FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
Vastasin neljäs kausi, vaikka kyllä 1,2 ja 3:nenki on ollu hyvii ku kaikki alkuperäset henkilöt oli vielä mukana, mutta pidän myös yhtä paljon 5,6,7 ja 8 tuotantokausistakin vaikkakin niissä on aika paljon uusia henkilöitä :/
Minäkin vastasin 4. tuotantokausi. Silloin sarjan huumori on parhaimmillaan ja silloin myös kaikki sarjan alkuperäiset henkilöt olivat vielä mukana. Myös 1. tuotantokauden jaksot olivat hyviä..
Vastasin nelosen. Tosin kaikki kaudet 1-4 ovat todella hyviä. Mielestäni taso laski selkeästi noilla viimeisillä kausilla, vaikka nekin tarjoavat keskivertoa huomattavasti parempaa viihdettä telkkarissa. Nuo ensimmäiset neljä kun taas ovat aivan täyttä rautaa ja parasta mitä olen itse koskaan telkkarista nähnyt.
Oon nähnyt noita loppukausia (5>) ja sitten ekan kauden oon kohta saanut päätökseen ja vaikuttaa paremmalta ku noi viidestä eteenpäin. Pitää hankkia kakkonen, kolmonen ja nelonen viel, meinaan ne taitaa olla todellakin rautaa, kun ollaan ekalla kaudella raudallisesti pohjustettu sitä.
1. tuotantokausi on ehdottomasti paras! Kaikki näyttelijät ovat vielä nuoria ja ekoissa jaksoissa poikien ja tyttöjen kommellukset samassa talossa ovat loistavia!!!
Tämän viestin on kirjoittanut käyttäjä Churro entisellä käyttäjätunnuksellaan (Lucì<3).
Viestiä muokannut Nuorempi Global Moderator teteFAN.
Kyllä 4. vei voiton. Mukana ovat vielä Marcos, Eva, Lucía, Candela ja monet muut vakkari hahmot. Ihanaa katsoa kun Marcos ja Eva saavat viimein toisensa.