René kirjoitti:ibi kirjoitti:René kirjoitti:ibi kirjoitti:"Auts, tuo sattui!" Teté inahti, kun Guille teki fritsun hänen kaulaansa.
"Nii se sattuu muaki." Guille näykkäisee tyttöä alahuulesta ja hymyilee söpösti punainen fritsu hehkuen kaulassa.
Teté pussasi punaista fritsua pojan kaulassa.
"Hihi"
"A-ah..." Guille inahtaa pienestä nipistyksestä. "Miten noi sun suudelmat on noin... Ihania?" Guille kutittelee hiljaa Tetén kaulaa.

ibi kirjoitti:René kirjoitti:ibi kirjoitti:René kirjoitti:ibi kirjoitti:"Auts, tuo sattui!" Teté inahti, kun Guille teki fritsun hänen kaulaansa.
"Nii se sattuu muaki." Guille näykkäisee tyttöä alahuulesta ja hymyilee söpösti punainen fritsu hehkuen kaulassa.
Teté pussasi punaista fritsua pojan kaulassa.
"Hihi"
"A-ah..." Guille inahtaa pienestä nipistyksestä. "Miten noi sun suudelmat on noin... Ihania?" Guille kutittelee hiljaa Tetén kaulaa.
"Sattuuko?" Teté kysyy ja hipaisee fritsua.
MariTere kirjoitti:Raul seurasi Evaa baariin asti. Hän istuu Evan vieressä olevalle penkille. "Eva.." hän sanoo, että Eva huomaisi hänet. "En ole tapahtuneesta kenellekkään pahoillani, nimittäin.. Olen aina halunnut että noin kävisi" Raul kertoi.
Janezz kirjoitti:MariTere kirjoitti:Raul seurasi Evaa baariin asti. Hän istuu Evan vieressä olevalle penkille. "Eva.." hän sanoo, että Eva huomaisi hänet. "En ole tapahtuneesta kenellekkään pahoillani, nimittäin.. Olen aina halunnut että noin kävisi" Raul kertoi.
''Aijjaa. Mut jos Marcos saa tietää...Ni mun elämä on PILALLA.'' Eva sanoo, hörppää viimeisetkin tilkat viskilasistaa, tilaa uuden ja...parahtaa itkuun.
''Miks mä ees suostuin siihen? Kyllä mä tiesin, mitä siitä seuraa!'' Eva jatkaa nyyhkyttäen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa