RinU kirjoitti:Ajattelin itsekkin nyt tehdä toiveen.. Kun haluaisin että tekisit mulle avatarin Currosta kolmoskaudella (maximikoossa) ja bannerin Tetén ja Guillen keinukohtauksesta. (maximikoossa) Ei kiirettä..
Noni, siinä on pari curro avataria
RinU kirjoitti:Ajattelin itsekkin nyt tehdä toiveen.. Kun haluaisin että tekisit mulle avatarin Currosta kolmoskaudella (maximikoossa) ja bannerin Tetén ja Guillen keinukohtauksesta. (maximikoossa) Ei kiirettä..

Natalia-Fan kirjoitti:Voisitko väsätä mulle jostai nätistä Teté kuvasta avan? (: Haluaisin varastoon, jonoon.Voit tehdä enemmänki ku yhen, jos vaan haluat. Eli siihen tietty Ylläpidon Assistentti II ja Natalia-Fan. Kiitti jo etukäteen.
Kolmen kopla kirjoitti:Mun toiveena olis Marcos y Eva -banneri. Tällä toiveella ei ole mitään kiirettä, sillä se menee varastoon.
Kiitos, jos viitsit vääntää mulle sellasen.

Kolmen kopla kirjoitti:Kolmen kopla kirjoitti:Mun toiveena olis Marcos y Eva -banneri. Tällä toiveella ei ole mitään kiirettä, sillä se menee varastoon.
Tiedän, että sulla on kova kiire, mutta tällasta toivoin pari viikkoa sitten.
Kolmen kopla kirjoitti:Mun toiveena olis Marcos y Eva -banneri. Tällä toiveella ei ole mitään kiirettä, sillä se menee varastoon.

SerranoFan16 kirjoitti:Kolmen kopla kirjoitti:Mun toiveena olis Marcos y Eva -banneri. Tällä toiveella ei ole mitään kiirettä, sillä se menee varastoon.
Tuommonen tuli. Kai kelpaa?

Natalia-Fan kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Kolmen kopla kirjoitti:Mun toiveena olis Marcos y Eva -banneri. Tällä toiveella ei ole mitään kiirettä, sillä se menee varastoon.
Ihana tääki.

Churro kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Kolmen kopla kirjoitti:Mun toiveena olis Marcos y Eva -banneri. Tällä toiveella ei ole mitään kiirettä, sillä se menee varastoon.
Ihana tääki.
Tosi hieno!!!
SerranoFan16 kirjoitti:Kolmen kopla kirjoitti:Mun toiveena olis Marcos y Eva -banneri. Tällä toiveella ei ole mitään kiirettä, sillä se menee varastoon.

![Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa