Serranon Perheen Roolipeli :D

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja sotka » Su Helmi 15, 2009 7:28

Africa on nukahtanut Tetén sängylle.
Kuva
sotka
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Helmi 15, 2009 7:42

Raul seurasi Evaa baariin asti. Hän istuu Evan vieressä olevalle penkille. "Eva.." hän sanoo, että Eva huomaisi hänet. "En ole tapahtuneesta kenellekkään pahoillani, nimittäin.. Olen aina halunnut että noin kävisi" Raul kertoi.
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja ibi » Su Helmi 15, 2009 7:46

René kirjoitti:
ibi kirjoitti:
René kirjoitti:
ibi kirjoitti:"Auts, tuo sattui!" Teté inahti, kun Guille teki fritsun hänen kaulaansa.

"Nii se sattuu muaki." Guille näykkäisee tyttöä alahuulesta ja hymyilee söpösti punainen fritsu hehkuen kaulassa.

Teté pussasi punaista fritsua pojan kaulassa.

"Hihi"

"A-ah..." Guille inahtaa pienestä nipistyksestä. "Miten noi sun suudelmat on noin... Ihania?" Guille kutittelee hiljaa Tetén kaulaa.

"Sattuuko?" Teté kysyy ja hipaisee fritsua.
Kuva
Kuva
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari

ViestiKirjoittaja sotka » Su Helmi 15, 2009 7:47

Africa herää.#Mitä mä teen täälä? Ainiin Raúl petti mua taas# Africa muistaa ja lähtee johonkin.
Kuva
sotka
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja René » Su Helmi 15, 2009 7:49

ibi kirjoitti:
René kirjoitti:
ibi kirjoitti:
René kirjoitti:
ibi kirjoitti:"Auts, tuo sattui!" Teté inahti, kun Guille teki fritsun hänen kaulaansa.

"Nii se sattuu muaki." Guille näykkäisee tyttöä alahuulesta ja hymyilee söpösti punainen fritsu hehkuen kaulassa.

Teté pussasi punaista fritsua pojan kaulassa.

"Hihi"

"A-ah..." Guille inahtaa pienestä nipistyksestä. "Miten noi sun suudelmat on noin... Ihania?" Guille kutittelee hiljaa Tetén kaulaa.

"Sattuuko?" Teté kysyy ja hipaisee fritsua.

"A---ah." Guille kiljaisee pienesti kivusta, joka ympyröi fritsua. "Vähän." Poika hymyilee. Pian hänen ilme vakavoituu.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Janezz » Su Helmi 15, 2009 7:53

MariTere kirjoitti:Raul seurasi Evaa baariin asti. Hän istuu Evan vieressä olevalle penkille. "Eva.." hän sanoo, että Eva huomaisi hänet. "En ole tapahtuneesta kenellekkään pahoillani, nimittäin.. Olen aina halunnut että noin kävisi" Raul kertoi.

''Aijjaa. Mut jos Marcos saa tietää...Ni mun elämä on PILALLA.'' Eva sanoo, hörppää viimeisetkin tilkat viskilasistaa, tilaa uuden ja...parahtaa itkuun.
''Miks mä ees suostuin siihen? Kyllä mä tiesin, mitä siitä seuraa!'' Eva jatkaa nyyhkyttäen.
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Helmi 15, 2009 7:55

Janezz kirjoitti:
MariTere kirjoitti:Raul seurasi Evaa baariin asti. Hän istuu Evan vieressä olevalle penkille. "Eva.." hän sanoo, että Eva huomaisi hänet. "En ole tapahtuneesta kenellekkään pahoillani, nimittäin.. Olen aina halunnut että noin kävisi" Raul kertoi.

''Aijjaa. Mut jos Marcos saa tietää...Ni mun elämä on PILALLA.'' Eva sanoo, hörppää viimeisetkin tilkat viskilasistaa, tilaa uuden ja...parahtaa itkuun.
''Miks mä ees suostuin siihen? Kyllä mä tiesin, mitä siitä seuraa!'' Eva jatkaa nyyhkyttäen.

Raul lähestyy hitaasti lähemmäs Evan kasvoja.. ja huulia. "Eva, älä itke. Meidät on tarkoitettu yhteen"
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Janezz » Su Helmi 15, 2009 7:57

''Raul...ei!'' Eva parahtaa tönäisten käsillään Raulin kasvoja kauemmas.
''Entä se, mitä me ollaan koettu Afrin ja Marcosin kanssa? Eikö se merkitse sulle mitään?'' Eva kysyy ja kulauttaa viskilasinsa kerralla tyhjäksi.
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Helmi 15, 2009 7:59

"Mutta Eva! Jos sulle merkitsisi Marcos jotain, miksi aloitit itse tämän?" Raul kysyy ja samalla juo omaa viskiään.
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Janezz » Su Helmi 15, 2009 8:09

''Koska....Mä en tiedä. En tosiaankaan tiedä. Olen...lähinnä järkyttynyt. Miten helppoa elämän pilaaminen onkaan?'' Eva kysyy, tilaa kolmannen viskinsä ja kulauttaa senkin kerralla tyhjäksi.
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Helmi 15, 2009 8:12

"Eva, nyt riittää! Sä jätät noi viskit nyt, ja me lähdetään" Raul sanoo päättäväisesti. Hän ottaa Evan kädestä kiinni ja vetää Evan ulos baarista.

//Ulkona//
Raul ja Eva ovat kävelyllä. "Eva.. Oikeasti, minä rak.." Raul sanoo, kun huomaa African kävelevän heitä vastaan.
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Janezz » Su Helmi 15, 2009 8:15

Evakin huomaa Afrin, joka tosin vielä on kaukana.
''Tonne...Tonne pusikkoon, äkkiä.'' Eva kuiskaa kikatellen ja tönäiseen Raulin pusikkoon, ennenkuin Afri ehtii äkätä heidät.
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Helmi 15, 2009 8:19

Raul ja Eva ovat kyykyssä pusikossa. Raul ei voi vastustaa kiusaustaan ja lähentyy Evaa.. "Niin, olin sanomassa että pidän sinusta enemmän kuin kaverina" Raul kuiskaa.
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Janezz » Su Helmi 15, 2009 8:21

Eva on totaalisessa kännissä.
''Khyl mägi sust tykkään.'' Eva hihittää ja alkaa suudella Raulia.
''Tästä ei sitten kerrota kellekään.'' Eva kuiskaa.
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Helmi 15, 2009 8:24

Eva ja Raul suutelee intohimoisesti toisiaan pusikossa.. "Auts!" Raul säikähti, kun jonkinlainen piikki pisti häntä samalla kun he kiemurtelivat pusikon lähellä.
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen