Olisit sanonut ettei kannata kirjottaa, niin en olisi kirjoittanut..NataliaSanchez-fan kirjoitti:Ihan samalla lailla kirjoitettu kun mun tarina, mutta ihan sama.Muuten hyvä tarina.
Ja sotka, en ehkä kirjoita lisää, jos kukaan ei pidä tästä..
Olisit sanonut ettei kannata kirjottaa, niin en olisi kirjoittanut..NataliaSanchez-fan kirjoitti:Ihan samalla lailla kirjoitettu kun mun tarina, mutta ihan sama.Muuten hyvä tarina.

RinU kirjoitti:Olisit sanonut ettei kann vaaata kirjottaa, niin en olisi kirjoittanut..NataliaSanchez-fan kirjoitti:Ihan samalla lailla kirjoitettu kun mun tarina, mutta ihan sama.Muuten hyvä tarina.

Omia tapoja????? Parempi vaan, etten kirjota, koska siitä koituu kaikille pelkkää harmia.NataliaSanchez-fan kirjoitti:RinU kirjoitti:Olisit sanonut ettei kannata kirjottaa, niin en olisi kirjoittanut..NataliaSanchez-fan kirjoitti:Ihan samalla lailla kirjoitettu kun mun tarina, mutta ihan sama.Muuten hyvä tarina.
Kirjoita vaan!Mutta keksi jotain omia kirjoitus"tapoja" niin molemmat tarinat on niinsanotusti ainutlaatuisia.

RinU kirjoitti:Omia tapoja????? Parempi vaan, etten kirjota, koska siitä koituu kaikille pelkkää harmia.NataliaSanchez-fan kirjoitti:RinU kirjoitti:Olisit sanonut ettei kannata kirjottaa, niin en olisi kirjoittanut..NataliaSanchez-fan kirjoitti:Ihan samalla lailla kirjoitettu kun mun tarina, mutta ihan sama.Muuten hyvä tarina.
Kirjoita vaan!Mutta keksi jotain omia kirjoitus"tapoja" niin molemmat tarinat on niinsanotusti ainutlaatuisia.

Mitä haittaa siitä on jos, kirjoitan näin ja laitan loppuun samaan tyyliin kuin sä? Meinasin itse jo aikaisemmin kuin luin omaasi jo kirjoittaa, mutten kirjoittanut, mutta ihan sama. en tee niin, enkä muutenkaan, jos ei kannatusta tule.NataliaSanchez-fan kirjoitti:RinU kirjoitti:Omia tapoja????? Parempi vaan, etten kirjota, koska siitä koituu kaikille pelkkää harmia.NataliaSanchez-fan kirjoitti:RinU kirjoitti:Olisit sanonut ettei kannata kirjottaa, niin en olisi kirjoittanut..NataliaSanchez-fan kirjoitti:Ihan samalla lailla kirjoitettu kun mun tarina, mutta ihan sama.Muuten hyvä tarina.
Ei koidu harmia. Kirjoita vaan! Et ymmärtänyt mitä tarkotin mutta ei se haittaa, en osaa selittää sitä. Ole hyvä, ja kirjoita koska täällä on varmasti paljon Eva ja Marcos -faneja.

RinU kirjoitti:Mitä haittaa siitä on jos, kirjoitan näin ja laitan loppuun samaan tyyliin kuin sä? Meinasin itse jo aikaisemmin kuin luin omaasi jo kirjoittaa, mutten kirjoittanut, mutta ihan sama. en tee niin, enkä muutenkaan, jos ei kannatusta tule.NataliaSanchez-fan kirjoitti:RinU kirjoitti:Omia tapoja????? Parempi vaan, etten kirjota, koska siitä koituu kaikille pelkkää harmia.NataliaSanchez-fan kirjoitti:RinU kirjoitti:Olisit sanonut ettei kannata kirjottaa, niin en olisi kirjoittanut..NataliaSanchez-fan kirjoitti:Ihan samalla lailla kirjoitettu kun mun tarina, mutta ihan sama.Muuten hyvä tarina.
Ei koidu harmia. Kirjoita vaan! Et ymmärtänyt mitä tarkotin mutta ei se haittaa, en osaa selittää sitä. Ole hyvä, ja kirjoita koska täällä on varmasti paljon Eva ja Marcos -faneja.

![FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2] FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)

Ei se minnekkään oo jäänyt, en omista sellaista...Janezz kirjoitti:RINU KUKKUU MIHIN JÄI ITSETUNTO?
Hei, jos nyt pari tulee valittamaan, että ei tykkää, niin se ei tarkoita, että kukaan ei mukamas tykkää siitä!
MÄ nimittäin ainakin tykkään tästäJA hei, ei porukka huvikseen sano, että tykkää tästä, kyllä ne myös sitä tarkottaa!
Itsekin pidän tästä, jatka vaan

RinU kirjoitti:Ei se minnekkään oo jäänyt, en omista sellaista...Janezz kirjoitti:RINU KUKKUU MIHIN JÄI ITSETUNTO?
Hei, jos nyt pari tulee valittamaan, että ei tykkää, niin se ei tarkoita, että kukaan ei mukamas tykkää siitä!
MÄ nimittäin ainakin tykkään tästäJA hei, ei porukka huvikseen sano, että tykkää tästä, kyllä ne myös sitä tarkottaa!
Itsekin pidän tästä, jatka vaan![]()
Kirjoitan lisää ensiviikolla (:

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa