Guille y Teté - hermanastros y más: 15. OSA, 2/3 !!

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Jatkanko tarinaa?

Kyllä!
32
94%
Ei!
2
6%

Ääniä yhteensä : 34

ViestiKirjoittaja Make » La Helmi 07, 2009 10:20

Ihana jakso jälleen kerran :wink:

Olen edelleen ihan koukussa tähän tarinaan, joten toivottavasti saamme jatkoa piakkoin :wink:
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Helmi 08, 2009 9:57

Päätin lukea nää kaikki osat tästä, ku en ollu viel yhtään lukenu. Ihania osia kaikki! Mun mielestä mikään noista ei ollut mitenkään töksähtelevä (:
Kirjotat tosi hienosti, ja niin kun Churro sanoi: Kuvailet hienosti myös henkilöitten tunteita.

Ootan innolla seuraavaa osaa! ;)
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Helmi 08, 2009 3:34

Kiitos kommenteistanne! Uusin osa, tarkemmin osa 9 ilmestyy maanantaina 9. helmikuuta.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Helmi 08, 2009 4:24

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Kiitos kommenteistanne! Uusin osa, tarkemmin osa 9 ilmestyy maanantaina 9. helmikuuta.

Okei. Pakko tulla huomenna lukemaan. En malta oottaa! (:
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ma Helmi 09, 2009 7:23

Ulkona pauhaavan lumimyrskyn (sähköt menee poikki välillä) ja huonon nettiyhteyden takia tarinan 9. osa ilmestyy tiistaina tai keskiviikkona. Pahoitteluni!
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Make » Ma Helmi 09, 2009 9:36

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Ulkona pauhaavan lumimyrskyn (sähköt menee poikki välillä) ja huonon nettiyhteyden takia tarinan 9. osa ilmestyy tiistaina tai keskiviikkona. Pahoitteluni!

Hyvää kannattaa odottaa :wink:

Joten tee rauhassa vaan 8)
Kuva
Make

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » To Helmi 12, 2009 9:29

Joo, hihhih hehheh ja hahhah. Anteeksi nyt, en kirjoittanut yhdeksättä osaa tiistaina tai keskiviikkona, koska minulla on valitettavasti ollut ihan hirveästi kiireitä! Isoja kokeita, ruotsin ja englannin sana- ja verbikokeita jne. En ole millään ehtinyt koneelle.
Mutta lupaan, että viikonloppuna ilmestyy kaksi osaa - 9 ja 10. :D
Odotan innolla jaksamistani.. :D
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » To Helmi 12, 2009 10:06

Älä ota liikaa paineita itsellesi. Hyvää todellakin jaksaa odottaa. :D
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja Make » To Helmi 12, 2009 10:20

Lähden valitettavasti huomenna Lappiin, joten luen sitten nämä 2 osaa kun tulen takaisin :wink:
Kuva
Make

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Pe Helmi 13, 2009 8:58

Make: Ok. Hyvää lomamatkaa :)

Osa 9 ilmestyy huomenna, lauantaina 14. helmikuuta!
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Hawkit » Pe Helmi 13, 2009 10:24

Hienoa!

Ja btw, toi sun ava on ihan hemmetin hieno. :D
Kuva
"Eikä kasvia voi patentoida, eli siks se on pakko paskaa paketoida"
Hawkit
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Pe Helmi 13, 2009 11:14

Hyvä juttu! Ja todellakin avasi on hieno. :D
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Helmi 14, 2009 10:35

OSA 9
En viitsinyt tehdä 9. osaa perjantai 13., koska pelkäsin että osasta tulee huono epäonnenpäivän takia :D

