Tähän mennessä:
Diego ja Santi olivat tavernassa ja keskustelivat jalkapallosta...
Kunnes yhtäkkiä paikalle saapui Raul hengästyneenä...
Takaisin alkuun
Raul alkoi selittämään nopeasti jotain tärkeää asiaa.
Diego ja Santiago kattoo hämmästyneenä. Kunnes Diego: "a-anteeks, mitä??"
Raul yrittää saada sanaa suustaan, mutta sanat takertelevat kurkussa...
...Santi hyppää kuin julmettu sohvalta ylös ja karjuu kurkku suorana, että: "Kakista jannu ulos tai saat selkääsi" ja huitaisee Raulia takaraivoon...
Sitten Raul saa sanottua sen: "Minä olen...
"...vihdoin tajunnut, että...."
Diego: "Sano nyt! ei tässä jaksa enää jänkyttää!"
...Olen tajunnut, että olen palavasti rakastunut Marcosiin...
Diego: " Tästä ei sitten hiiskutakkaan isällesi, muuten hän kyllä saa sydänkohtauksen niinkuin minäkin kohta" ja lyö Raulia tapansa mukaan takaraivoon.
Fiti tulee sisään
"Päiviä! yksi olut!"
...Santi sai raivokohtauksen kuultuaan Raulin uutiset ja pökertyi tavernan tiskin taakse ja Fiti huomaa, kun Diego läpsii raulia ja ihmettelee: "Mitä hemmettiä täällä tapahtuu?"...
Diego "Hän meni..Hän meni rikkomaan kalliin viinipullon"
Fiti: " Voi perkule Raul. Sinä saat maksaa sen pullon omasta pussistasi!"
Fiti siihen: "Tiedän kyllä, että Santi on itara kuin mikä, mutta en millään usko, että hän pelkän viinipullon takia pyörtyisi... Kakistakaa totuus ulos mitä täällä tapatuu?"...
"Mulla ei ole mitään tekemistä tuon kanssa"
Mutta Raul huutaa perään: " Ai sulla ei mitään tekemistä tän asian kanssa vaikka tää liittyy Marcosiin ja muhun ?"
Diego kääntyy ovella takaisin. "Ai, no kerroppa sitten isällesi että rakastat Marcosia!!!"
Fiti siihen:"mitämitämitämitämitä? Älä Diego perkuta pelleile, poika sano jotain, mitäs täällä pelleillään... Eihän se voi olla totta, sillä..."?
" Sinähän seurustelit sillon aikasemmin Evan kanssa?"
Raul: No se oli silloin ja...
Fiti: Nyt mennään sille ihme psykologille. Mikä sen nimi nyt oli..? Fermin!
Pian "Ferminin" luona:
Fiti: Katsos, Fermin...
"Fermin": Nimeni on Fernando.
Fiti: Ai niin tietysti. Anteeksi.
Fernando: No ei se mitään. Mitä nyt?
Fiti: "No poikani on likainen hintti *itkee melkein*, mitä olen tehnyt väärin?"
Fernando: "No ei hän täs..."
Paikalla oleva Santi keskeyttää: " Kyllä tässä nyt helkutissa on ongelma, poika pitää..."
" Tai toisin sanoen rakastaa Diegon poikaa Marcosia! " Ei semmoista homoutta voi hyväksyä"
Fernando: "Oletko kertonut Marcosille, Raul?"
Raul siihen: " En ole vielä, en ole uskaltanut, koska on se nyt vähän noloa, että on rakastunut parhaaseen kaveriinsa?"
Fernando: " Ei se nyt ole niinkään noloa, mutta vähän outoa se kyllä on, mutta en voi sille mitään, että näin on käynyt!"
Fiti: "Nyt kyllä hitossa teet jotain Fernando!"
Fernando: "Mitä pitäisi tehdä?"
Fiti: " Puhu pojalle järkeä, tee mitä vaan!"
Fernando: " Tässähän minä yritän kokoajan puhua pojalle järkeä, mutta se on vähän vaikeaa kun te pölisette kokoajan päälle!"
Santiago: " Anna Fiti nyt Ferminin puhua Raulille, äläkä puutu kokoajan siihen!"
Fernando: " Nimeni on edelleen Fernando, kuinka monta kertaa se pitää sanoa?"
Santiago: " Ei kai sillä nyt ole niin väliä miksi sinua kutsun?
Fernando: " No ei kai sitten jos se Fernando on niin vaikea muistaa?"
Fernando ja Raul jäävät kahdestaan huoneeseen juttelemaan.
Fernando: " No niin alotetaan nyt ihan alusta, eli sinä olet siis rakastunut Marcosiin?"
Raul: " Juu kyllä näin on valitettavasti"
Fernando: " Oletko yrittänyt vihjaista Marcosille mitään tunteistasi häntä kohtaan?"
Raul: " En ole uskaltanut vielä"
20 minuutin kuluttua
Fernando: " Eli nyt menet rohkeasti Marcosin luokse ja kerrot mitä tunnet häntä kohtaan, onko tämä selvä?"
Raul: " Harvinaisen selvä, kiitos tuhannesti Fermin!"
Fernando: " (Huokaus) Fernando on nimeni"
Matkalla Marcosin luokse Raul jää auton alle ja joutuu sairaalaan missä hän pääsee miettimään asiaa päänsä puhki, mutta tulee lopulta siihen tulokseen, että hän unohtaa Marcosin ja keskittyy tyttöihin tästä edespäin.
Marcos kuitenkin tulee katsomaan Raulia sairaalaan. Raulista Marcos näyttää nyt jotenkin erityisen hyvältä.
Marcos: Mitä katsot?
Raúl: e-en mitään. On vaan niin kiva kun tulit katsomaan.
Marcos: Joo, joo, mutta en voi olla pitkään sillä lupasin Evalle ja Tetélle, että menen heidän kanssaan elokuviin.
Raúl: E-eva?? ja ja t-t-t-ete??
Marcos: Niin, no mun pitää nyt lähteä. Moi moi!
Raulin mielestä juttu haiskahtaa nyt pahan kerran ja päättää karata sairaalasta ja seurata Marcosia. Raul taisi olla väärässä sillä Eva ja Tete odottavat elokuvateatterin edessä, kunnes tapahtuu jotain odottamatonta...
Siitä vaan sitten jatkamaan