heittu kirjoitti:Nenna kirjoitti:Kiitosta vaan kaikille.. ;)
Ekan tk:n ekasta jaksosta taas banneri:
vähän hieno!! jos sulla on photoFiltre niin miten laitat nuo kuvat tuolleen. siis yhdistät? päällekkäin tai silleen? =)
katte kirjoitti:heittu kirjoitti:Nenna kirjoitti:Kiitosta vaan kaikille..
vähän hieno!! jos sulla on photoFiltre niin miten laitat nuo kuvat tuolleen. siis yhdistät? päällekkäin tai silleen? =)
Nennalla on photoshop ;D
Todella hieno banneri jälleen kerran!
Melissa kirjoitti:Nenna kirjoitti:Kiitosta vaan kaikille..
Vitsit, ihastuin tohon ensisilmäyksellä!voisinkohan ottaa sen käyttööni?

Nenna kirjoitti:Onpas pitkä aika siitä kun viimeksi oon töitäni tänne laittanu..![]()
Sain eilen vihdoin ja viimein serranon perhe-dvd:n.. 1 tuotantokauden. Tuli tehtyä Guillesta tämmöinen banneri, 1tk:n kuvilla..

Victorkio kirjoitti:Nenna kirjoitti:Onpas pitkä aika siitä kun viimeksi oon töitäni tänne laittanu..![]()
Sain eilen vihdoin ja viimein serranon perhe-dvd:n.. 1 tuotantokauden. Tuli tehtyä Guillesta tämmöinen banneri, 1tk:n kuvilla..
Aivan ihana BanneriSaisinko ottaa käyttöön?

Nenna kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Nenna kirjoitti:Onpas pitkä aika siitä kun viimeksi oon töitäni tänne laittanu..![]()
Aivan ihana BanneriSaisinko ottaa käyttöön?
Saat ottaa käyttöön..Kivaa, et nää kelpas teille..

Nenna kirjoitti:Melissa kirjoitti:Nenna kirjoitti:Kiitosta vaan kaikille..
Vitsit, ihastuin tohon ensisilmäyksellä!voisinkohan ottaa sen käyttööni?
Tietty voit, eihän se kellään oo käytössä..

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa