Sinä ja Serranot

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja MariTere » La Helmi 28, 2009 6:58

Ystävyys koetuksella (osa 3)
-MariTere

"Päätin kuitenkin jättää kertomisen huomiseen, sillä olin nyt märkä sateesta, punainen itkemisestä, sekä vielä ihan hämmästynyt tapahtuneesta. Lähdin kotiini nukkumaan.

Heräsin aamulla olohuoneen sohvalta. Ilmeisesti olin ilalla liian väsynyt kävelläkseni omaan huoneeseeni. Pidin päätä tyynyllä ja tuijottelin kattoon. Vaihdoin katosta katseeni kelloon.
Voi perse! Huudahdin kun huomasin, että olin nukkunut 2 tuntia liian pitkään. Puin nopeasti NF:ltä lainaamani minihameen päälle, sekä oman paitani. Juoksin kouluun niin nopeasti kuin pystyin. Onneksi sinne ei ollut kovinkaan pitkä matka.

Kun pääsin koululle avasin luokkamme oven, ihan niin kuin olisin unohtanut että siellä oli tunti menossa.
Olitko selvittelemässä viime illan petoksiasi? Joku taas huudahti takaa naureskellen. Katsahdin minihameeseeni. Kaduin että laitoin sen päälle.
Mitä? Anteeksi, mutta pidä vaan se turpas kiinni. Sä et tiedä mistään mitään. Jatkoin räyhäämistä, kunnes tunsin, että joku otti olkapäästäni kiinni. Käännyin katsomaan kuka se oli. Näin opettajan ja hänen kätensä, joka osoitti rehtorin kansliaa. Tajusin, mitä hän tarkoitti, joten lähdin kävelemään sitä kohti. Kävellessäni katsahdin taakseni. Näin luokassa NF:n ja hänen kyllästyneen ilmeensä.
No niin.. Mikä sinulla on? Selvästi sua vaivaa joku, kun olet viime päivinä käyttäytynyt liiankin oudosti aloitti koulun psykologi, Fernando. En vastannut hänelle, tuijotin vain pöytää ja kopuittelin sormella sitä.
Ok. Selvästi et halua puhua.. Fernando jatkoi ja käänsi katseen Lourditasiin, koulun rehtoriin.
Päästetään hänet nyt tunnille. Lourditas sanoi ja avasi oven minulle. Löntystin luokkaan. Luokassa huomasin, että vieressäni olikin tyhjä paikka. Opettaja oli jäänyt vielä kansliaan, joten menin juttelemaan Tetélle, joka istui Yolin vieressä.
Hei, mihin NF on lähtenyt? tiedustelin tyhjää paikkaa.
Se kait tuli kipeeks. Ei edes sanonut mitään, lähti vain. Teté vastasi itsekin vähän hämmästyneenä.
Nyökkäsin ja palasin paikalleni. Olin toisaalta harmissani ystäväni lähdettyä, koska tänään olisi pitänyt kertoa hänelle kaikki tapahtumat. Nyt kuitenkin oli mahdollisuus jutella DVD:n kanssa. Mietin miten ja milloin hänen kanssaan keskustelisin. Opettaja tuli kuitenkin luokkaamme sisään. Kyllästyin kuuntelemaan opettajan selityksiä huonosta käytöksestä, joten otin vihkoni esille. Revin siitä pikkuisen palan ja kirjoitin siihen:
Meidän pitää unohtaa tapahtunut. Et kai ole kertonut kenellekään? Kun olin kirjoittanut tuon, käännyin ja annoin paperin takana olevalleni.
Antakaa DVD:lle kuiskasin hiljaa. Seurasin paperin kuljetusta taakse.
Keneltäs tuon sait? Guille uteli DVD:n lukiessa paperia. DVD ei edes vastannut, hän alkoi kirjoittamaan:
En, en ole kertonut kenellekään kaverilleni.
DVD lähetti paperin takaisin minulle. Oloni oli monta kertaa iloisempi luettuani paperin. Pystyin keskittymään tunnin menoon.

