Churro kirjoitti:Sit kun ehdit, tekisitkö minulle bannerin Guillesta?? Ei ole kiirettä
Januska kirjoitti:Haluaisitko tai ehditkö vielä tekemään mulle noista Veet-kuvista bannerin? Voisit laittaa siihen sitten myös noita tähtiä, niinkuin avassakin on. Kuvat löytyvät täältä: http://nataliasanchezmolina.webs.com/ap ... mID=739273 Jos teet, niin toivoisin sitten, että kuvat olisivat noita, joissa Natalia on oikein jonkun veet-tuotteen kanssa, eli niistä perusmainoskuvista, niinkuin tekemässäsi avatarissakin on.
Januska kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Tota parempaa en saa, kuvat oli vaikee sijottaa.
Täähän on aivan ihana! Kiitos tosi paljon, sä oot tosi hyvä tekeen näitä.
Flowers kirjoitti:Kaikki sun tekemät työt on todella mahtavia!!![]()
Ehtisitkö tekemään mulle avan Tetestä sekä bannerin Guillesta ja Tetestä?

Flowers kirjoitti:Flowers kirjoitti:Kaikki sun tekemät työt on todella mahtavia!!![]()
Unohditko tän vai aijoitko tehdä myöhemmin?
Tää mun toive on muutamia sivuja taaksepäin, niin ajattelin, että jospa se jäi väistä
SerranoFan16 kirjoitti:Flowers kirjoitti:Flowers kirjoitti:Kaikki sun tekemät työt on todella mahtavia!!![]()
Unohditko tän vai aijoitko tehdä myöhemmin?
Tää mun toive on muutamia sivuja taaksepäin, niin ajattelin, että jospa se jäi väistä
Emmä unoha näitä toiveita, näitä on paljon ja kuvienki hankkiminenki kestää hetken aikaa ku ei osaa päättää, että mistä kohdasta ottais. Yritän tehä tänää sun toiveen ja kaikki muutki, mitkä kerkiän.

SerranoFan16 kirjoitti:Sunna kirjoitti:Toivoisin Eva & Marcos avaa ja bannua sitten kun ehdit tehdä. Mitään kiirettä ei ole. Työsi ovat upeita jokainen. Aivan mahtavia. Foorumin parhaimmistoa!!! Wuhuu
Tuos ny on![]()

![FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2] FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)
Coco kirjoitti:Hei! Upeita töitä!![]()
Voisitko tehdä Avattaren Veronicasta/Evasta? Tekstinä olisi Coco ja Ylläpidon assistentti II. Jos otat DVD:ltä kuvan, toivoisin sen olevan 3-4 kaudelta (tai 5 kauden jaksosta jossa vierailee.). Kiirettä ei ole
ÄsJiiKoo kirjoitti:Jaksaisitkoha jossai välissä mullekin väsätä bannerin DVD:stä?mieluite 5.-8. kaudelta ku herra on vähä kasvanu, mutta muuten aika vapaat kädet. Tosin mun nimimerkki siinä vois lukee kans :p
SerranoFan16 kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:Jaksaisitkoha jossai välissä mullekin väsätä bannerin DVD:stä?mieluite 5.-8. kaudelta ku herra on vähä kasvanu, mutta muuten aika vapaat kädet. Tosin mun nimimerkki siinä vois lukee kans :p
Joo, menee ehkä ens viikkoon, mut jos hyvin käy, että löydän heti hyvät kuvat, nii voi olla että jo huomenna. Kattoo ny, viimestään ens viikolla.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa