Julia kirjoitti:En voinu olla ihastumatta noihi sun tekemiin töihin, eli aattelin pyytää varastoon avoja ja bannuja.Siis jos vaan sulla aikaa riittää, nii mulle vois tehä tetestä noita.
Kiitos! Tosi hienoja. ;)SerranoFan16 kirjoitti:Julia kirjoitti:En voinu olla ihastumatta noihi sun tekemiin töihin, eli aattelin pyytää varastoon avoja ja bannuja. :) Siis jos vaan sulla aikaa riittää, nii mulle vois tehä tetestä noita. :)
Tuos on pari avataria. Kattoo ny koska teen bannereita, pitää saada eka kuviaki.![]()

Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Currosta ja Lucíasta? (kuvat mieluiten 5 kaudelta)
m_oona kirjoitti:voisitko tehä mulle tete avan 5-8 tk:lta tai sit tete&guille bannerin vaikka 6-8 tk:lta. ei kiirettä. avassa voi lukee m_oona ja bannerissa voi lukee mitä vaa

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Toivoisin Teté-avataria 5-6 tuotantokaudelta ja banneria Tetén ja Lunan tanssista, johon kuvat löytyy http://www.telecinco.es/losserrano/phot ... oto1.shtml <-- tuolta![]()
Jos ton bannerinteko ei onnistu, niin Diego&Lucía-banneri sitten vaan (:
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa