Aloin vasta seurata Serranoja tv:stä tämän kesän alusta kun alkoivat. DVD:ltä myöhemmin olen kattonut sitten 1,2 & 3 tuotantokauden. Enää 4, niin sitten olen nähnyt kaikki Suomessa esitetyt jaksot.
Ja ihan kyllä tarkoituksellakin aloin katsomaan. Espanjan kielen vuoksi, ja yleensä jos alkaa jokin uus sarja mun on pakko katsoa ainakin ensimmäinen jakso
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
Kirjoittaja francishege » Pe Marras 28, 2008 12:25
Vasta tämän kesän jaksoista olen aloittanut, mutta kahden jakson päästä (4x19 ja 4x20) olen nähnyt kaikki Suomessa esitetyt jaksot. Melkein kaikki kahteenkin kertaan ja parisenkymmentä jaksoa kolmeen kertaan. Taidankin vielä tänään katsoa nuo kaksi jaksoa
Ekan kerran kun Serranoita näytettiin tv:ssä niin meni muutama jakso alusta ohi,kun en tiennyt koko sarjasta. Mutta katsoin kaikki uusinnat ja dvd boxejakin on niin oon kattonu ne kyl läpi mooonta kertaa!:D
Aloitin katsomisen syksyllä, kun se oli alkanut tulla kesällä...kun uusinnat alkoivat alusta, missasin TAAS ekan jakson...näin sen vasta kun ostimme 1.tuotantokauden dvdn kotiin.... Huippujakso!!!
En ole alusta katsonut, vaan vasta 3.tk:lta, muistaakseni eka jakso minkä näin oli nakkisota Oltiin lähdössä mökille ja selasin läpi kanavia, ja serranot osui kohdalle.. Katoin sitten mökillä seuraavat jaksot. Sitten jäi välistä monia jaksoja, mutta nyt on kaikki katsottu Kun serranot loppu 2009 niin en ollut nähnyt 1 tai 2 tk:ta, joten oli vielä jotain jännää kun ostin ne kaudet.