Corazón kirjoitti:Nää sun työt on tosi hienoja, niin mäkin nyt sitten päätin yhden toiveen laittaa (: Eli toivoisin Raúl ja Àfrica banneria (siis semmonen jossa ne on yhdessä)
ok, tulee
Corazón kirjoitti:Nää sun työt on tosi hienoja, niin mäkin nyt sitten päätin yhden toiveen laittaa (: Eli toivoisin Raúl ja Àfrica banneria (siis semmonen jossa ne on yhdessä)
NataliaSanchez-fan kirjoitti:Toivoisin Teté-avataria 5-6 tuotantokaudelta ja banneria Tetén ja Lunan tanssista, johon kuvat löytyy http://www.telecinco.es/losserrano/phot ... oto1.shtml <-- tuolta![]()
Jos ton bannerinteko ei onnistu, niin Diego&Lucía-banneri sitten vaan (:

SerranoFan16 kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Toivoisin Teté-avataria 5-6 tuotantokaudelta ja banneria Tetén ja Lunan tanssista, johon kuvat löytyy http://www.telecinco.es/losserrano/phot ... oto1.shtml <-- tuolta![]()
No tuli äkkiä, bannerin tein nii hyvin ku voin. Oli vaikee päättää, että mitkä kuvat ottaa.

NataliaSanchez-fan kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Toivoisin Teté-avataria 5-6 tuotantokaudelta ja banneria Tetén ja Lunan tanssista, johon kuvat löytyy http://www.telecinco.es/losserrano/phot ... oto1.shtml <-- tuolta![]()
No tuli äkkiä, bannerin tein nii hyvin ku voin. Oli vaikee päättää, että mitkä kuvat ottaa.
Vau, SF16Ihan upeita noi molemmat
Otan ihan heti käyttöön!
![]()
Kiitti! <3
Januska kirjoitti:Januska kirjoitti:Jos ehdit, voisitko tehdä mulle natysta avan jostain nätistä veet-kuvasta?
Evilman kirjoitti:Voitko duunata mulle Evasta avan & bannerin?
Todella hienoja töitä oot onnistunut tekemään. Eliittiporukkaa oot FanArt-saralla.

Evilman kirjoitti:No sä oot nopeeSuuret kiitokset, todella hienoja.
Voisit kyllä yrittää vielä toisenlaista avaa, vaikka tuokin on hieno. Jonkunlaista "särmää" tuosta silti puuttuu vielä.
SerranoFan16 kirjoitti:Evilman kirjoitti:No sä oot nopeeSuuret kiitokset, todella hienoja.
Voisit kyllä yrittää vielä toisenlaista avaa, vaikka tuokin on hieno. Jonkunlaista "särmää" tuosta silti puuttuu vielä.
Sain justii valmiiks ku olit edellisen viestin laittanu. Mitä "särmää" puuttuu, esim. parempi hymy vai...??

Evilman kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Evilman kirjoitti:No sä oot nopeeSuuret kiitokset, todella hienoja.
Sain justii valmiiks ku olit edellisen viestin laittanu. Mitä "särmää" puuttuu, esim. parempi hymy vai...??
Enp oikein tiedä. Se näyttää nyt hyvältä kun laitoin sen käyttöön ja särmä tuli titteleistä ja kaikistaNo niin, olen todella tyytyväinen, suuret kiitokset. Nyt saat olla ylpeä työstäs.
Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Currosta ja Lucíasta? (kuvat mieluiten 5 kaudelta)
SerranoFan16 kirjoitti:Januska kirjoitti:Januska kirjoitti:Jos ehdit, voisitko tehdä mulle natysta avan jostain nätistä veet-kuvasta?
Toivottavasti kelpaa

Sunna kirjoitti:Toivoisin Eva & Marcos avaa ja bannua sitten kun ehdit tehdä. Mitään kiirettä ei ole. Työsi ovat upeita jokainen. Aivan mahtavia. Foorumin parhaimmistoa!!! Wuhuu

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa