Niitä oli otettu koulun treeneistä, keikoilta, jostain ''Humberton'' synttäreiltä, koulun juhlista yms. Selailin kuvia, kunnes huomasin erän merkittävän piirteen. Jokainen kuva, joka oli tallennettu nimellä ''<3'', oli kuva jossa oli Tete ja Guille treeneissä ja taustalla muita bändin jäseniä. Tete ja Guille katsoivat toisiaan syvälle silmiin joka kuvassa. Näytti aivan...no aivan kuin he olisivat..rakastuneita. Yhdessä kuvassa he olivat nenät vastakkain, ja Guillellä oli mikrofoni kädessä. Mutta eiväthän he voineet..hehän...hehän ovat sisaruksia...Nielaisin kuuluvasti, ja olin häkeltynyt.Silloin kuulin askelia huoneeseen päin, ja suljin äkkiä kansion.
''Hola!!'' Tete huudahti iloisena. ''Anteeksi että jouduit odottamaan..'' Tete sanoi. Yritin hymyillä hänelle, vaikka se olikin vaikeaa...Ei ihme jos Tete oli surullinen kun Guille suuteli minua, hänhän on yhdessä oman siskonsa kanssa!!
No näin sain tehtyä, mutta mielestäni tuli jotenkin huonoa ja tönkköä tekstiä..