Extroja kyllä kaipaisin noihin boxeihin

![FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2] FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)
Coco kirjoitti:Kaikki ilmestyneet boxit on, ja eilen katoin 4.kauden 1osan loppuun. Ei kyllä mielestäni nuo ole mitään parhainta laatua, tai siis kun ne on vaan tavallaan "nauhoituksia" YLEltä. Mutta hyvä puoli siinä on, että kaikki sanonnat mitä TV:ssä ollut, on siinäkin(ku joissain DVD:issä on joskus eri tekstit mitä TV:ssä on näytetty). Ärsytti kun tuli niitä tekstejä "voit katsoa tämän jakson viikon ajan YLE Areenalta"
. Mut neloskaudessa en oo huomannut
. 3 kauden boxissa parissa jaksossa kuvanlaatu on jotenkin outo.... En osaa selittää. (ihan kun joku maalaisi niitä
). Mut muuten kuvanlaatu ei haittaa vaikka se ei olisikaan ihan HQ. Pääasia että saa selvää.

SRO kirjoitti:Coco kirjoitti:Kaikki ilmestyneet boxit on, ja eilen katoin 4.kauden 1osan loppuun. Ei kyllä mielestäni nuo ole mitään parhainta laatua, tai siis kun ne on vaan tavallaan "nauhoituksia" YLEltä. Mutta hyvä puoli siinä on, että kaikki sanonnat mitä TV:ssä ollut, on siinäkin(ku joissain DVD:issä on joskus eri tekstit mitä TV:ssä on näytetty). Ärsytti kun tuli niitä tekstejä "voit katsoa tämän jakson viikon ajan YLE Areenalta"
. Mut neloskaudessa en oo huomannut
. 3 kauden boxissa parissa jaksossa kuvanlaatu on jotenkin outo.... En osaa selittää. (ihan kun joku maalaisi niitä
). Mut muuten kuvanlaatu ei haittaa vaikka se ei olisikaan ihan HQ. Pääasia että saa selvää.
Niin minustakin saisivat mahduttaa noihin bokseihin jonkun levyn, joissa on bonuksia varsinkin kun kahdessa osassa 4. kausi pitää ostaa. Ei varmaan isompia satsauksia tarvitsisi bonuksiin ja ei tuohon toteutukseen ole muutenkaan älyttömästi tuottoihin verrattuna rahaa käytetty. (Lähes kaikki on Yleltä tekstityksiä myöten otettu) Esim. jos tuo neloskausi maksaa kokonaisuudessaan 60 euroa ja boksit ovat kauppojen viiden myydyimmän joukossa niin luulisi olevan varaa laittaa bonuksia.

Flowers kirjoitti:Ai se neljännen kauden eka osa on jo tullu kauppoihin...![]()
Katoin yks päivä Anttilasta mut silloin sitä ei siellä vielä ollut...

kkiljun kirjoitti:Flowers kirjoitti:Ai se neljännen kauden eka osa on jo tullu kauppoihin...![]()
Ja toinen tulee huomenna.

Corazón kirjoitti:kkiljun kirjoitti:Flowers kirjoitti:Ai se neljännen kauden eka osa on jo tullu kauppoihin...![]()
Mistäs tää tieto on peräisin, että tulisi huomenna? Mä en oo ainakaan huomannut missään niin sanottavan, muutamassa paikassa luki ainakin että alustava julkaisupäivä 26.11. En mä sitten tiedä

kkiljun kirjoitti:Corazón kirjoitti:kkiljun kirjoitti:Flowers kirjoitti:Ai se neljännen kauden eka osa on jo tullu kauppoihin...![]()
Mistäs tää tieto on peräisin, että tulisi huomenna? Mä en oo ainakaan huomannut missään niin sanottavan, muutamassa paikassa luki ainakin että alustava julkaisupäivä 26.11. En mä sitten tiedä
Cdon.comissa ainakin lukee julkaisupäivänä 11.11. Pitäsi olla kyllä paikkaansapitävä.
http://cdon.fi/elokuvat/serranon_perhe% ... _2_(4_disc)-966333

Corazón kirjoitti:kkiljun kirjoitti:Corazón kirjoitti:kkiljun kirjoitti:Flowers kirjoitti:Ai se neljännen kauden eka osa on jo tullu kauppoihin...![]()
Cdon.comissa ainakin lukee julkaisupäivänä 11.11. Pitäsi olla kyllä paikkaansapitävä.
Niin näköjään onkin. Itse katsoin NetAnttilasta ja Discshopista, niin siellä oli toi 26 päivä. En sitten tiedä, että ilmestyykö huomenna vain tonne cdon.comiin ja muualle myöhemmin.

kkiljun kirjoitti:Corazón kirjoitti:kkiljun kirjoitti:Corazón kirjoitti:kkiljun kirjoitti:Flowers kirjoitti:Ai se neljännen kauden eka osa on jo tullu kauppoihin...![]()
Niin näköjään onkin. Itse katsoin NetAnttilasta ja Discshopista, niin siellä oli toi 26 päivä. En sitten tiedä, että ilmestyykö huomenna vain tonne cdon.comiin ja muualle myöhemmin.
Ehkäpä. Saadanpas nähdä. Toivottavasti tulee jo huomenna.

SRO kirjoitti:Netanttilassa näyttäisi olevan eka kausi 15 euroa ja muut 30 eskoa. Paljousalennuksia ei näy joten 15+30+30+30=135. Tämä siis netanttilasta en jaksa muualta nyt etsiä. (Hinnat pyöristetty)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa