Guille y Teté - hermanastros y más: 15. OSA, 2/3 !!

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Jatkanko tarinaa?

Kyllä!
32
94%
Ei!
2
6%

Ääniä yhteensä : 34

ViestiKirjoittaja Shipsu » Ti Helmi 24, 2009 12:34

Hyviä tarinoita!
Shipsu
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja neeamoi » Ke Helmi 25, 2009 6:59

Musta alkaa tuntumaan että olen koulussa tähän. Aivan mielettömän upeaa tekstiä! Henkilöiden eleet on kuvailtu niin tarkkaan, että pystyy kuvittelemaan mielessä kaiken. Sulavaa ja jouhevaa teksiä, ei töksähtele ollenkaan. Kaikki osat ovat olleet loistavia. Niinkuin joku sanoikin, kaikista pahin virhe olisi se, että lopettaisit nyt kirjoittamisen.
11 osa, missä viipyy? : D
Kuva
Kuva
neeamoi
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja Vieras » To Helmi 26, 2009 11:14

PART 11
Voiko olla näin vaikeata löytää inspiraatio?!

"Mikä olikaan pilannut Santa Justan jokapäiväisen auringonpaisteen? Ukkonen ja kaatosade olivat saapuneet Madridiin pitkän helleaallon jälkeen.
Serranon perheen jäsenet istuivat ruokapöydässä mussuttaen aamiaista, joka oli osaksi Carmen-mummin ja osaksi Lucían ansiota.
Pian ovikello soi ja Curro nousi pöydästä.
"Mä avaan", poika sanoi hiljaa ja käveli ovelle. Ovesta sisään ryntäsi Santiago-setä, joka piteli pään päällään sanomalehteä. Diego käveli eteiseen.
"Helkkarinhelkkari, mikä vesisade! Niin kuin Esterin perrr..." Santiago ehti sanomaan kärttyisenä, kunnes Diego keskeytti miehen puheet äristen:
"Täällä on lapsia, senkin elukka. Rauhoitu. Ei sade pahaa tee. Viilentääpähän vähän ilmapiiriä ja sinun mielialaasi." Diego sanoi ja heitti takin ylleen.
"Nytkö heti takaisin ulos?" Santiago kysyi ja sysäsi litimärän sanomalehden ja paperisen churropussin Curriton syliin.
Curro katsoi setäänsä ja kantoi churrot ja sanomalehden keittiöön.
Perheen viisi lasta nappasivat jokainen yhden churron ja mussuttivat niitä tyytyväisinä juoden välillä kulauksen maitoa.
Teté katsahti Guilleen hymyillen ja Guille heilautti päätään eteistä kohti.
"Mennäänkö jo, Mari Tere?" Guille kysyi ja nousi seisomaan.
Teté katsoi mustan rannekellonsa näyttöä ja katsoi Guilleen.
"Mä en tuu tänään sun kanssa. Mulla on yks meno." Teté sanoi ja katsoi ulos.
Guille nyökkäsi hämmästyneesti ja kuuli sitten ulkona portin avautuvan.
Teté nousi nopeasti pystyyn ja käveli eteistä kohti, ensin toki pussaten Guilleä poskelle.

----------------------------------------------

Teté käveli ulos ja heitti repun selkäänsä. Guille nousi pöydästä ja huomasi, että ulkona oli DVD.
Guille hädintuskin häkellyksissään pystyi nostamaan toista kulmakarvaansa, ja hän katsoi kuinka Teté muiskautti pusun DVD:n poskelle espanjalaisittain ja sitten parivaljakko lähti vierekkäin pois.
"Uijuijui", Marcos päästi äänen ja Eva löi poikaa korvatillikalla.
"Mitä uijuijuij? Menköön Mari Tere kenen kanssa tahtoo", Guille virnisti, mutta hänen mielensä paloi halusta seurata Tetéä ja Davidia.
"Niinpä." Eva sanoi mutta sai Guillen vilkaisemaan tätä vihaisesti.
"Mitä niinpä?! Mä tapan DVD:n jos se koskeen mun Tetéen", Guille sanoi uhkaavasti ja otti banaanin mussuttaen sitä vihamielisesti.
Eva ja Marcos naureskelivat iloisesti Guillen hölmöydelle.
Diego ja Santiago olivat seisoskelleet eteisessä vaikka kuinka kauan odottaen, että sade loppuu. Pian Diego käveli takaisin keittiöön.
"Santiagoon menee hermo." Diego sanoi ja seisahtui Guillen vierelle tiskipöydän viereen.
Lucía hyppeli hellan viereltä Diegon luo ja tarttui tämän vatsamakkaroihin suudellen miestä hihitellen.
"Minun oma jenkkakahvakaljuni", Lucía hellitteli ja hymyili hellyyttävästi miehelleen. Diego tunsi olonsa ahdistuneeksi lasten katsoessa ja revetessä nauruun.
Guille seisoskeli Lucían ja Diegon välissä näiden suukotellessa toisiaan.
"Kieltä peliin vaan!" Guille karjahti ja sai Evan ja Marcosin repeämään raikuvaan nauruun. Curro katsoi Lucíaa ja Diegoa hymyillen iloisesti.
Diego irrottautui Lucíasta ja löi Guilleä korvatillikalla.
"Imbesilli. Sinun on ihan turha yrittää Tetén kanssa mitään kielellä leikittelyjä", Diego varoitti ja sai Guillen nauramaan.
"Joka päivähän kieli vaeltelee Mari Teren huulilla", Guille sanoi ja demonstroi tätä. Eva ja Marcos meinasivat kuolla nauruun. Currokin hihitti, vaikkei hän oikeasti tajunnut mikä oli meneillään.
Lucíakin hihitti pienesti mutta sitten läpsäisi Guilleä korville.
"Älä puhu tuollaisia. Minun tyttärestäni puhut eikä hän ole edes täällä." Lucía sanoi loukkaantuneesti ja sitten hieroi leikkimielisesti Diegon mahaa.
"Onko pötsi varmasti täynnä?" Lucía kysyi ja sai kaikki lapset nauramaan. Lucía nauroi myös hampaat vilkkuen kattovalon valossa.
"Noniin, velihyvä. Nyt lähdetään. Sade lakkasi hetkeksi." Santi karjaisi eteisestä ja Diego käveli pois keittiöstä nolostuneesti ja käveli ulos veljensä kanssa.
"Tekikö perhe pilkkaa mahastasi?" Santiago kysyi ja pössytteli sikaria.
"Kyllä. Lucía kutsuu minua omaksi jenkkakahvakseen", Diego huokaisi ja Santin tuijottamaan mahaansa.
"Onhan se vähän iso." Santi sanoi ja puhalsi sikarinsavut kosteaan, sateiseen ilmaan.

-------------------------------------------------

Guille, Eva, Marcos, Curro ja Lucía olivat juuri saapuneet koululle autolla. Curro heilutti Lucíalle ja Evalle kättään ja käveli kaveriensa luo leikkimään piirihippaa.
Guille lähti etsimään kavereitaan sanomatta sanaakaan. Lucia katsoi Marcosiin ja Evaan.
"Te pidätte huolen ruoanlaitosta tänään. Minulla on arvioinnit ja Diegolla menee myöhään inventaarion kanssa." Lucía ilmoitti ja lähti etsimään pihavalvonnassa olevaa Candelaa.
Eva ja Marcos suutelivat pihassa ja molempien nenille tippui sadepisaroita.
"Jee, saadaan leikkiä suurperheen vanhempia tänään." Marcos vitsaili ja sai Evan nauramaan.

---------------------------------------------------

Guille käveli kavereidensa luo.
"Missäs DVD on?" Guille kysyi Boltsilta.
Boltsi katsoi Valdanoon.
"Se sanoi ettei tuu kahdelle ekalle oppitunnille. Sillä on kuulemma kiireitä." Boltsi kertoi ja Guille hymyili pienesti, vaikka oli todella vihainen.
"Taitaa olla tapaaminen jonkun tytön kanssa." Valdano virnisti ja sai Guillen raivostumaan.
"No ei kyllä ole!" Guille huudahti ja käveli pois kavereidensa luota.

Teté ja DVD seisoskelivat elektroniikkaliikkeen edessä katsellen näyteikkunoita.
"Paljonko sulla on rahaa?" DVD kysyi Tetéltä ja Teté katsoi kukkaroonsa.
"150. Toivottavasti ne riittää." Teté sanoi ja astui liikkeen sisään DVD perässään.
DVD katseli ympärilleen ja Teté meni heti musiikkipuolelle, jossa oli ministereot sun muut musiikkilaitteet.
"DVD. Tykkäisköhän Guille näistä?" Teté kysyi ja näytti DVD:lle puunvärisiä ministereoita, joissa oli äänitysmahdollisuudet.
"Näin me voitais halutessamme tehdä SJK:lle musiikkia." Teté hymyili ja DVD tarkkaili soitinta.
"Onhan ne varmaan ihan laadukkaat, mutta mun mielestä sun pitäis ostaa Guillelle jotain guillemäisempää." DVD ehdotti hymyillen.
"DVD, Guille on aina unelmoinut ministereoista ja se on tosi kateellinen veljelleen Marcosille ku Eva on ostanut sille ministereot. Guille aina ihailee
niitä ja sanoo että olis ihan mieletöntä omistaa tämmöset." Teté huomauttaa DVD:lle ja pojan hymy hyytyy.
"Joo, ihan niinkuin itse tahdot. Enhän mä tullut näitä ostamaan." DVD nauroi.
"Niinpä. Otin sut mukaan vain koska oot asiantuntija näissä elektroniikkajutuissa." Teté myhäili.

Teté päätti ostaa puiset ministereot ja ojensi DVD:lle kättään.
"Sä voit varmasti kantaa ne kassalle." Teté naurahti ja käveli kassaa kohti kaivellen reppuaan.
DVD heilautti olkapäitään ja nosti ministereoiden paketin ja kantoi sen kassalle.
Teté maksoi stereot ja lähti DVD:n kanssa koulua kohti.

--------------------------------------------------

Pian Teté ja DVD saapuivat koululle.
Teté oli kietonut kätensä DVD:n olkapäille ja DVD:n repussa lojuivat Guillelle tarkoitetut ministereot.
Guille käveli Tetéä kohti hymyillen ja halusi halata tätä lämpimästi.
Teté pyöräytti silmänsä suuriksi ja katsoi DVD:hen.
"Mitä me nyt tehdään?" Teté kysyi hätääntyneenä ja sitten sysäsi DVD:n poikien vessaan nopeasti ja meni itse perässä.

Guille jäi ovelle seisomaan hölmistyneenä ja paukutti ovea kuin hullu, vaikka DVD seisoi oven edessä ja yritti tukkia Guillen tien vessaan Tetén luo. Teté hieroi käsiään yhteen hermostuneena.
"Mitä nyt, Guille?" Teté yritti kysyä huolettomana ja valeli kasvoilleen kylmää vettä hanasta.
"Päästäkää mut sisään, tai mun mielikuvitus rupee laukkaamaan!" Guille karjui ja potki ovea.
DVD katsoi Tetéen kysyvästi.
"Teté, et edes salaa voinut pettää mua!" Guille karjui ja koputti oveen hermostuneena.
Teté vetäisi DVD:n repusta ministereot ja laittoi ne yhteen vessakoppiin ja kirjoitti pakettiin "Guillelle, <3:lla Teté."
"DVD, pois oven edestä ja lähde heti sitten pois. Mun ja Guillen pitää jutella." Teté ohjeisti ja DVD hyppäsi pois oven edestä.
Guille ryntäsi sisään ja katsoi Tetéen, jonka silmät kiilsivät ilosta ja hän hymyili salailevasti.
"Herranjumala, Teté! Sun silmät kiiltää ilosta!" Guille karjahti ja katsoi Davidiin. DVD yritti paeta paikalta, mutta Guille otti tämän kiinni ja löi tätä nyrkillä suoraan kasvoihin.
DVD kaatui maahan ja Teté polvistui pojan vierelle.
"Guille, mikä sua oikein vaivaa?" Teté huudahti ja laittoi kätensä DVD:n poskille.
"DVD on yks mun parhaista kavereista ja sä tiedät että me ollaan yhdessä! Silti muhinoitte koulun vessassa!" Guille karjui panikoituneena ja huomasi Lucían ja Candelan katsovan vihaisina. Lucía oli surullisen yllättyneen näköinen.
"Ilmetty isänsä tuo poika." Candela murahti ja sai Lucían nyökkäämään. Lucía katsoi Tetéen ja pelkäsi tämän reaktiota.
Teté katsoi Guilleä vihaisena ja hänen silmistään valui kyyneliä.
Tyttö nousi seisomaan ja löi Guilleä kasvoihin kovalla kädellä.
"Mä vihaan sua!" Teté karjahti ja lähti juoksemaan väkijoukkojen ohi pois. Guille katsoi Tetén perään häkeltyneenä ja piteli poskeaan potkaisten sitten DVD:tä pohkeeseen.
"Sen siitä saa, petturi." Guille murahti.
"Sinuna menisin katsomaan kolmatta vessakoppia niin tietäisit mistä oli kyse." DVD murahti ja tämän nenästä vuoti verta. Lourditas ryntäsi auttamaan DVD:tä.
"Herranjumala, mitä on tapahtunut?" Lourditas kysyi.
DVD ei sanonut mitään, vaan sylki veret suustaan lattialle.

-----------------------------------------------

Guille juoksi poikien vessaan. Hän avasi kolmannen vessakopin oven ja näki paketin, joka oli paketoitu nätistä tummansiniseen paperiin, jossa oli kultaiset pakettinarut. Paketin kyljessä oli lappu.
"Guillelle, rakkaudella Teté." Guille sanoi lukien lapun ääneen ja sitten äkkiä avasi paketin, jonka sisältä ilmestyi ministereoiden paketti.
Paketissa oli lappu, jonka Guille luki myös ääneen melkein valuen toivottomana lattialle.
"Olet aina halunnut näitä, joten halusin kunnian antaa nämä sinulle. Olet minulle kultaakin kalliimpaa ja voisin antaa sinulle vaikka mitä. Tämä lahja on vaatimaton ja varmasti ajattelet sitä turhaksi, mutta olenpa nyt ainakin puolet maksanut korusta takaisin, jonka annoit minulle. Se koru on ihana, kuten sinäkin. Rakastan sinua, Guillermo." Guille luki ja sitten ärähti:
"Voi helvetti!" Guille juoksi äkkiä takaisin käytävää jossa Lourditas talutti DVD:tä käsikynkässä terveydenhoitajan huonetta kohti.
"Mullehan on aina sanottu että mä oon asiantuntija näissä elektroniikka-asioissa. Mä olin auttamassa valitsemassa niitä, vainoharhainen idiootti." DVD sanoi hiljaa ja katosi terveydenhoitajan huoneeseen.

Guillestä tuntui kuin hänen jalkansa eivät olisi enää kantaneet.
Boltsi ja Valdano tulivat pojan vierelle. Guille lysähti maahan istumaan ja pojat kumartuivat ystävänsä tasolle.
"Teté ja DVD vihaa mua. Sen siitä saa, kun käyttäytyy niinkuin isä ja Santiago-setä." Guille murahti. "

Antaako Teté anteeksi Guillen töppäilyjä? Pystyvätkö Guille ja DVD olemaan vielä ystäviä? Jatkaako Lucía Diegon mahan mollaamista?
Lue osa 12!

Nyt pidän pienen tauon näiden osien kirjoittamisessa, koska en osaa löytää sitä inspiraatiota. En tiedä koska 12. osa ilmestyy, joten sitä on nyt ainakin turha kysellä. Ilmoitan kyllä, koska se ilmestyy.
11. osa oli aika dramaattinen ja yhdentekevä, mutta minkäs sille mahtaa kun sitä inspiraatiota ei löydy. Kiitos ja kumarrus, kommentteja tackk.
Vieras

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » To Helmi 26, 2009 11:15

Anteeksi, kirjoitin äskeisen Vieraana, koska nähtävästi osaa tänne laittaessani kone oli kirjautunut ulos täältä ja näin kävi :D
Mutta minä olen sen silti kirjoittanut.
Kommentteja?
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja René » To Helmi 26, 2009 11:28

Ihana <33 Älä pidä taukoo 8<<< MYÖHYHYHYY!
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » To Helmi 26, 2009 11:29

René kirjoitti:Ihana <33 Älä pidä taukoo 8<<< MYÖHYHYHYY!

Kiva jos tykkäsit osasta :D En mäkään halua pitää taukoa tämän kirjoittamisessa, mutta kun ei keksi juonenkäänteitä ja tapahtumia niin se on pakko ;) :'ddd
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja René » To Helmi 26, 2009 11:31

NataliaSanchez-fan kirjoitti:

Kiva jos tykkäsit osasta :D En mäkään halua pitää taukoa tämän kirjoittamisessa, mutta kun ei keksi juonenkäänteitä ja tapahtumia niin se on pakko ;) :'ddd

Keksi jotain noiden riidasta, jotain romanttista.
Guille yrittää kovin panoksin korjata suhteen 8>
Esimerkiksi.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » To Helmi 26, 2009 11:37

René kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:

Keksi jotain noiden riidasta, jotain romanttista.
Guille yrittää kovin panoksin korjata suhteen 8>
Esimerkiksi.

Pitää nyt miettiä, jos semmonen onnistuisi :D
Katsotaan, mitä siitä nyt tulee sitten.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja sotka » To Helmi 26, 2009 4:13

HIeno osa. Varsinkin toi kun ne oli siel keittiös ja kaikki vaan repes.
Kuva
sotka
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » To Helmi 26, 2009 4:14

sotka kirjoitti:HIeno osa. Varsinkin toi kun ne oli siel keittiös ja kaikki vaan repes.

Kiitos ja kiva kun tykkäsit, sotka.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja neeamoi » To Helmi 26, 2009 4:23

Loistavaa tekstiä jälleen kerran ^^ Tuli hyvälle mielelle kun luki tota alkua. Jatkajatkajatka : D
Olen totaallisesti koukussa!
Kuva
Kuva
neeamoi
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja Flowers » Pe Helmi 27, 2009 3:13

Todella hyvä oli tuo uusikin osa! :D
Kuva
Kuva
Flowers
TriplaDiego

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Pe Helmi 27, 2009 8:45

Tykkäsin ja uppouduin osaan paljon. Kivaa, kun Evasta ja Marcosistakin oli lyhyt kohta. :D

Oot tosi hyvä kirjoittamaan.
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja kkiljun » Pe Helmi 27, 2009 10:25

Mahtava osa jälleen, paljon samoja juttuja kuin serranossa.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Helmi 28, 2009 9:40

kkiljun kirjoitti:Mahtava osa jälleen, paljon samoja juttuja kuin serranossa.

Joo, ehkä vähän liikaakin samoja juttuja kuin serranoissa. :D
Kiitos kommenteistanne Koplis ja kkiljun, kiva kun tykkäsitte (;
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen