RinU kirjoitti:i love serrano; Natalia on varmaan tulossa Suomeen jossainvaiheessa, kun kerkeää. Mietin tässä yksinään, että Natalia varmaan tulisi talvella, jos tulisi, koska Espanjassa ei ole samanlaista talvea kuin täällä. Jäisi aivan mahtava kokemus jos se tänne tulisi

Pahvi kirjoitti:Tehkää nettiadressi.Minulle toisaalta ihan sama, kun en kumminkaan pääsisi katsomaan sitä.
Paitsi jos se tulisi käymään meillä.

Pahvi kirjoitti:Tehkää nettiadressi.Minulle toisaalta ihan sama, kun en kumminkaan pääsisi katsomaan sitä.
Paitsi jos se tulisi käymään meillä.

heittu kirjoitti:serrano fani kirjoitti:Luin jostain lehdestä et natalia kävi suomessa ja siinä oli kuva nataliastase oli jossain risteilyllä mut se ei tainnu käyvä jakamassa nimmareita missään
Se oli seiskassa

MariTere kirjoitti:Olishan se ihan kiva jos Natalia tulisi suomeen. Mutta tulisko se sitte hänen fanejensa takia tänne? Koska Natalia ei missään bändissäkään ole, niin hän ei voisi tulla samoista syistä tänne kun Fran (myymään levyjä, keikalle).
Jos nyt joskus johonkin luotettavaan lehteen tulisi uutinen: "Natalia Sánchez tulee suomeen" niin varmasti hyppisin ilosta, mutta sitten jos Natalia menee Helsinkiin, niin en mä ny pääse sinne kauheen helpolla :/

Choni kirjoitti:MariTere kirjoitti:Olishan se ihan kiva jos Natalia tulisi suomeen. Mutta tulisko se sitte hänen fanejensa takia tänne? Koska Natalia ei missään bändissäkään ole, niin hän ei voisi tulla samoista syistä tänne kun Fran (myymään levyjä, keikalle).
Jos nyt joskus johonkin luotettavaan lehteen tulisi uutinen: "Natalia Sánchez tulee suomeen" niin varmasti hyppisin ilosta, mutta sitten jos Natalia menee Helsinkiin, niin en mä ny pääse sinne kauheen helpolla :/
Voisihan Natalia tulla myymään Serranon dvd-boxeja.Ja voisi muutkin Serranon näytteliät tulla niitä myymään tänne samalla tavalla kuin Fran myi levyjään.

Daevos kirjoitti:Choni kirjoitti:MariTere kirjoitti:Olishan se ihan kiva jos Natalia tulisi suomeen. Mutta tulisko se sitte hänen fanejensa takia tänne? Koska Natalia ei missään bändissäkään ole, niin hän ei voisi tulla samoista syistä tänne kun Fran (myymään levyjä, keikalle).
Voisihan Natalia tulla myymään Serranon dvd-boxeja.Ja voisi muutkin Serranon näytteliät tulla niitä myymään tänne samalla tavalla kuin Fran myi levyjään.
ÖÖ... Nehän eivät niistä mitään rahaa saa niin miksi ne tulis?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa