Sinä ja Serranot

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ma Helmi 23, 2009 8:46

Toi oli tosi hyvä alku tarinalle NataliaSanchez-fan!!! Yritä jatkaa vaan.
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ma Helmi 23, 2009 8:48

Guille-FAN kirjoitti:Toi oli tosi hyvä alku tarinalle NataliaSanchez-fan!!! Yritä jatkaa vaan.

Kiitti, Guille-FAN! :)
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ma Helmi 23, 2009 9:52

Molemmat tarinat todella hyviä! Jatkoa odotellen.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Helmi 24, 2009 9:37

Ystävyys koetuksella (osa 2)
-MariTere

"Kun koulu oli loppunut, lähdimme Tetén kanssa heille lukemaan Englannin kokeisiin. Makasin Tetén siskon, Evan sängyllä ja hän itse taas makasi omalla sängyllään hotkien Haribo -karkkeja. Toisin kuin hän, luin kirjaa keskittyneesti.

"Haluatko?" Teté kysyi minulta näyttäen karkkejaan.
"Ei kiitos, ei nyt maistu." Vastasin hänelle ja käänsin pääni takaisin kirjaan.
Teté huomasi selvästi, että minua vaivasi joku.
"Hei.. Mikä sulla on? Olit tänään koulussakin ihan outo" Teté kysyi samalla kun nousi istumaan sängylleen.
"Kerron, jos lupaat ettet kerro kenellekkään. Et edes Guillelle." Vastasin ja nousin itsekkin istumaan.
Teté nyökkäsi ja jatkoin: "Tiedäthän DVD:n? Olen nähnyt hänestä unia jo monina öinä.."
"Joo?" Teté sanoi ihmettelevä ilme kasvoillaan.
"Olen ehkä ihastunut kaverini poikaystävään." Jatkoin.
"Toihan on ihan normaalia. Olen mäkin ollut ihastunut Valdaanoon monta vuotta sitten." Teté sanoi hiukan punastuneesti.
"Mitä?! No, okei. Ei siinä kaikki... Luulen, että hänkin on ihastunut minuun" Sanoin ujosti. Teté tuijotti minua hetken ja sitten nousi seisomaan, heitti kirjat lattialle ja otti kädestäni kiinni.
"Tämä kuulostaa ihan setäni Santin sanomalta, mutta nyt Fernandon luokse!" hän huusi samassa.
Yllätykseksi ovi aukesi. NF tuli sisään ja kysyi: "Niin, miksi Fernandon luokse?"
Olimme molemmat Tetén kanssa ihan sanattomia. Teté on kuitenkin perinyt isosiskonsa valehtelutaidot ja alkoi selittämään:
"Ööh.. Kun katsos, hän ei osaa päättää tykkääkö hän naapuristaan vai Bolichesta!"
Ihmettelin kaverini puheita todella paljon. Kuitenkin nyökkäsin.
"Mitä? Et kai sä nyt Bolichesta voi tykätä?" NF kysyi nauraen.
En edes vastannut, poistuin vain paikalta kotiini.

Kotona makasin sängylläni kuunnellen MP3:stani. Purskahdin melkein itkuun kun kuuntelin laulun koskettavia sanoja. Päätin kuitenkin olla itkemättä, sillä se ei ollut tapaistani. Ulkona satoi taas kaatamalla, ja siksi oli yllätys että ovikello soi. Nousin sängylleni istumaan, laitoin vähän enemmän vaatteita nopeasti päälle ja lähdin kävelemään kohti ovea. Avasin oven ja näin litimärän kaverini Tetén.
"Hei.. Tule sisään" Sanoin hänelle ja avasin ovea vähän enemmän.
"Kiitos." Teté kiitti ja tuli sisään. Kävimme istumaan olohuoneen sohvalle. Tetéstä valui kaikki vedet lattiallemme, mutta en kehdannut sanoa mitään. Oli hetken hiljaista, kunnes hän alkoi selittämään:
"Tulin tänne, sillä halusin varmistaa että kaikki on okei"
"No, kaikki on okei." Vastasin hellästi ja lähdin keittiöön etsimään jotain pientä purtavaa.
Ystäväni korotti hieman ääntä ja sanoi:
"Okei, se ei ollut se syy! Tarvitset apua."
Olin juuri ottamassa keksejä kaapista ja kun kuulin tuon lauseen, pamahti kaapin ovi kiinni kovaa.
"Anteeksi?!" Kysyin ja menin kädet puuskassa keittiön ovelle, niin että ystäväni näki minut.
"Noi unet vaan jatkuu jos et saa jotain apua. Fernando voisi.." Teté kertoi, kunnes keskeytin hänet.
"Fernando ja Fernando! Miten se voi auttaa? Ei hän ole DVD.. Ja sitäpaitsi, en mä pääse tästä yli. Joka kerta kun näen DVD:n, haluan vain syleillä häntä." Sanoin heiluttaen käsiäni espanjalaisien tapaan. Kyyneleet melkein valuivat silmitäni.
Teté ei kerennyt edes sanoa mitään, kun kuului kännykästäni tekstiviestiääni. Murahdin pettyneesti ja otin kännykkäni olohuoneen pöydältä.
Luin viestin ääneen:
"Tulisitko lukemaan meille läksyjä? NF ei pääse ja tarvitsisin jonkun auttamaan. Pojista ei ole apua.."
Tetén ilme oli hämmästynyt.
"Kuka? Boliche?" hän kysyi.
"Ei.. DVD.." Vastasin hiljaa. Tuijotin vain kännykkääni, enkä tiennyt mitä vastata viestiin.
"Tule!" Teté sanoi päättäväisesti, otti taas kerran kädestäni kiinni ja veti minut ulos.
"Mitä ihmettä?" Kysyin hieman suuttuneeseen sävyyn.
"Mahdollisuutesi selvittää kaikki! Mene DVD:n luokse ja kerro hänelle tunteistasi" Teté huusi kaatosateessa.
Tunsin kerrankin, että ystäväni oli oikeassa. Tottelin hänen käskyään ja lähdin DVD:n luokse.

Teté jäi matkalla kotiinsa. Nyt minä olin DVD:n ulko-ovella. Uskalsin juuri ja juuri pimpottaa ovikelloa. DVD tuli avamaan oven.
"Hei" Sanoin ja tällä kertaa minä olin aivan litimärkä. Tiesin, että seuraavaksi DVD kutsuisi minut sisään, joten menin sisään ennen pyyntöä.
"Mennään vaikka olohuoneeseen" DVD ehdotti ja lähdimme olohuoneeseen. Istuiduimme sohvalle vierekkäin.
"Mun pitäs kertoa yks juttu.." Molemmat sanoivat yhtäaikaa. He naurahtivat pienesti.
"Kerro sä ensiksi" Sanoin.
"Ei, kun sä." Hän vastusti pienesti. Päätin alkaa kertomaan, sillä olin aika varma, että meillä molemmilla olisi sitä samaa asiaa. Kerroin ihastuksestani, unista ja toiveista. DVD näytti ymmärtäväiseltä, kun hän vain nyökkäili sanojeni tahtiin. Tiesin, että tulisin vielä tekemään jotain jota ei saisi ikinä, ei ikinä, tehdä. Lähestyin DVD:n kasvoja.. Sitten se tapahtui. Hetken annoimme tunteitten viedä, mutta sitten työnsin DVD:n pois.
"Ei.. ei.." änkytin.
"Tiedän! Sun pitää lähteä." DVD sanoi ja näytti ovea.

Lähdin ulos kaatosateeseen. Kävelin Madridin katuja ja itkin niin paljon kuin vain pystyin. Päätin kertoa NF:lle kaiken mitä tapahtui."

- - -

Mitäs pidätte tästä osasta? (: Mun mielestä tästä tuli vähän huonompi kun edellisestä.

Unohdin alussa muuten sanoa, että "mä" ja kaikki tossa tarinassa ollaan 14-15 vuotiaita ;)
Jatkoa tulee vasta perjantaina tai lauantaina.

EDIT: Ja Nataliasanchez-fan, tuo sun tarina oli todella hyvä! Odottelen jatkoa siihen innolla ;)
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ti Helmi 24, 2009 9:48

Tosi hyvä jatko-osa tolle ykkösosalle :) Tykkäsin tosi paljon.
Ja kiitti MariTere jos tykkäsit tosta mun omasta tarinasta :D
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Helmi 24, 2009 9:49

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Tosi hyvä jatko-osa tolle ykkösosalle :) Tykkäsin tosi paljon.
Ja kiitti MariTere jos tykkäsit tosta mun omasta tarinasta :D

Kiitti (: Ja ei mitää :'D

Ja vielä kaikille tiedoks: En ikinä IRL tekisi noin Natalia-Fanille ;)
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja H-anna » Ti Helmi 24, 2009 10:44

Tosi hyviä molemmat osat MariTere!!Tykkäsin tosi paljon. :D
Myös NataliaSanchez-fanin "tarina" oli musta toosi hyvä!!
Odottelen jatko-osia molemmilta, kun musta ei oikee oo tarinoitten kirjottajaks... :lol:
Kuva
Kuva
H-anna
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Helmi 24, 2009 1:44

H-anna kirjoitti:Tosi hyviä molemmat osat MariTere!!Tykkäsin tosi paljon. :D
Myös NataliaSanchez-fanin "tarina" oli musta toosi hyvä!!
Odottelen jatko-osia molemmilta, kun musta ei oikee oo tarinoitten kirjottajaks... :lol:

Kiva, että tykkäät (:
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ti Helmi 24, 2009 1:45

MariTere kirjoitti:Kiva, että tykkäät (:

Jep. ;) Kiitti H-anna!
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja ibi » Ti Helmi 24, 2009 2:14

MariTere tämä oli itseasiassa parempi osa kuin tuo edellinen ;) Aika jotenkin äähh aika romanttinen toi ku tolleen läheistyit DVD:tä, mut DVD sano just tolleen nopeesti ton

ihan kauheeta käytöstä DVD:ltä :D

Hieno osa, jatkoa ;)
Kuva
Kuva
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Helmi 24, 2009 2:18

ibi kirjoitti:MariTere tämä oli itseasiassa parempi osa kuin tuo edellinen ;) Aika jotenkin äähh aika romanttinen toi ku tolleen läheistyit DVD:tä, mut DVD sano just tolleen nopeesti ton

ihan kauheeta käytöstä DVD:ltä :D

Hieno osa, jatkoa ;)

Kiva, että tykkäsit. Juu, niin kun sanoin, ni en tekis tollei IRL ;)
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » Ti Helmi 24, 2009 6:59

EIEIEIEIEIEIEIIE! Tää paranee, MT, oikeesti. :D Sun vikas et jäin koukkuun tähän. :D No, kyllähän se vähän tuntuu sillee et "MariTere VIE MUN POIKAYSTÄVÄN!!!" Juma. (; Mutta, tää on tarinaa, ja hyvää sellasta. Osaat kirjottaa tosi hyvin, ja ku luen tätä ni aina välillä alan hymyilee ja sit välillä sillee :evil: . Tosi kiva, ootan seuraavaa osaa. ;) MÁS, MÁS! :)
Kuva
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Helmi 24, 2009 7:07

Natalia-Fan kirjoitti:EIEIEIEIEIEIEIIE! Tää paranee, MT, oikeesti. :D Sun vikas et jäin koukkuun tähän. :D No, kyllähän se vähän tuntuu sillee et "MariTere VIE MUN POIKAYSTÄVÄN!!!" Juma. (; Mutta, tää on tarinaa, ja hyvää sellasta. Osaat kirjottaa tosi hyvin, ja ku luen tätä ni aina välillä alan hymyilee ja sit välillä sillee :evil: . Tosi kiva, ootan seuraavaa osaa. ;) MÁS, MÁS! :)

Hahah, repesin tolle sun kommentille :'D Kiitti sullekki <3
Mul tekis niin mieli tehä tätä huomenna viel lisää, mut lähen valitettavasti leirille, ni se ei oo mahollista. Ehkä kirjottelen täällä sitä vihkoo : P Mut joo, tätä on tosi ihana kirjottaa, uskokaa tai älkää (;
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Melissa » Ti Helmi 24, 2009 7:15

Hyviä tarinoita NataliaSanchez-fan ja MariTere! :)
Kuva
Kuva
Melissa
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja micorazon » Ti Helmi 24, 2009 8:37

Molemilla aivan mielettömän hienot tarinat, oon aivan koukussa, jos ette pian molemmat kirjota jatkoo, niin, niin...niin..sit ette.(en nyt keksiny mitää)
Aluks aattelin et ei voi jäädä koukkuun, ku kuiteski tähän saa laittaa ittensä seikkailee, et yllättävän hyviä oli, onneksi vedin ennakkoluuloni syrjään...ja mikä parasta, teil on erilaiset tarinat
Kuva
Kuva
Kuva
micorazon
Diego Serrano

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen