NataliaSanchez-fan kirjoitti:Haluaisin banneria Capdevílan naisista ensimmäiseltä tuotantokaudeltaBanneriin kuvaksi siis Lucía, Teté ja Eva. Tekstiksi jotain kivaa espanjaksi tai sitten vain Las Capdevíla
Nimimerkkinikin siihen voi laittaa, jos se siihen sopii.

Muistan kyllä.NataliaSanchez-fan kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Haluaisin banneria Capdevílan naisista ensimmäiseltä tuotantokaudeltaBanneriin kuvaksi siis Lucía, Teté ja Eva. Tekstiksi jotain kivaa espanjaksi tai sitten vain Las Capdevíla
En tiedä muistatko tälläistä toivetta, mutta toivoin tätä jo hetki sitten ja tää on tuolla ekalla sivulla 8D Ei silti kiirettä ole, kun olen ens viikon lomalla ja en pääse usein koneelle.
Teen mielelläni, ja tajusin kyllä mitä tarkoitit..Guille-FAN kirjoitti:Olisiko sulla mahdollisuutta tehdä mulle Guille y Teté banneri. Kuvat voisivat olla 4 -8 tuotantokausilta, ja mieluiten siltä ajalta millä ne on yhdessä. Ja sellainen missä molemmista on kuva missä ne on yksin ja ssit yhessä kuvassa yhdessä. Toivottavasti tajusit..
Tällä ei ole mitään kiirettä.

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Haluaisin banneria Capdevílan naisista ensimmäiseltä tuotantokaudeltaBanneriin kuvaksi siis Lucía, Teté ja Eva. Tekstiksi jotain kivaa espanjaksi tai sitten vain Las Capdevíla

Nenna kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Haluaisin banneria Capdevílan naisista ensimmäiseltä tuotantokaudeltaBanneriin kuvaksi siis Lucía, Teté ja Eva. Tekstiksi jotain kivaa espanjaksi tai sitten vain Las Capdevíla
Täs ois tää.. Ei varmaan tullu oikeen haluamaas. Oli pakko luovuttaa, ku mul meni hermot noitten kuvien otos kun ei millään meinannu saada hyviä, eikä vielkää tullu.. Mut juu, toivottavast tää menettelis.. Sun nicki on niin pitkä et oli vaikee saada se mahtumaan järkevän näköisesti, ni tein 2 versioo sun nickillä ja ilman..

Nenna kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin, jossa on Marcos ja Eva?
Teet muuten aivan ihania bannereita!
Tässä ois tää
SerranoFan16 kirjoitti:Nenna kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin, jossa on Marcos ja Eva?
Teet muuten aivan ihania bannereita!
Tässä ois tää ;)
AIVAN ihanan loistava!! :shock: :D , Kiitos! :)

Natalia-Fan kirjoitti:Voisitko tehdä Tetéstä bannerin, jostakin neloskauden loppujaksosta?Jostain missä Teté on tosi nätti, tai sitten joku söpö ilme ym. Ihania kaikki nää sun tekemät työt!

Nenna kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:Voisitko tehdä Tetéstä bannerin, jostakin neloskauden loppujaksosta?Jostain missä Teté on tosi nätti, tai sitten joku söpö ilme ym. Ihania kaikki nää sun tekemät työt!
Sori, kuvat ei oo ny 4kauden loppujaksoista vaan aika alusta.. Tuli otetuks tämmöset kuvat ja tein sit niistä bannerin. Mut sano jos ei kelpaa, niin voin tehdä vielä uuden..

Mielelläni mä sulle toisenkin teen, jos sillä ei vaan ole kauhea kiire? Ens viikolla taas koulua ja kokeita, joten voi olla että näitä tulee tehtyä vähemmän. Pyrin kuitenkin toteuttamaan nää toiveet suht nopeasti..Natalia-Fan kirjoitti:Nenna kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:Voisitko tehdä Tetéstä bannerin, jostakin neloskauden loppujaksosta?Jostain missä Teté on tosi nätti, tai sitten joku söpö ilme ym. Ihania kaikki nää sun tekemät työt!
Sori, kuvat ei oo ny 4kauden loppujaksoista vaan aika alusta.. Tuli otetuks tämmöset kuvat ja tein sit niistä bannerin. Mut sano jos ei kelpaa, niin voin tehdä vielä uuden..
Voi kiitos <3 Tää on ihana, en vaan ota ihan heti käyttöön ku täytyy aikasempiaki käyttää. Sano vaan jos et millään jaksa/halua/kerkee, mutta voisitko tehä mulle toisenki bannerin Tetéstä. Nää sun tekemät on niin ihania.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa