Serranon Perheen Roolipeli :D

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja Janezz » La Tammi 24, 2009 3:35

Eva odottaa poikien huoneessa.
''Huh, olipa se lähellä!'' Eva tuhahtaa.
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » La Tammi 24, 2009 3:37

Marcos tulee poikien huoneeseen hymy päällä '' Kyllä se oli lähellä mutta toivottavasti keksi maistui'' Marcos naurahtaa
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja René » La Tammi 24, 2009 3:39

"Jjuu..." Guille sanoo ja nousee penkiltä. Hän lähtee kävelemään yksin kohti kotia. Musta yötaivas alkaa muuttua jo oranssiksi aamutaivaaksi, mutta tähdet näkyvät vielä. Ilma on viileä ja viileä ja hento tuuli puhaltaa Guillen kasvoilla. Vieressä oleva joki kimmeltää aamuauringossa. Guille on ollut koko yön poissa. On Maanantai, mutta Guille ei mene kouluun. Hänellä on lupa.

//Kotona//

Guille hiipii hiljaa yläkertaan ja avaa poikien huoneeneen oveen ja näkee Evan ja Marcosin. Hän ei sano mitään. Riisuu vain vaatteensa ja pistää äkkiä pyyhkeen lanteilleen ja häipyy suihkuun.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja ibi » La Tammi 24, 2009 3:42

Teté oli vielä ulkona tälläkertaa hän itse istui sillä penkillä, jossa Guille oli istunut. Hänellä oli kasa kiviä kädessään, joita hän heitteli huokaillen järveen. Yhtäkkiä Teté huomasi varjon takanaan ja tunsi käden suullaan. Tyttö hätääntyi ja yritti rimpuilla irti, mutta ei päässyt.

(Thee :D )
Kuva
Kuva
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari

ViestiKirjoittaja René » La Tammi 24, 2009 3:54

(:D)

Guille on päättänyt mennä juttelemaan Tetélle. Hän tietää missä tyttö on. Siellä joen vieressä. Ei hän sieltä ole lähtenyt. Niin ainakin Guille tuntee.
Poika pukee nopeasti ja lähtee juosten. Hänellä on asiaa.

//Paikalla//

Guille näkee kuinka Teté tappelee parikyt vuotta vanhempaa miestä vastaan. Guille järkyttyy ja juoksee paikalle. Hän katsoo tappelevia kunnes lähtee tappeluun mukaan ja yrittää irrottaa Tetéä otteesta, mutta saa mojoavat iskun silmäkulmaan. Poika kaatuu maahan. "Ai stn..." Hän parkaisee ja nousee ylös pitäen kiinni. "Puhelin jäi kotiin." Hän kaivelee taskujaan.

Guille saa Tetén irti puolen tunnin tappelun jälkeen ja on saanut monta iskua. Parista haavasta valuukin pikkasen verta, muttei mitenkään hengenvaarallisesti. Pari haavaa vain vuotaa. "Väkivaltainen heppu." Guille sanoo juostessa pakoon, pitäen Tetén kädestä kiinni.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja ibi » La Tammi 24, 2009 3:58

(Noniin tulihan tähänkin jotain toimintaa :'D )

Teté juoksee minkä jaloistaan lähtee. Mies kenen kanssa hän oli tapellut ei seurannut heitä enää ja he pysähtyivat.

"Guille, oletko kunnossa?" Teté kysyy kulman kurtussa ja pyyhkii verta pojan kasvoilta. "Ei me voida lähteä tämän näköisinä kotiin..."
Kuva
Kuva
ibi

ViestiKirjoittaja René » La Tammi 24, 2009 4:01

"Olen kunnossa." Guille vähän vingahtaa Tetén pyyhkiessä verta. "Aih.." Hän voihkaisee kivusta. "Einiin. Minne sitten?" Poika kysyy silittäessä Tetéä. "Oletko itse? Guille kysyy.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja ibi » La Tammi 24, 2009 4:06

"Olen..", Teté sanoi ääni väristen ja silmät synkistyen.
Kuva
Kuva
ibi

ViestiKirjoittaja René » La Tammi 24, 2009 4:08

"Et näytä siltä. Näytät pelästyneeltä, mutta kaikki on nyt hyvin. Olen tässä." Guille suukottaa Tetéä poskelle ja lähtee kävelemään toiseen suuntaan, missä koti on. "Mennään sinne lepotaloon. Hankitaan huone ja ollaan paripäivää?" Guille kysyy. "Sehän on nuorille, ilmainen paikka." Guille kysyy.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja ibi » La Tammi 24, 2009 4:10

"Mennään vain" Teté sanoi ja sai pian kasvoilleen lisää väriä.
Kuva
Kuva
ibi

ViestiKirjoittaja René » La Tammi 24, 2009 4:12

Guille ja Teté sai huoneen ylimmästä kerroksesta ja Guille vei Tetén sängylle. "Nuku. Minä tulen pian." Guille sanoo ja menee vessaan.

Pian hän tulee. Hän on hoitanut haavat ja vaihtanut vaatteet, jotka olivat kaapissa. Hän kömpii Tetén viereen suudellen häntä ja pian poika nukahtaa.

(Meen nyt, moi. Tuun viel tänään 8>)
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » La Tammi 24, 2009 4:23

Lucía ihmettelee, missä Teté ja Guille viipyvät. Lopulta hän kyllästyy odotteluun ja tarttuu puhelimeen. Hän näppäilee ensin Tetén numeron ja odottaa.
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja ibi » La Tammi 24, 2009 4:30

Teté herää puhelimensa soittoon ja vastaa siihen.

"Teté" hän sanoi, mutta puhelimen yhteys oli erittäin huono.
Kuva
Kuva
ibi

ViestiKirjoittaja Churro » La Tammi 24, 2009 4:30

Diegokin on todella huolestunut Guillesta ja Tetestä..."Lucia, minun täytyy kertoa sinulle jotakin....luulen, että Guille karkasi kotoa minun takiani" hän sanoo ja kaivaa puhelimen soittaakseen Guillelle.
Kuva
Kuva
Churro
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja Janezz » La Tammi 24, 2009 4:53

''No, missä Tete on?'' Eva kysyy kyynel silmäkulmassaan Lucialta, ku tämä lopettaa puhelun.
Janezz
Diego Serrano

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen