Guille meinaa yrjötä kaapissa. #Hyi hitto!# Guille parahtaa mielessään. #Näyttää paljon ällömältä kuin mun ja Tetén suudelmat! Marcosin apinahuuletki peittää Evan... Hyi hitto, nyt ne syö toisensa!!# Guille järkyttyy eikä katso vähään aikaan.
''Ei se mitään, höpsö. Mulla oli ikävä sua.'' Eva sanoo ja ottaa suudelman vastaan Marcosilta, he suutelevat niin kauan, kunnes kaapista kuuluu kolhadun...
Guille oli tiputtanu kasan pyykeitä päällensä ja on pyyhkeiden alla, ettei häntä voi tavoittaa. Hänellä on silti suora näköyhteys kaksikkoon #Hyi hitto!# Guille sihahtaa päässään.
Africa istuu käytävällä eikä näe mitä huoneessa tapahtuu mutta näkee Guillen pyyhketten alla.#Tää porukka käy päivä päivemmältä omituisemmaksi# Africa ajattelee.
Guille hymähtää hiljaa ja kääntää kylkeä. Pyyhkeet ovat silti hänen päällään ja hän näyttää ihan pyyhekasalta. #Ällöä!# Guille miettii hiljaa ja katsoo miten tilanne kehittyy.
''Harmivaan, mä en taida päästä täältä pois vielä pitkään aikaan.'' Eva sanoo normaalisti, jälleen katse tilanteessa. ''En haluu riidellä sun kaa enää ikinä!'' Eva naurahtaa.
Marcos pussaa Evaa ja sanoo ''No mutta mä olen täällä sinun kanssasi niin kauan kunnes pääset pois kultaseni'' Marcos hymähtää ja kuulee jotain ääntä...