"Aamu koitti ja aurinko paistoi, taas.
Aamiaispöydässä istuivat jo Curro, Santiago, Lucía ja Diego.
Marcos oli jo aikoja sitten lähtenyt kouluun nolostuneena, koska hän oli aamulla tiputtanut suihkusta tullessaan pyyheen vyötäröltään Carmenin, Lucían ja Evan edessä. (vahinkovilauttelua.)
Santiago örisi Diegolle jotain tavernasta ja Lucía kaatoi Currolle lämmitettyä maitoa.
Teté ja Guille pussasivat toisiaan nopeasti portaikossa ja hyppelivät sitten toisiaan syleillen portailta keittiöön.
-Huomenta, tyttöseni! Lucía sanoi aurinkoisesti ja pussasi Tetén poskea. Guille istui jo pöytään ja ahmi churroja, jotka Santiago-setä oli tuonut. Teté hymyili ja istui Guilleä vastapäätä ja näytti tälle kieltä leikkimielisesti. Guille naurahti ja törrötti huulillaan Tetélle lentopusun. Teté hymyili rakastuneesti.
-Äiti, saanko mäkin maitoa? Teté kysyi ja katsoi Curroon.
-Et sä mitään maitoa ota, mennään jo. Kaverit varmaan odottaa jo pihalla, Guille sanoi ja katsoi seinäkelloon.
-Ai mennäänkö me sun kavereiden kanssa? Mä luulin että mentäis kahdestaan, Teté sanoi ja voiteli paahtoleipää.
-Joo, mennään. Mä lupasin eilen Boltsille että me kaks mennään poikien ja Yolin kanssa samaa matkaa kouluun, Guille hymyili ja katsoi ikkunasta ulos pöydässä istuessaan.
-Guille, mä haluaisin mennä kahdestaan, Teté sanoi ja maiskutti paahtoleipää.
-Mutta, mä lupasin ja..., Guille ehti sanomaan kunnes Teté keskeytti hänet.
-Guille, mä haluan mennä kahdestaan! Teté sanoi toistuvasti.
Guille nyökkäsi alistuvasti.
-Hyvä on, hyvä on. Mennään kahdestaan, Guille sanoi ja nousi pöydästä ovipuhelimen soidessa. Guille nappasi keittiön oven vieressä olevan puhelimen.
-Guille täällä. Joo. Ei, menkää te vaan - mä meen kahdestaan Tetén kanssa, Guille sanoi DVD:lle, joka soitti ovipuhelimeen. Guille painoi puhelimen telineeseensä ja istui takaisin pöytään.
-Kuka siellä oli? Diego kysyi uteliaasti.
-DVD, Guille sanoi ja nappasi kouraansa muroja lasipurkista.
-Siis kuka? Diego kysyi ja katsoi Santiagoon. Curro virnuili.
-David. Vai miksi hopparipojaksi sä sitä oikein kutsutkaan, Guille sanoi ja läpsäisi Curroa takaraivolle.
Diego ojensi kättään.
-Joo, aivan niin. Se poika! Diego sanoi ja nousi seisomaan.
-Santiago, me menemme jo tavernaan. Paquillo ei enää ole työskentelemässä, joten meillä on vähemmän luppoaikaa aamuisin, Diego sanoi ja kietoi paitansa kalvosinnapit kiinni.
Santiago heitti sanomalehden pöydälle ja nousi seisomaan.
-Olisi pitänyt jättää töihin se tappi-argentiinalainen, Santiago örisi ja pian jatkoi:
-Ihminen ei saa edes sanomalehteä rauhassa lukea, Santiago sanoi.
-Ai se, joka ei ylettynyt edes viinipulloihin ylähyllyllä? Diego hörähti naureskellen. Santiago nyökkäsi ja naurahti myös.
-En päässyt edes kyyhkyläiseni kanssa häämatkalle jonkun kapisen tavernan takia! Santiago vihoitteli ja käveli veljensä kanssa tavernaa kohti.
-Kyllä sinne vielä ehtii. Avioelämä edessä, Diego rauhoitteli.

------------------------------------------

Teté istui pöydässä tyytyväisesti, Guille vihoitteli.
"Mä arvasin että tää menee tämmöseks. Mutta mun pitää näyttää sille, etten mä ole tossun alla!" Guille ajatteli.
-Hei kuulkaas, kultakolmikkoni. Pääsette tänään minun kyydissäni, Lucía sanoi ja joi lasillisen tuoremehua.
Teté nyökkäsi Guillelle iloisesti.
-Kiva. En olisi millään jaksanut kävellä, Teté haukotteli.
Guille virnisti maireasti ja Curro potkaisi tätä.
-Mä en tuu sun kyydillä, Lucía. Mä kävelen kouluun ja yritän ottaa kamut kiinni, Guille sanoi ja käveli eteistä kohti.
Teté nosti toista kulmakarvaansa ja käveli Guillen perässä.
-Mutta Guille, mä ajattelin että mentäis äidin kyydillä. Saatais istua yhdessä takapenkillä, Teté virnisti ja silitti Guillen poskea.
-Ei, mä menen kavereiden kanssa, Guille sanoi ja heitti repun olalleen ja astui ulos ulko-ovesta sisäpihaan.
-Guille! Teté huusi pojan perään ja laittoi kädet puuskaan vihastuneesti.
-Mitä?! Guille kysyi hermostuen ja katsoi Tetéen.
-Mä ajattelin, että me mentäis äidin kyydissä. Pääsis nopeemmin, Teté hymyili ja seisoi ulko-ovella siihen nojaten.
-No mä en. Mä kävelen ja sillä sipuli! Guille väitti ja avasi sisäpihan vihreää ovea.
-Guille, sä et mene kouluun kävellen, koska mä en tahdo ja mä haluan olla sun kanssas! Teté hermostui ja marssi myös ulos.
Guille käännähti ja katsoi Tetéen.
-Tästä ei tule mitään, jos sä sanelet kokoajan mitä mun pitää tehdä, Guille sanoi ja katsoi Tetéen päättäväisesti.
Teté loksautti suunsa auki loukkaantuneesti.
-Ahaa.. No mene sitten! Meidän yhteiset suunnitelmat tälle päivälle on peruttu! Teté huusi lujaa ja käveli sisälle paiskaten oven kiinni. Tyttö hyppeli yläkertaan portaita, meni huoneeseensa ja pakkasi reppuaan surullisena.
Guille jäi seisomaan sisäpihaan ja katsoi Tetén huoneen ikkunaan.
Curro ja Lucía tulivat ulos. Lucía katsoi Guilleen ja käveli musta nahkalaukku olallaan ulos sisäpihasta ja käveli hopeaa maasturiautoaan kohti.
-Teté, nyt mennään! Curro huusi ovella ja laittoi oven kiinni.
-Mitä yhteistä on Guillellä ja tossulla? Curro kysyi totisesti, mutta repesi sitten nauruun ja juoksi Guilleä pakoon. Guille juoksi veljensä perään ärtyneesti.
-Turpa kiinni, tumppi! Guille huudahti.
-Lucía, mä taidan pitää päätöksestäni kiinni ja meen kävellen, Guille sanoi ja lähti juoksujalkaa koulua kohti. Lucía nyökkäsi ja astui autoon. Curro hypähti takapenkille.
-Guille on vähän tossun alla, Curro totesi Lucíalle ja sai Lucían nauramaan.
-Huomaan. Teté on niin päättäväinen, ja tällä hetkellä vetää Guilleä kuin kiliä narussa, Lucía sanoi ja sai Curron hihittämään.
-Hauskasti sanottu, Curro hymyili leveästi. Teté tuli ulos ja istui etupenkille sanomatta sanaakaan koko matkan aikana.

