Los Serrano kirjoitti:Nyt YLE:n kääntäjä on kääntänyt jaksojen nimet ja kuvaukset ja ne ovat Wikipediassa!![]()
Tässä vielä jaksojen 66-77 nimet:
66. jakso: Rakkaus ajaa ojaan Ma 2.6.
67. jakso: Kolikon toinen puoli Ti 3.6.
68. jakso: Tahtooko vai eikö tahdo? Ke 4.6.
69. jakso: Vaihdosta kerrakseen To 5.6.
70. jakso: Rahasta vai rakkaudesta? Pe 6.6
71. jakso: Rimakauhua ja rakkauden nälkää Ma 9.6.
72. jakso: Kaveria ei jätetä Ti 10.6.
73. jakso: Eron tuskaa Ke 11.6
74. jakso: Avioliiton täyttymys To 12.6
75. jakso: Koko ajan jano Pe 13.6.
76. jakso: Sanahelinää Ma 16.6
77. jakso: Valkoinen lammas Ti 17.6
serrano-4ever kirjoitti:Los Serrano kirjoitti:Nyt YLE:n kääntäjä on kääntänyt jaksojen nimet ja kuvaukset ja ne ovat Wikipediassa!![]()
Tässä vielä jaksojen 66-77 nimet:
66. jakso: Rakkaus ajaa ojaan Ma 2.6.
67. jakso: Kolikon toinen puoli Ti 3.6.
68. jakso: Tahtooko vai eikö tahdo? Ke 4.6.
69. jakso: Vaihdosta kerrakseen To 5.6.
70. jakso: Rahasta vai rakkaudesta? Pe 6.6
71. jakso: Rimakauhua ja rakkauden nälkää Ma 9.6.
72. jakso: Kaveria ei jätetä Ti 10.6.
73. jakso: Eron tuskaa Ke 11.6
74. jakso: Avioliiton täyttymys To 12.6
75. jakso: Koko ajan jano Pe 13.6.
76. jakso: Sanahelinää Ma 16.6
77. jakso: Valkoinen lammas Ti 17.6
Tossa jaksossa on varmaan sitä jotain. Muissakin jaksoissa toki, mikään serranojakso ei ole koskaan huono, mutta kyllä toi 71 tulee varmaan olemaan yks parhaimmista koskaan

Fiti Martinez kirjoitti:Joo kyllä tämä tieto, että uudet jaksot alkaa 02.06.2008 lienee totuus. Hyvä homma, eipä tarvitse enää pitkään odottaa...
Phtia kirjoitti:Fiti Martinez kirjoitti:Joo kyllä tämä tieto, että uudet jaksot alkaa 02.06.2008 lienee totuus. Hyvä homma, eipä tarvitse enää pitkään odottaa...
Terve!
En tiedä tuliko tää teksti edes oikeeseen paikkaan. Tarkoituksena oli ainakin Ensi kesän jaksot -ketju.
Sellaista kyselen, että tietääkö kukaan noista 02.06 alkavista jaksoista semmosta, että pystyykö niitä katsomaan YLE areenalta viikon ajan? Eli sama käytäntö kuin tämän kevään uusinnoissa.
Viime kesänähän nuo jaksot tuli muistaakseni aina aamuisin ja niin ilmeisesti tänäkin kesänä? Oon itse kuitenkin siihen aikaan jo töissä kun Serranot tulee telkusta, joten katsoisin jaksot sitten iltaisin YLE areenalta.
Mites viime kesänä? Näytettiinkö niitä silloin areenassa viikon ajan? Itse en tiedä, koska aloin seuraamaan Serranoja vasta Tammikuussa, kun tuli uusinnat. Aika nopeasti jäin koukkuun ja hyvä niin.=)
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
-Phtia

Pahvi kirjoitti:Phtia kirjoitti:Fiti Martinez kirjoitti:Joo kyllä tämä tieto, että uudet jaksot alkaa 02.06.2008 lienee totuus. Hyvä homma, eipä tarvitse enää pitkään odottaa...
Terve!
En tiedä tuliko tää teksti edes oikeeseen paikkaan. Tarkoituksena oli ainakin Ensi kesän jaksot -ketju.
Sellaista kyselen, että tietääkö kukaan noista 02.06 alkavista jaksoista semmosta, että pystyykö niitä katsomaan YLE areenalta viikon ajan? Eli sama käytäntö kuin tämän kevään uusinnoissa.
Viime kesänähän nuo jaksot tuli muistaakseni aina aamuisin ja niin ilmeisesti tänäkin kesänä? Oon itse kuitenkin siihen aikaan jo töissä kun Serranot tulee telkusta, joten katsoisin jaksot sitten iltaisin YLE areenalta.
Mites viime kesänä? Näytettiinkö niitä silloin areenassa viikon ajan? Itse en tiedä, koska aloin seuraamaan Serranoja vasta Tammikuussa, kun tuli uusinnat. Aika nopeasti jäin koukkuun ja hyvä niin.=)
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
-Phtia
Viime kesällä ei ollut niitä jaksoja areenassa. Nyt tulevista jaksoista en tiedä, mutta uskon että ei. Jollain voi olla vähän parempaa tietoo.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa