Janezz kirjoitti:''huh. Oisko sittenki ollu parempi et mä oisin jättäny kertomatta?'' Eva kysyy

ibi kirjoitti:René kirjoitti:ibi kirjoitti:"Auts, tuo sattui!" Teté inahti, kun Guille teki fritsun hänen kaulaansa.
"Nii se sattuu muaki." Guille näykkäisee tyttöä alahuulesta ja hymyilee söpösti punainen fritsu hehkuen kaulassa.
Teté pussasi punaista fritsua pojan kaulassa.
"Hihi"
MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:Africa ja Raúl tulevat keittiöön.
"Äiti.." Raul sanoo huomattuaan äitinsä. "Onko totta että eroat isästä?!" Raul kysyy totisen, ja samalla aika vihasen näköisenä.

NataliaSanchez-fan kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:Africa ja Raúl tulevat keittiöön.
"Äiti.." Raul sanoo huomattuaan äitinsä. "Onko totta että eroat isästä?!" Raul kysyy totisen, ja samalla aika vihasen näköisenä.
Candela käännähtää poikaansa kohti mulkaisten tähän.
"Mistä olet tuollaista kuullut?" Candela kysyy Raúlilta.

"Eva kertoi!" Raul huusi niin kovaa, että varmasti Marcos ja Evakin kuulivat sen ylhäältä.

MariTere kirjoitti:"Mutta miksi et itse kertonut? Evan piti oikein tulla mulle kertomaan!" Raul jatkaa.

NataliaSanchez-fan kirjoitti:MariTere kirjoitti:"Mutta miksi et itse kertonut? Evan piti oikein tulla mulle kertomaan!" Raul jatkaa.
"Mistä tiedät, että koska olisin tullut kertomaan? Ehdit kuulla jo Evalta!" Candela sanoo ja alkaa suuttua.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa