Flowers kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Flowers tässä tämä banneri, mihin piti lisätä teksti
Kiitos
Eipä mitään

Kolmen kopla kirjoitti:Victorkio, mulla olisi yksi toive ja olisin iloinen, jos jaksaisit toteuttaa sen. Katselin tekemisiäsi Fiti ja Santi avoja jossain toisessa topicissa ja pidin niistä. Olisin siis kiitollinen, jos haluaisit tehdä minulle Fiti-avan jostakin hauskasta kohtauksesta. Avassa voisi lukea Kolmen kopla.
Asialla ei ole mikään kiire, eikä sinun ole pakko tehdä, jos et halua, mutta kerrothan pian, onko sinulla innostusta tehdä.

Kolmen kopla kirjoitti:Victorkio, mulla olisi yksi toive ja olisin iloinen, jos jaksaisit toteuttaa sen. Katselin tekemisiäsi Fiti ja Santi avoja jossain toisessa topicissa ja pidin niistä. Olisin siis kiitollinen, jos haluaisit tehdä minulle Fiti-avan jostakin hauskasta kohtauksesta. Avassa voisi lukea Kolmen kopla.
Asialla ei ole mikään kiire, eikä sinun ole pakko tehdä, jos et halua, mutta kerrothan pian, onko sinulla innostusta tehdä.

Victorkio kirjoitti:Kolmen kopla kirjoitti:Victorkio, mulla olisi yksi toive ja olisin iloinen, jos jaksaisit toteuttaa sen. Katselin tekemisiäsi Fiti ja Santi avoja jossain toisessa topicissa ja pidin niistä. Olisin siis kiitollinen, jos haluaisit tehdä minulle Fiti-avan jostakin hauskasta kohtauksesta. Avassa voisi lukea Kolmen kopla.
Tässä nyt on tein 4![]()
![]()

Shelle kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Kolmen kopla kirjoitti:Victorkio, mulla olisi yksi toive ja olisin iloinen, jos jaksaisit toteuttaa sen. Katselin tekemisiäsi Fiti ja Santi avoja jossain toisessa topicissa ja pidin niistä. Olisin siis kiitollinen, jos haluaisit tehdä minulle Fiti-avan jostakin hauskasta kohtauksesta. Avassa voisi lukea Kolmen kopla.
Tässä nyt on tein 4![]()
![]()
Vähän hienoi, Victorkio!

Victorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Kolmen kopla kirjoitti:Victorkio, mulla olisi yksi toive ja olisin iloinen, jos jaksaisit toteuttaa sen. Katselin tekemisiäsi Fiti ja Santi avoja jossain toisessa topicissa ja pidin niistä. Olisin siis kiitollinen, jos haluaisit tehdä minulle Fiti-avan jostakin hauskasta kohtauksesta. Avassa voisi lukea Kolmen kopla.
Tässä nyt on tein 4![]()
![]()
Vähän hienoi, Victorkio!
Kiitti Shelle!

Kolmen kopla kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Kolmen kopla kirjoitti:Victorkio, mulla olisi yksi toive ja olisin iloinen, jos jaksaisit toteuttaa sen. Katselin tekemisiäsi Fiti ja Santi avoja jossain toisessa topicissa ja pidin niistä. Olisin siis kiitollinen, jos haluaisit tehdä minulle Fiti-avan jostakin hauskasta kohtauksesta. Avassa voisi lukea Kolmen kopla.
Tässä nyt on tein 4![]()
![]()
Vähän hienoi, Victorkio!
Kiitti Shelle!
Ihan mahtavia!Otan vaikka tuon toisen käyttöön ja pistän muut talteen. Hienoja on kaikki...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa