Milloin 5. tuotantokausi kauppoihin?

Keskustele sarjan jaksoista ja tuotannosta

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » Ti Helmi 17, 2009 2:43

Januska kirjoitti:
Mogambo4life kirjoitti:
kkiljun kirjoitti:
teteFAN kirjoitti:Tuossa tuli selattua Discshopin sivuja ja satuin huomaamaan, että 5 tuotanto kauden 1. ja 2. osan kansikuvat on julkaista (voi olla, että olette jo huomanneet).

Osa 1
Osa 2

Joo huomasin. Vähän outoa mun mielest että oon valinnu kansikuvat noin varhasesta vaiheesta, guillekin on siinä nuoren näkönen. Ja sen ekan osan kuva on otettu samasta kuvasessiosta kun ekan tuottiksen kansikuva.

Mun mielestä toi 5.tuotantokauden 1 osan kuva olisi sopinut hyvin 1.tuotantokauden kanteen :D Taitaa olla ideat lopussa :D

Mun mielestä viidennen kauden toisen levyn kanteen olis sopinu vaikka guille ja tete, olihan toisessa neljännen kauden levyssäkin africa ja raul, ja toisessa marcos ja eva. :D

Jep, aika omituista :? Mutta, mutta, kuvat on kuitenki Serranoista ja se on pääasia, mut ihmetyttää silti. :D
Kuva
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ti Helmi 17, 2009 2:47

Januska kirjoitti:
Mogambo4life kirjoitti:
kkiljun kirjoitti:
teteFAN kirjoitti:Tuossa tuli selattua Discshopin sivuja ja satuin huomaamaan, että 5 tuotanto kauden 1. ja 2. osan kansikuvat on julkaista (voi olla, että olette jo huomanneet).

Osa 1
Osa 2

Joo huomasin. Vähän outoa mun mielest että oon valinnu kansikuvat noin varhasesta vaiheesta, guillekin on siinä nuoren näkönen. Ja sen ekan osan kuva on otettu samasta kuvasessiosta kun ekan tuottiksen kansikuva.

Mun mielestä toi 5.tuotantokauden 1 osan kuva olisi sopinut hyvin 1.tuotantokauden kanteen :D Taitaa olla ideat lopussa :D

Mun mielestä viidennen kauden toisen levyn kanteen olis sopinu vaikka guille ja tete, olihan toisessa neljännen kauden levyssäkin africa ja raul, ja toisessa marcos ja eva. :D

Tommosia kuvia mäkin odotin.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja Julia » Ti Helmi 17, 2009 5:42

Ompas oudosti ja tyhmästi tuo tehty? :o
Kuva Kuva
Julia
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Nenna » Ma Helmi 23, 2009 3:50

Onko noilla 1- ja 2-osilla jotain eroa? Et onks molemmissa samat jaksot jne? On meinaan pakko saada tuo vitoskausi piakkoin.. ;)
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja Evilman » Ma Helmi 23, 2009 3:58

Nenna kirjoitti:Onko noilla 1- ja 2-osilla jotain eroa? Et onks molemmissa samat jaksot jne? On meinaan pakko saada tuo vitoskausi piakkoin.. ;)

Aika paljon itse asiassa eroa. 5. kauden jaksot jaetaan kahteen osaan ja ensimmäiset jaksot tulee 1. osalla ja toiset jaksot tulee 2. osalla. Täysin eri osat ovat.
Kuva
Kuva
Evilman
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Nenna » Ma Helmi 23, 2009 4:07

Evilman kirjoitti:
Nenna kirjoitti:Onko noilla 1- ja 2-osilla jotain eroa? Et onks molemmissa samat jaksot jne? On meinaan pakko saada tuo vitoskausi piakkoin.. ;)

Aika paljon itse asiassa eroa. 5. kauden jaksot jaetaan kahteen osaan ja ensimmäiset jaksot tulee 1. osalla ja toiset jaksot tulee 2. osalla. Täysin eri osat ovat.

Oonpas mä tyhmä :O Kiitos sulle! :DD
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja Evilman » Ma Helmi 23, 2009 4:26

Selvennykseksi sitten vielä, että 5. kauden 1. osassa ovat jaksot 72-84 ja 2. osassa jaksot 85-97.
Kuva
Kuva
Evilman
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ma Helmi 23, 2009 11:39

Juu eli 5.tuotantokaudessa siis näemme vielä Luciaa täysipitkäisesti joka on mahtavaa kuultavaa ja sitten Marcostakin kiitettävästi ja yhden jakson verran Evaa ,en ole varma kuinka paljon odotan tätä mutta taidanpas siltä hankkia sen :D
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ti Helmi 24, 2009 9:40

Mä kyllä ainakin olen jo varannut tuon discshopista, että tulee sitten postissa kun on tullakseen :)<3
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja -Javiera- » Su Maalis 01, 2009 3:57

Oho, on tää keskustelu vähän kuollut. Mutta, nyt kun ollaan jo niin lähellä, että tuottarit kaupassa (ainakin nettikaupassa..), niin tuotaa.. Sitä piti sanoa että itse ainakin säntään ostelemaan, kun on nuo muutkin tuolla hyllyssä.

:)
-Javiera-

ViestiKirjoittaja natyy » Pe Maalis 06, 2009 9:34

Mä en löytänyt 5tk Anttilasta :( harmi, olisin halunnut sen.. Joko se oli loppunut tai ei ollut vielä ilmestynyt sinne? :?
Kuva

Victor Elías
natyy
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Melissa » La Maalis 14, 2009 11:57

natyy kirjoitti:Mä en löytänyt 5tk Anttilasta :( harmi, olisin halunnut sen.. Joko se oli loppunut tai ei ollut vielä ilmestynyt sinne? :?

On ainakin täälläpäin Anttilassa Serranoita :D Löytyy 1-5tk. Kyllä ne työntekijät laittais lisää jos ne loppuis? ;) Kysy toki työntekijöiltä, että missä ne on jne :D
Kuva
Kuva
Melissa
KvinttiDiego

Edellinen

Paluu Jaksot ja tuotanto