Kiitoksia vastauksista
FlameT kirjoitti:Kyselisin vaan, sattuuko kukaan tietämään, milloin tulisi 5. tuotantokausi esimerkiksi Anttilaan myyntiin?
Kiitoksia vastauksista
![Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)

FlameT kirjoitti:Kyselisin vaan, sattuuko kukaan tietämään, milloin tulisi 5. tuotantokausi esimerkiksi Anttilaan myyntiin?
Kiitoksia vastauksista

kkiljun kirjoitti:
Joo huomasin. Vähän outoa mun mielest että oon valinnu kansikuvat noin varhasesta vaiheesta, guillekin on siinä nuoren näkönen. Ja sen ekan osan kuva on otettu samasta kuvasessiosta kun ekan tuottiksen kansikuva.

Mogambo4life kirjoitti:kkiljun kirjoitti:
Joo huomasin. Vähän outoa mun mielest että oon valinnu kansikuvat noin varhasesta vaiheesta, guillekin on siinä nuoren näkönen. Ja sen ekan osan kuva on otettu samasta kuvasessiosta kun ekan tuottiksen kansikuva.
Mun mielestä toi 5.tuotantokauden 1 osan kuva olisi sopinut hyvin 1.tuotantokauden kanteenTaitaa olla ideat lopussa

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa