Januska kirjoitti:Joo, ei oo kiireMistä jaksosta muuten sun avataris on?
4. tuotantokauden 10. jakso - "Syntymäpäiväyllätys" vai mikä olikaan.
Januska kirjoitti:Joo, ei oo kiireMistä jaksosta muuten sun avataris on?

Evilman kirjoitti:Voitko viel hakea uusia kuvia ja yrittää sit vielä? Kyl näistä mulle kelpaa jo joku, jos et jaksa enää tehdä, mut kiva olis.

Januska kirjoitti:Kiitos näistä. Voisitko kuitenkin tehdä vielä lisää jos ehdit? Toivoisin ihan neljännen kauden alkujaksoista.

Januska kirjoitti:Noi on tosi ihania. Kiitti paljon! Otan pian käyttöön

NataliaSanchez-fan kirjoitti:AfriFan kirjoitti:1.) Kuka avatarissa pitää olla (jos avatar ei miellytä, etsi kuva itse ja pistä
linkkinä tulemaan, teen sitten siitä avatarin.)
-Africa Sanz
2.) Miltä tuotantokaudelta avatar pitää olla
-Ei ole väliä
3.) Tuleeko nimimerkki kuvaan vai jotain muuta tekstiä
-Tulee mun nimemerkki Mustalla tai vihreellä eli siis (Afrifan-nimimerkki)
4.) Mahd. koristeet
-Ei tarvitse!
Kiitos josteet mulle
En tiedä tykkäätkö, mutta voin tehdä lisääkin jos niin tahdot. Ei ole pakko käyttää.
Ota tai jätä;![]()

Evilman kirjoitti:Ai jaa, jotenkin mystisesti missasin noi. No, kiitokset. Otankin noista jonkin käyttöön nyt hetkeksi ainakin. Kiitos.

micorazon kirjoitti:Oon jo sairaan monta kertaa ihaillu sun töitä, huomaa et oot hirveesti kehittyny siitä ku rekkasit tänne...Niinpä haluaisin pyytää, et jos sulla on aikaa, niin voitko tehä mulle bannerin tai avan tai molemmat Africasta, kumpi nyt tuntuu sun mielestä kivemmalta....Ja ainoo mitä pyydän siihen lisäks, olis nikki, loput saat taiteilijana toteuttaa

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa