Serranoboksit

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja JJL » Su Elo 31, 2008 5:21

Halla kirjoitti:
Maikki kirjoitti:Myydäänkö netissä jossakin ekaa kautta?

Esimerkiksi täällä. Kirjoita ylös, etsi -kenttään, 'Serranon perhe' ja sieltä löytyy.

Tuolla CDON.com:ssa on turhan kallis tuo 1 tuotantokausi. Mä sain ainaki 14.95 Anttilasta sen :roll:
JJL
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja teteFAN » Su Elo 31, 2008 6:20

JJL kirjoitti:
Halla kirjoitti:

Esimerkiksi täällä. Kirjoita ylös, etsi -kenttään, 'Serranon perhe' ja sieltä löytyy.

Tuolla CDON.com:ssa on turhan kallis tuo 1 tuotantokausi. Mä sain ainaki 14.95 Anttilasta sen :roll:

joo samaan hintaan tuli ite aikoinaan hankittua se 1 tk
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
teteFAN
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Halla » Su Elo 31, 2008 7:10

JJL kirjoitti:
Halla kirjoitti:

En löytänyt NetAnttilasta tuota ykköskautta haulla, sen takia laitoin CDON.com:in linkin.
Halla
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja sipa » Su Elo 31, 2008 7:48

Mul on 1 ja 3 kaudet (: 2 ja 4 toivon joululahjaks <:
Kuva
Kuva
sipa
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja teteFAN » Su Elo 31, 2008 8:56

Halla kirjoitti:
JJL kirjoitti:
Halla kirjoitti:

En löytänyt NetAnttilasta tuota ykköskautta haulla, sen takia laitoin CDON.com:in linkin.

se on varmaan loppunu sitten. Kannattaa myös esim hintaseurannasta kattoa serranon perhe DVDt.
Kuva
teteFAN
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Vieras » To Syys 04, 2008 12:46

Varasin juuri dischsopista 4. tuotantokauden molemmat boksit. Sieltä olen kolme ensimmäistäkin ostanut 8)
Vieras

ViestiKirjoittaja Serrano » La Syys 06, 2008 3:30

Serrano kirjoitti:
katy kirjoitti:CDON.comissa voi varata 1.kauden 27,95e/kpl.

NetAnttilasta löytyy 1.tuotantokausi 15e/kpl eli ei oo mitään järkee tilata sieltä...

Ja nyt kun olen katsellut 3.boxia niin kyllä kuvanlaatu on parantunut huomattavasti 1. ja 2.boxeista :)

Kehuin liian aikaisin kuvanlaatua... Nyt kun olen katsellut boxia niin kuvanlaatu on surkea ainenkin jaksoissa Paha pulma, Kullatut koulumuistot ja Oikea uros :twisted: En ole katsonut viellä kaikkia jaksoja niin en pysty sanomaan vielä kaikista jaksoista...
Serrano
Marcos Serrano

ViestiKirjoittaja teteFAN » Su Syys 07, 2008 12:01

Serrano kirjoitti:
Serrano kirjoitti:

NetAnttilasta löytyy 1.tuotantokausi 15e/kpl eli ei oo mitään järkee tilata sieltä...

Ja nyt kun olen katsellut 3.boxia niin kyllä kuvanlaatu on parantunut huomattavasti 1. ja 2.boxeista :)

Kehuin liian aikaisin kuvanlaatua... Nyt kun olen katsellut boxia niin kuvanlaatu on surkea ainenkin jaksoissa Paha pulma, Kullatut koulumuistot ja Oikea uros :twisted: En ole katsonut viellä kaikkia jaksoja niin en pysty sanomaan vielä kaikista jaksoista...

kyllähän se laatu heikkenee kun laitetaan aina 4 jaksoa levylle. Tosin osa vikaa voi olla siinä millä katot niitä videoita. Mulla jos katon koneella 19"näytöstä powerDVD8lla ni on huonompi kuvan laatu kun jos katon 28"TVseen laitetulla xbox 360llä.
Kuva
teteFAN
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Serrano » Su Syys 07, 2008 8:32

teteFAN kirjoitti:
Serrano kirjoitti:
Serrano kirjoitti:

kyllähän se laatu heikkenee kun laitetaan aina 4 jaksoa levylle. Tosin osa vikaa voi olla siinä millä katot niitä videoita. Mulla jos katon koneella 19"näytöstä powerDVD8lla ni on huonompi kuvan laatu kun jos katon 28"TVseen laitetulla xbox 360llä.

Katon 21 tuumasesta LG:stä :lol:
Serrano
Marcos Serrano

ViestiKirjoittaja Maikki » Ma Syys 08, 2008 6:28

Löysin ekan kauden prismasta ja kattelin sen tossa vkl ja oli kyl hyviä jaksoja :) Nyt pitäs hankkia muutki.
Maikki
Santiago Serrano

ViestiKirjoittaja teteFAN » Ma Syys 08, 2008 8:32

Maikki kirjoitti:Löysin ekan kauden prismasta ja kattelin sen tossa vkl ja oli kyl hyviä jaksoja :) Nyt pitäs hankkia muutki.

ilman muuta kannattaa hankkia. :D
Ite just ennakko varasin 4tkn molemmat osat discshopista yhteishintaan 49,90 + postikulut.
Kuva
teteFAN
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja llores » Su Syys 14, 2008 9:58

Mulla on 1-3 tk ja maksoin jokaisesta 20 euroa

Tämän viestin on kirjoittanut käyttäjä Argentina entisellä käyttäjätunnuksellaan (llores).

Viestiä muokannut Ylläpidon assistentti teteFAN.
llores

ViestiKirjoittaja Hawkit » Ma Syys 15, 2008 11:31

Juu mulla on noi 3 tuotantokautta, yksittäisinä ostin ni maksoivat yhteensä sen 89.85 jokaisesta meinaan tuon 29,95 maksanut.
Hawkit
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja SRO » Ti Syys 23, 2008 6:09

teteFAN kirjoitti:
natyy kirjoitti:Ei oo, mutta haluaisin. Pitää siis toivoa joululahjaksi, mutta en tiedä mitä kautta toivoisin tai toivoisinko kaikkia.. (: Entä koska 4. kausi ilmestyy?

Alustava julkaisu. 4 tuotantokausi osa1 5.11.2008 ja osa2 3.12.2008.
lähde
Kylläpä taas joutuu odottelemaan kauan. Toivottavasti eivät jälleen venytä julkaisua.
SRO
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja Suny » La Syys 27, 2008 5:40

Mulla on 1-kausi, ja tarkotus olis hommata kakkonen pian. :')

Kuvanlaatu on kyllä todellakin surkea muutamissa jaksoissa.
Suny
Paquillo

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen