RinU kirjoitti:Mäkin käyn lähes jokaisesssa toivomassa. Jos viitsisit tehdä mulle BANNERIN Santiagosta. Ei oo kiirettä. Mieluiten ekoilta tuotantokausilta. Tekstinä 'Santiago Serrano' ei millään kaunokirjoitustekstillä, vaan jollakin selkeällä. Kiitos.

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Haluaisin banneria Tetéstä ja Guillestä 4-5 tuotantokaudelta ja avataria Tetéstä 4-6 tuotantokaudelta
Banneriin haluisin jotain espanjankielistä tekstiä, jos mahdollista :--D

ÄsJiiKoo kirjoitti:Tosi viisasta käydä jokaisessa tälläsessä topicissa toivomassa mutta enhän voi missata hyvää tilaisuutta... Eli haluaisitko tehdä mulle bannerin DVD:stä? Mielummi näiltä uudemmilta kausilta, ku pojalla on jo hiuksiakin vähä enemmän päässä, mutta muuten annan aika vapaat kädet..Joo ja mun nick siinä vois lukee myös

Corazón kirjoitti:Voisikko tehdä mulle bannerin Tetéstä bannerin neloskaudelta? (: Tekstinä riittää Corazón ja/tai Teté. Kiirettä ei ole![]()
Ja sit vielä toinen toive, jos vaan kerkeet, niin voisitko tehdä semmotteen ystävyysbannerin Evasta & Àfricasta? Tällääkään ei ole kiirettä (:
Kiitos jo etukäteen (:

Januska kirjoitti:Mäkin oon käynyt jokaisessa tällasessa aiheessa toivomassa, mutta saapahan ainakin paljon valinnanvaraa, ja töitä varastoon. Eli toivoisin Nataliasta avataria siitä Los totenwackers elokuvasta.

Julia kirjoitti:Joo ja mäkin käyn kaikkiin näihin toivomassa.Mutta joo, toivoisin tetestä avoja tai/ja bannuja. =) Mieluiten niistä kun tete on vanhempi, mutta nuorempi tete on varavaihtoehto. Kiitos!

RinU kirjoitti:Mäkin käyn lähes jokaisesssa toivomassa. Jos viitsisit tehdä mulle BANNERIN Santiagosta. Ei oo kiirettä. Mieluiten ekoilta tuotantokausilta. Tekstinä 'Santiago Serrano' ei millään kaunokirjoitustekstillä, vaan jollakin selkeällä. Kiitos.

Victorkio kirjoitti:Nata kirjoitti:Toivoisin bannerin Guille/Teté/DVD ihan kuka vain noista ihan mikä kausi tahansa vapaat kädet
Tein nyt sitte Currosta, kuten erikseen sovittiin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa