TARINA: Eva y Marcos-Rakkaudesta Hulluuteen OSA 7 ILMESTYNYT

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Kannattaako M&E tarina?

Kyllä!
21
91%
Ei
2
9%

Ääniä yhteensä : 23

ViestiKirjoittaja RinU » La Tammi 31, 2009 10:04

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Ihan samalla lailla kirjoitettu kun mun tarina, mutta ihan sama. :roll: Muuten hyvä tarina.
Olisit sanonut ettei kannata kirjottaa, niin en olisi kirjoittanut..

Ja sotka, en ehkä kirjoita lisää, jos kukaan ei pidä tästä..
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Tammi 31, 2009 10:05

RinU kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:Ihan samalla lailla kirjoitettu kun mun tarina, mutta ihan sama. :roll: Muuten hyvä tarina.
Olisit sanonut ettei kann vaaata kirjottaa, niin en olisi kirjoittanut..

Kirjoita vaan! :D Mutta keksi jotain omia kirjoitus"tapoja" niin molemmat tarinat on niinsanotusti ainutlaatuisia.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja RinU » La Tammi 31, 2009 10:10

NataliaSanchez-fan kirjoitti:
RinU kirjoitti:

Kirjoita vaan! :D Mutta keksi jotain omia kirjoitus"tapoja" niin molemmat tarinat on niinsanotusti ainutlaatuisia.
Omia tapoja????? Parempi vaan, etten kirjota, koska siitä koituu kaikille pelkkää harmia.
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Tammi 31, 2009 10:12

RinU kirjoitti:
RinU kirjoitti:

Omia tapoja????? Parempi vaan, etten kirjota, koska siitä koituu kaikille pelkkää harmia.

Ei koidu harmia. Kirjoita vaan! Et ymmärtänyt mitä tarkotin mutta ei se haittaa, en osaa selittää sitä. Ole hyvä, ja kirjoita koska täällä on varmasti paljon Eva ja Marcos -faneja.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja RinU » La Tammi 31, 2009 10:16

RinU kirjoitti:
RinU kirjoitti:

Ei koidu harmia. Kirjoita vaan! Et ymmärtänyt mitä tarkotin mutta ei se haittaa, en osaa selittää sitä. Ole hyvä, ja kirjoita koska täällä on varmasti paljon Eva ja Marcos -faneja.
Mitä haittaa siitä on jos, kirjoitan näin ja laitan loppuun samaan tyyliin kuin sä? Meinasin itse jo aikaisemmin kuin luin omaasi jo kirjoittaa, mutten kirjoittanut, mutta ihan sama. en tee niin, enkä muutenkaan, jos ei kannatusta tule.
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Tammi 31, 2009 10:18

RinU kirjoitti:
RinU kirjoitti:
RinU kirjoitti:

Mitä haittaa siitä on jos, kirjoitan näin ja laitan loppuun samaan tyyliin kuin sä? Meinasin itse jo aikaisemmin kuin luin omaasi jo kirjoittaa, mutten kirjoittanut, mutta ihan sama. en tee niin, enkä muutenkaan, jos ei kannatusta tule.

Unohda mitä sanoin, sanon vaan että kannatusta tulee varmasti.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Coco » La Tammi 31, 2009 10:26

RinU, jatka vaan tarinaa. Hieno se on :wink:.
Kuva
Orjatar likainen
Coco
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » La Tammi 31, 2009 2:26

Joo, mäkin tykkään. Jatka ihmeessä! :D
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja ibi » La Tammi 31, 2009 4:39

Jatka vain RinU. ;) Kyllähän näistä tarinoista varmasti tulee erilaisia ;)
Kuva
Kuva
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari

ViestiKirjoittaja Janezz » La Tammi 31, 2009 5:29

RINU KUKKUU MIHIN JÄI ITSETUNTO?
Hei, jos nyt pari tulee valittamaan, että ei tykkää, niin se ei tarkoita, että kukaan ei mukamas tykkää siitä!
MÄ nimittäin ainakin tykkään tästä :) JA hei, ei porukka huvikseen sano, että tykkää tästä, kyllä ne myös sitä tarkottaa!
Itsekin pidän tästä, jatka vaan :)
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja kkiljun » La Tammi 31, 2009 8:33

Jatka ihmeessä. Hyvältä kuulosti.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja RinU » Su Helmi 01, 2009 4:35

Janezz kirjoitti:RINU KUKKUU MIHIN JÄI ITSETUNTO?
Hei, jos nyt pari tulee valittamaan, että ei tykkää, niin se ei tarkoita, että kukaan ei mukamas tykkää siitä!
MÄ nimittäin ainakin tykkään tästä :) JA hei, ei porukka huvikseen sano, että tykkää tästä, kyllä ne myös sitä tarkottaa!
Ei se minnekkään oo jäänyt, en omista sellaista... :D
Kirjoitan lisää ensiviikolla (:
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Janezz » Ma Helmi 02, 2009 4:00

RinU kirjoitti:
Janezz kirjoitti:RINU KUKKUU MIHIN JÄI ITSETUNTO?
Ei se minnekkään oo jäänyt, en omista sellaista... :D
Kirjoitan lisää ensiviikolla (:

:D
Hyvä juttu, että jatkoa tulee :) !
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja RinU » Ma Helmi 02, 2009 9:00

Huomiseksi lupaan uuden osan!
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja RinU » Ti Helmi 03, 2009 6:23

Eikö teillä ole pokeria sanoa Ei! Vaan pitää nimettömänä jättää äänet? Sanoisitte jos ette pidä tarinasta!
--------------------------
OSA 2

Kun Marcos saapuu luokkaan, muut ovat jo siellä paitsi Eva. Marcos kävelee African luokse, koska haluaa tietää tietääkö Afri jotain siitä, miksei Eva ole tunnilla.
-Afri, missä Eva on? Marcos kuiskaa
-Mistä mä voisin tietää, luultavasti on sun vika, kun se ei oo täälllä, se nimittäin jotain angstas vessassa mullekkin, Afri kuiskaa takaisin.
-Serrano, Sanz, olisitteko ystävällisesti hiljaa, ja kertoisitte missä Eva on. Ja Serrano, mene omalle paikallesi, että voin jatkaa opetustani! Candela rääkäisee, luultavasti koko sydämestään.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Samaan aikaan koulun portaikossa Eva istuu, ja tuijottaa Afrin antamaa lappua, jossa lukee hotellihuoneen numero ja kellonaika jolloin Evan pitää olla paikalla. Eva tuijottaa lappua, kunnes pillahtaa itkuun. Eva vain itkee ja itkee..
-Eva, mikä sulla on? Teté kysyy, joka on matkalla vessaan kesken tunnin.
Eva pyyhkii äkkiä kyyneleensä ja vastaa.. -Ei mikään, mä tässä vain odottelen Afria tunnilta.
-Mut sunhan pitäis itekin olla siellä, en mä ihan tyhmä kuitenkaan ole, Teté vastaa tietäväisellä äänellä. Hän kävelee portaille istumaan Evan viereen. Teté nappaa paperilapun Evan kädestä, ja lukee sitä ääneen..
-Sandra Hotel, kello 19.00 huone numero 8... Mikä tää on? Teté kysyy.
-Ei mikään, en ole menossa sinne. Eva vastaa ja repäisee lapun Tetén kädestä. Eva ottaa lapun ja katsoo sitä. Silloin kyynel tipahtaa lapulle ja Eva alkaa taas itkeä.
-Mennäänpäs nyt vessaan siskoseni, saat kertoa mulle mikä sulla on, Teté sanoo päättäväisellä ja komentavaisella äänellään.

Kello soi, ja Africa, Raúl ja Marcos juoksevat luokasta ulos, Chuky kintereillään.
-Jos Marcos ja Chuky etsii yläkerrasta niin mä ja Afri voidaan etsiskellä alakerrasta ja vessasta, Raúl sanoo.
-Sovittu, vastaavat muut kuorossa. He lyövät kätensä yhteen ja lähtevät etsimään Evaa.
-Mut yks juttu viel, Chuky keskeyttää. -Tällä operaatiolla on oltava nimi, Chuky sanoo.
-No olkoon vaikka Operaatio kadonnut Eva, Afri vastaa kyllästyneesti.
Porukka hajaantuu etsimään Evaa.

Tyttöjen vessassa lukittujen ovien takana Eva selittää Tetélle juttuaan.
-... sitten se sano mulle että mä olen lihava läskimys, ja nyt se vielä esittää ettei mitään olis tapahtunu.. Sitten kun mä aloin Marcosin kans, ni se suuttu ja lähetti kirjeen jossa haukku mua ihan hirveesti, sen jälkeen olen vaan miettinyt sitä kirjettä, en mitään muuta, Eva kertoo itku kurkussa.
*PAM* Ovi rämähtää auki ja sisälle astelee Afri, Raúl perässään.
-Jos sallitte, juttelisin hetken Eva Capdevilan kanssa, Africa sanoo, yrittäen kuulostaa siltä, että asia olisi hyvinkin virallinen.
-Sopii, Teté sanoo ja ottaa Raúlin mukaansa vessasta.
-Mikä sua oikein vaivaa? Ootko sä ihan seonnu? Africa tivaa Evalta.
-En, eikä mua mikään vaivaa! Eva vastaa ja jatkaa hetken kuluttua -Menen nyt kotiin valmistautumaan hotellia varten.

Eva saapuu kotiin. Hän kävelee jääkaapille hakeakseen jäätelöä. Jääkaapin ovessa on lappu jossa lukee "Eva, sun odotan vielä palaavan, viekä kerran mua halaavan ja jossain taivaan takana taas sydäntemme tapaavat <3:llä JM" Eva repii lapun irti, heittää sen roskiin ja ottaa jäätelön ja alkaa ahmia sitä. Samalla hän mumisee itselleen -Tyhmä Joan Manuel....

Illalla Hotelli Sandrassa, Eva kävelee huoneeseen 8 ja istuutuu sängylle. Hän odottaa. Kello lähestyy 20.00.. Eva tietää että viereisessä huoneessa Afri odottaa Raúlia, mutta Eva ei tiedä ketä, tai mitä odottaa. Pian ovelta kuuluu avauksen ääniä ja sisälle astuu mustaan komandopipoon sonnustautunut mies. Eva ajattelee että se on Marcos ja sanoo..
-Kulta, ajattelinkin juuri sinua. On ollut ikävä, ja anteeksi että olin niin tyhmä aamulla, Eva sanoo hunajaisella äänellä.
-Hei kultsi, hahmo vastaa. -Testataankos sängyn jouset beibi? hahmo kysyy ja menee Evan vierelle sänkyyn.

Viereisessä huoneessa Afri odottaa peittojen alla Raúlia. Mutta Raúlia ei kuulu. Missä Raúl viipyy?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><
Innostuin vähän liikaa (:
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen