Nenna toteuttaa toiveita Serranon 1-, 4-, 5- ja 6 kausilta.

Serranoaiheiset fanitaiteet, avatarit ja bannerit. Toivo tai toteuta

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » Su Helmi 22, 2009 6:48

Nenna kirjoitti:
Natalia-Fan kirjoitti:
Nenna kirjoitti:
Natalia-Fan kirjoitti:Voisitko tehdä Tetéstä bannerin, jostakin neloskauden loppujaksosta? :) Jostain missä Teté on tosi nätti, tai sitten joku söpö ilme ym. Ihania kaikki nää sun tekemät työt! ;)

Sori, kuvat ei oo ny 4kauden loppujaksoista vaan aika alusta.. Tuli otetuks tämmöset kuvat ja tein sit niistä bannerin. Mut sano jos ei kelpaa, niin voin tehdä vielä uuden..

Kuva

Voi kiitos <3 Tää on ihana, en vaan ota ihan heti käyttöön ku täytyy aikasempiaki käyttää. Sano vaan jos et millään jaksa/halua/kerkee, mutta voisitko tehä mulle toisenki bannerin Tetéstä. Nää sun tekemät on niin ihania. :)
Mielelläni mä sulle toisenkin teen, jos sillä ei vaan ole kauhea kiire? Ens viikolla taas koulua ja kokeita, joten voi olla että näitä tulee tehtyä vähemmän. Pyrin kuitenkin toteuttamaan nää toiveet suht nopeasti.. ;)

Kiitos paljon. :) Ei oo kiire, ei ollenkaan. Hyvin sä näitä kyllä toteutat, tosi ahkerasti, ja ihania kaikki. Ihan rauhassa vaan.
Kuva
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida

ViestiKirjoittaja Shelle » Su Helmi 22, 2009 6:55

Voisitko tehdä yhden Eva y Lucía bannerin 4 kaudelta? (sillee että kuvat ois samasta kohtauksesta yms.) Ja tekstiks "Eva y Lucía". Nimimerkkiä ei oo pakko laittaa.
♥ Let your colors burst
you're a firework
Shelle
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022

ViestiKirjoittaja Januska » Su Helmi 22, 2009 7:21

Voisitko tehdä mulle vielä bannerin tetestä neljänneltä kaudelta?
Kuva
Kuva
Kuva
Januska
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Nenna » Ma Helmi 23, 2009 9:34

Iloksenne voin sanoa että varasin tänään serranojen 5kauden ensimmäisen osan.. Jos sen tästä vaikka ensi viikolla saa, voin alkaa ottaa myös siltä kuvia.. ;)

RinU kirjoitti:Tarvitsisin sunnuntaiksi avan Afrista/Alexandrasta. Eli 4. tuotantokaudelta jos teet ni olisi kiva. Tekstinä pelkästään RinU
Ja vielä jos viitsisit tehdä bannerin Santiagosta. Tekstinä 'Santiago Serrano' fontin pitää olla selkeä, ei mitään kaunokirjoitusta, jooko.
Teet ihania töitä!
Pahoitteluni, oon ollut tänään todella laiska, en muuta saanut aikaiseksi kuin kolme avaa ja nekin tulee päivän myöhässä.. -.-

KuvaKuvaKuva

Ton Santiago bannerin teen sulle myöhemmin ;)
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja RinU » Pe Helmi 27, 2009 2:11

Nenna kirjoitti:Iloksenne voin sanoa että varasin tänään serranojen 5kauden ensimmäisen osan.. Jos sen tästä vaikka ensi viikolla saa, voin alkaa ottaa myös siltä kuvia.. ;)

RinU kirjoitti:Tarvitsisin sunnuntaiksi avan Afrista/Alexandrasta. Eli 4. tuotantokaudelta jos teet ni olisi kiva. Tekstinä pelkästään RinU
Ja vielä jos viitsisit tehdä bannerin Santiagosta. Tekstinä 'Santiago Serrano' fontin pitää olla selkeä, ei mitään kaunokirjoitusta, jooko.
Teet ihania töitä!
Pahoitteluni, oon ollut tänään todella laiska, en muuta saanut aikaiseksi kuin kolme avaa ja nekin tulee päivän myöhässä.. -.-

KuvaKuvaKuva

Ihaia, mut näyttää että tossa lukee RiNu, vaikka mun nikki on RinU.. mut ei se mitään (:
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Evilman » Pe Helmi 27, 2009 2:17

RinU kirjoitti:
Nenna kirjoitti:Iloksenne voin sanoa että varasin tänään serranojen 5kauden ensimmäisen osan.. Jos sen tästä vaikka ensi viikolla saa, voin alkaa ottaa myös siltä kuvia.. ;)

Teet ihania töitä!

KuvaKuvaKuva

Ihaia, mut näyttää että tossa lukee RiNu, vaikka mun nikki on RinU.. mut ei se mitään (:

Toi näyttää kyllä siltä, että on kokonaan kirjoitettu isolla, mutta tuossa fontissa N on suurempi ku muut.
Kuva
Kuva
Evilman
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Nenna » Pe Helmi 27, 2009 3:49

RinU kirjoitti:
Nenna kirjoitti:
Teet ihania töitä!

KuvaKuvaKuva

Oops, enpäs sattunut huomaaman tota.. :S Koitin vähän parannella noita.. ;)

Kuva Kuva Kuva
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja Sunna » Pe Helmi 27, 2009 5:58

Kun ehdit, niin tekisitkö mulle bannerin Evasta ja Marcosista ja avan Evasta??
Kuva
Kuva
Sunna
Santiago Serrano

ViestiKirjoittaja Nenna » Pe Helmi 27, 2009 6:33

Sunna kirjoitti:Kun ehdit, niin tekisitkö mulle bannerin Evasta ja Marcosista ja avan Evasta??
Jep, teen kyllä ;)

---------------------------------------------------
Oon todella pahoillani et en oo saanut täl viikol oikeen mitään aikaseks, edeltävä viikko oli lomaa ja oli näihin enemmän aikaa, nyt taas koulu ja harrastukset vie aikaa ;S Mut koitan saada ainakin nyt viikonlopun aikana aikaseks teille töitä..

Keskiviikkona tuli muuten 5kausi postissa ;)
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja heittu » La Helmi 28, 2009 11:25

heittu kirjoitti:toivoisin 4 kaudelta DVD avaa. vois sopia banneriini... :Dkiitoss

voisitko tehä sen avan avatar kisaan. :D?
heittu
heidöblöö

ViestiKirjoittaja Nenna » La Helmi 28, 2009 4:47

heittu kirjoitti:
heittu kirjoitti:toivoisin 4 kaudelta DVD avaa. vois sopia banneriini... :Dkiitoss

Juuh.. :D Tässä:

Kuva Kuva
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja heittu » La Helmi 28, 2009 4:50

Nenna kirjoitti:
heittu kirjoitti:

Kuva Kuva

kiittti todella paljoonn! :D
heittu
heidöblöö

ViestiKirjoittaja ÄsJiiKoo » La Helmi 28, 2009 5:44

ÄsJiiKoo kirjoitti:Ja jos mulle viittisit väsätä DVD:stä bannerin mieluite jostai 4.kauden lopusta? :)

Ootkoha huomannu tätä ollenkaa? :p Ei sillä että kiire olis mutta...
Kuva
Kuva
ÄsJiiKoo
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Nenna » La Helmi 28, 2009 5:55

heittu kirjoitti:
Nenna kirjoitti:
heittu kirjoitti:

Kuva Kuva

kiittti todella paljoonn! :D
Kiva et kelpas! ;)

ÄsJiiKoo kirjoitti:
ÄsJiiKoo kirjoitti:Ja jos mulle viittisit väsätä DVD:stä bannerin mieluite jostai 4.kauden lopusta? :)

Ootkoha huomannu tätä ollenkaa? :p Ei sillä että kiire olis mutta...
Oonhan mä sun toivees huomannu, mut en oo kerenny toteuttaan sitä vielä, kun en oo kuviakaan löytäny..

Isabel kirjoitti:Hei Nenna!
Teet aivan loistavia töitä :wink:
Olisiko sinulla aikaa tehdä minulle avatar ja banneri Luciasta?

Tää banneri ei sit onnistunu alkuunkaa, mut jos osuu hyvät kuvat kohdal niin voin tehdä sulle joskus uuden.. ;)

Kuva

Ja sit tein ykköskauden ekast jaksost avan:
Kuva
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja Nenna » La Helmi 28, 2009 9:56

annamaija kirjoitti:Toivoisin Evasta banneria 3-4. kaudelta, jos on mahdollista.
Kiitos
Tällainen tuli, kelpaako? (:

Kuva
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

EdellinenSeuraava

Paluu FanArt