teteFAN kirjoitti:Flowers kirjoitti:Fran Perea:
[img]4a4863b7dec80abb.gif?3973[/img]
itekkö teit, tosi hieno
En tehny, vaan löysin

René kirjoitti:Tässä ois mun itte tekemän Naty-avaTekstiä ei ole, koska jos joskus joku käyttää ni saa itte lätkästä omanlaisen tekstin
Tilaustöihin kyllä laitan tekstin aina, mutta jos laitan tänne nii en laita tekstiä aina välttämättä

Strawberry kirjoitti:René kirjoitti:Tässä ois mun itte tekemän Naty-avaTekstiä ei ole, koska jos joskus joku käyttää ni saa itte lätkästä omanlaisen tekstin
Tilaustöihin kyllä laitan tekstin aina, mutta jos laitan tänne nii en laita tekstiä aina välttämättä
Tosi hieno.
Strawberry kirjoitti:René kirjoitti:Tässä ois mun itte tekemän Naty-avaTekstiä ei ole, koska jos joskus joku käyttää ni saa itte lätkästä omanlaisen tekstin
Tosi hieno.

Jennaa kirjoitti:Strawberry kirjoitti:René kirjoitti:Tässä ois mun itte tekemän Naty-avaTekstiä ei ole, koska jos joskus joku käyttää ni saa itte lätkästä omanlaisen tekstin
Tosi hieno.
Jep hieno on

Sertsu-Emma kirjoitti:Flowers kirjoitti:Fran Perea:
Onko tämä avatar vapaa?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa