Miksi fanitat Serranoita?, mikä tekee sarjasta sinun sekä monien muiden Suomalaisten suursuosikin?, yli 300,000 katsojaa kesällä parhaimmillaan on hirmuinen määrä, ja kun miettii mihin aikaa Serranot tuli/ee, monet tietysti viettivät lomia(koulut esim.) mutta iso osa oli kuitenkin myös töissä. Olen kuullut monien pitäneen kahvipausseja duuneistaan kun Serranot aamulla ilmesty ruutuun
Itse aloitin viime kesänä sarjan seuraamisen Evan ja Marcoksen takia, sen verran seurailin sivusilmällä sarjaa silloin että onnistuin poimimaan siitä sen että tuo tummatukkainen ihan kivannäköinen tyttö taitaa olla ihastunut velipuoleensa!?,
Siitä lähtien seurailinkin lähinnä M&E:n tarinaa, muihin hahmoihin en niinkään kiinnittänyt huomiota, ainakaan tietoisesti.
Vasta näiden uusintojen myötä olen onnistunut tutustumaan entistä paremmin näihin muihin hahmoihin, jotka ovatkin olleet todella mainioita.
Toinen mainitsemisen arvoinen juttu on se että yksikään (tai ainaakn todella pitkään aikaan) sarja ei ole saanut mua näin mukaan (eläytymään, toivomaan) toki löytyyhän noita "pakko seurata" sarjoja mutta tässä oli/on jokin muu kanssa mikä vetää, viehättää
Eihän tämäkään vastaus selvitä sitä miksi sarja on yltänyt näinkin isoon suosioon Suomessa mutta mun sydämeen se on joka tapauksessa päässyt ja pysyvästi