-----------------------------------------------

Pian Lucía, Curro ja Teté saapuivat koululle.
Curro hyppeli kavereidensa luo ulos, jotka pelasivat jalkapalloa ja Teté käveli äitinsä edellä koulun sisälle. Lucía pysäytti tyttärensä lähellä koulun ulko-ovea.
-Haluan vain sanoa että ole vähän joustavampi Guillen kanssa. Guille, kuten ei kukaan mies pidä tuollaisesta käytöksestä, että nainen vetää heitä kuin jotain kiliä narussa! Currokin osaa jo todeta että Guille on tossun alla, Lucía kertoi tyttärelleen. Teté murahti äidilleen pyöräyttäen silmiään ja käveli koulun sisälle.
Lucía pyöritti päätään ja jäi välituntivalvontaan ulos.
Teté tuli sisään ja Guille oli häntä heti vastassa.
-Teté, mä haluan pyytää sulta anteeksi, Guille sanoi ja käveli tytön perässä kun tämä käveli eteenpäin kokoajan.
-Teté. Teté. MariTere! Guille karjahti. Teté pysähtyi ja sulki silmänsä. Guille otti tätä kädestä kiinni.
-Ota mut takaisin. Mä olen joskus todella typerä, mutta sun pitää ymmärtää että mä rakastan sua enemmän kuin mitään ja että mä olen Serrano! Guille naurahti ja katsoi Tetéä kyynelsilmin.
-Mitä "ota mut takaisin"? Teté ihmetteli.
-Niin, kun sä erosit musta, Guille sanoi ja silitti Tetén poskea.
Teté hihitti pienesti.
-Guille-rakas. En mä ole eronnut susta. Kaikilla pareilla on joskus riitoja, eikä se meinaa että ne heti eroaa, Teté hymyili.
Guille nyökkäsi nolostuneesti.
-Oot aina ja ikuisesti mun oma hömppä, Teté hymyili ja suuteli Guillea sulkien silmänsä lumoutuneesti. Guille huokasi helpottuneesti ja vastasi Tetén suudelmaan.
Guillen kaverit ja Yolí tulivat nurkan takaa parin vierelle ja rupesivat taputtamaan ja vislaamaan.
Teté irrottautui Guillestä ja nauroi porukalle, joka seisoi parivaljakon ympärillä.
-Meillä on maailman parhaat ystävät, Teté sanoi Guillelle hiljaa ja katsoi jokaista kaveria vuorotellen.
-Niin on. Ja meillä on lisäksi myös toisemme! Guille sanoi hymyillen ja ryhtyi iloisiin taputuksiin kavereidensa kanssa.
Teté hymyili ja halasi Yolía iloisen tyttömäisesti kiljuen.
Pian Eva ja Marcos tulivat käsi kädessä nurkan takaa ja jäivät katsomaan porukkaa iloisena.
-Guillellä on ehkä paras kaveriporukka ikinä, Eva hymyili.
-Niin on. TOSSUUUU! Marcos huusi Guillen suuntaan. Guille hiljentyi ja käännähti Marcosin suuntaan.
Guille tarttui Tetéä kädestä ja katsoi kavereihinsa.
-Mitäs sä siellä huudat? Itse vilauttelit tänään kassejas Doña Carmenille, Lucíalle ja Evalle! Guille sanoi ja repesi raikuvaan nauruun kaikkien ympärillä vilisevien oppilaiden keskellä.
Marcos nolostui suuresti ja tarttui Evaa kädestä.
-Nyt me otetaan noi apinat kiinni, Marcos huusi ja lähti juoksemaan Guillea, Tetéä ja kavereita kohti Eva perässä kiljuen.
Guille tarttui Tetéä kädestä ja lähti tämän kanssa pakoon käytävää pitkin. Kaverit juoksivat parin perässä Marcosia ja Evaa pakoon."

-------------------------------------------------

Toteaako Guille lopulta silti olevansa tossun alla? Mitä tapahtuu seuraavassa osassa? ;) Lue osa 10!

Tässä osassa ei nyt tapahtunut oikein mitään, mutta onpahan osa edes tehty, kuten luvattu on. (:
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja sotka » La Helmi 14, 2009 10:43

Molemat 8 ja 9 olivat hyvät.
Kuva
sotka
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Hawkit » La Helmi 14, 2009 10:49

Emt kyl mä tykkäsin tosta, vaikka siinä sinäns ei paljoa tapahtunutkaan. :D
Hyvin kirjoitettu ja oli sen kautta mielenkiintoinen. :)
Kuva
"Eikä kasvia voi patentoida, eli siks se on pakko paskaa paketoida"
Hawkit
MAHTIDIEGO

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen