Marcos kuulee käskyn ja tulee alas ''Mitäs mun muka pitäis tehdä eiks Guille vois vaan hoitaa koko homman muutenkin tänään teillä tulee olemaan todella hyvin tota ruokahalua,kun Juustotaskuja on''katsoo Guillea ylimielisesti
Fiti tulee kanssa syömään Serranoille ja sanoo "Riitelin taas Candelan kanssa ja hän ei päästä minua sisälle, voisinkos asua täällä sen aikaa kun hän on rauhoittunut?"
Guille ihmettelee, miten MArcos voi tietää hänen jekustaan. "Mitäs toljotat?" Guille kysyy Marcokselta tylysti ja istuutuu paikoilleen. "Ja Fiti riiteli Harakan kanssa. Ja mä kastelin sen koulussa." Guille alkaa höröttää riehakkaasti.
"Mikä temppu?" Guille sanoo ´jakaessaan juustotaskuja kaikille. "Mä en ole tehny mitään." Guille peittää syyllisen ilmeen syyttömän ilmeeseen. "Sullon kiroutunut ajatusmaailma." Guille sanoo ja katsoo juustotaskua kuin halpaa makkaraa, joita Santi vihaa.
Candela tulee Serranoille Lucían kanssa ja kertoo päivän kauheat tapahtumat: joutui Guillen höynäytetäväksi ja riiteli Fitin kanssa. Fiti ilmestyi hänen eteensä ja Candela sanoi "Fiti mitä sinä täällä teet??"
Marcos katsastaa Guillea naurahtaen''Tunnen sut Guille,Tunnen sut todella hyvin,mutta ihan sama meen nyt yläkertaan ja tuun kohta takas syömään''Marcos kävelee ylös ja ottaa kitara ja aloittaa säveltämisen (Hän keksi tässä La Vida al Revesin)
"Mulla ei oo nälkä." Guille nousee pöydästä ja suuntaa ylös huoneeseensa. "Mitä sä muka musta tiiät?" Guille tulee mekkaloiden ja nousee sänkyynsä, menee peiton alle ja alkaa lukemaan kolmatta törkylehteä
''Guille mä tiedän susta melkein enemmän kuin sinä itse ja usko pois nämä sun jutut on niin vanhoja että kohta Diego tulee ja lyöö sinua taas sen takia,Oppisit että noita ei vaan jaksais enää tehdä ja kuitenkin kohta olet murroiässä noi asiat pitäis jo pikku hiljaa unohtaa ja aikuistua esim.ottaa kitara ja säveltää tai vaikka tehdä runoja ,mutta se on sun oma päätös''Marcos jatkaa soittoaan kitaralla
"Tietysti Fiti voit yöpyä meillä" Diego sanoo ja asettuu parhaan ystävänsä puolelle. Diego laittaa juustotaskun suuhunsa ja sylkäisee sen heti ulos "Hitto vieköön, mitä ihmettä täällä on sisällä- hammastahnaa! GUILLEEEE!" Kunhan se riiviö ilmestyy tänne, saa kyllä syödä koko Espanjan vessaharjat!!!! "GUILLE TÄNNE KUIN OLISIT JO!!!" Diego huutaa raivoissaan.
"No on se nyt kumma kun ei ilmesty tänne...eihän se mitään, jos se hulttio luulee minun unohtaneen tämän, saa pettyä pahasti" Diego miettii itsekseen ja menee muiden luokse olohuoneeseen.
(mun pitää nyt mennä, mut tuun jossain vaiheessa huomenna )