Toisaalla taas NF istui Serranoveljeksien tavernan tiskillä.
Yksi limsa hän pyysi eräältä nuorelta tarjoilijalta.
Eikö sun pitäisi olla koulussa? tämä tarjoilija kysyi ihmettelevästi.
Jaa.. Kuka siellä jaksaa olla? NF vastasi tympeän teinin sävyyn. Tarjoilija hymähti ymmärtäväiseen sävyyn ja alkoi kaataa limsaa lasiin. NF huomasi tavernan omistajien, Diegon ja Santin tulevan takahuoneesta. Heidän keskustelut olivat aina yhtä tavallisia. Hän kuitenkin päätti kuunnella niitä samalla kun hörppi limsaansa.
Kyllä sä siitä selviät, veliseni! Huudahti Diego ja läppäsi veljeään olalle.
No, enpä tiedä. Kävin tänään siellä Ferminin luona kysyäkseni apua, mutta se olikin varattu. Santiago sanoi kaataen samalla olutta kaverilleen, Fitille.
Ai, siellä käy muutkin kuin me? Fiti huikkasi naurahtaen. Muutkin nauroivat. NF kuunteli heidän juttujaan kyllästyneellä katseella.
Joo, sillä Guillen kaverilla oli jotain rakkausongelmia. Kuka se nyt oli? Santiago jatkoi miettiessään nimeä. Niin, joo. VHS.
DVD:tä varmaan tarkoitat. Diego korjasi veljensä virheen nauraen samalla.
Ihmeellisiä nimiä lapsille annetaan Fiti kommentoi sivusta. NF:n mielenkiinto heräsi.
Anteeksi, kun keskeytän, mutta mitä DVD puhui Fernandolle? NF kysyi silmät pyöreinä katsoen Santiagoa.
Mitä sinä meidän keskusteluita kuuntelet? Santiago kysyi hieman vihaiseen sävyyn. Diego kuitenkin tönäisi häntä ja Santiago jatkoi: Noh, jotain pettämisestä ne puhui. Älä sinä tyttö ikinä semmosta tee hän sanoi heiluttaen sormeaan.
NF nousi seisomaan, otti takkinsa penkiltä ja lähti nopeasti Serranoitten talolle.

NF pimpotti Serranoitten talon ovikelloa. Lucía, Tetén äiti, tuli avaamaan oven.
Hei! Teté ei nyt ole kotona. Hän sanoi ja yskäisi samalla. NF tajusi miksi Lucía ei ollut koulussa, näköjään hän oli kipeä.
Joo, no saisinko odottaa häntä? NF kysyi katsoen sisällä olevia rappusia.
Tietenkin. Mene vaikka Tetén huoneeseen Lucía sanoi hymyillen. NF oli iloinen, ettei Lucía tajunnut kysyä miksi tämä ei ollut koulussa. NF jätti takkinsa naulakkoon ja lähti kävelemään portaita ylös Tetén huoneeseen.

Iltapäivällä minä saavuin Tetén kanssa serranoille. Naureskelimme kävellessämme portaita ylös. Avasin Tetén huoneen oven, kun huomasin siellä NF:n lukemassa Tetén sängyllä lehtiä.
Hei! En tiennytkään että olet täällä. Teté sanoi. NF kääntyi meitä kohti ja huomasimme hänen kyyneleet.
Oli pakko tulla tänne.. Kuulin jotain tavernassa ollessani. hän nyyhkytti ja laittoi muotilehden Tetén sängylle.
Teté heitti laukkunsa pöydälleen ja meni istumaan NF:n viereen. Hän laittoi kätensä tämän ympärille.
Haluaisitko kertoa meille? Hän kysyi hellään sävyyn ja hieroi samalla kaverimme hiuksia.
Itse kävin istumaan Tetén rullatuolille. NF purskahti vielä kovempaan itkuun, joten ojensin hänelle nenäliinapaketin.
DVD on pettänyt mua NF sanoi ja nosti päänsä pystyyn. Kyyneleet valuivat pitkin hänen kasvojaan.
Jännityin pelosta. Teté katsoi minua. Hän ei tiennyt mitä oli tapahtunut minun ja DVD:n välillä, mutta silti näytti siltä että minun olisi nyt aika kertoa jotain.
Katsoin vähän aikaa surullista kaveriani. Tunsin syyllisyyttä. Nousin tuolilta seisomaan ja heilutin hieman kättäni Tetélle. Hän ymmärsi mitä tarkotin, ja vaihdoimme paikkaa. Kävin istumaan NF:n viereen.
"NF.. Voin selittää" sanoin hiljaisesti. NF käänsi päänsä minua kohti.
"Mitä? Ethän sä edes tiedä mitä on tapahtunut" hän nyyhkytti ja pisti samalla hieman hiuksiaan sivuun.
"Luulen, että tiedän" Sanoin hiljaa. Tiesin, mitä kaverini seuraavaksi kysyisi, joten säästin hänet vaivalta ja jatkoin:
"Minä ja DVD.. Olen ollut häneen ihastunut kauan"
NF tuijotti minua ja purskahti taas isompaan itkuun. Teté näytti minulle ovea. Ihmettelin hieman, sillä olisin luullut, että Teté haluaisi meidän selvittävän asiamme nyt. Päätin kuitenkin lähteä. Avasin oven ja astuin käytävälle. Katselin vähän aikaa kavereitani halaamassa. Sitten suljin oven. Olin varma, että ystävyytemme loppuisi tähän. "

- - -

Mitäs piditte tästä osasta? Sori, ku tää osa taitaa olla vähän sekava..

Ens osa saattaa tulla huomenna (sunnuntaina), tai sitten ma-to välisenä aikana.

Kommentteja kiitos! (:
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja sotka » La Helmi 28, 2009 7:05

Hyvä osa. taas kerran.
kirjota jo huomenna jatkoa.
Kuva
sotka
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja MariTere » La Helmi 28, 2009 7:06

sotka kirjoitti:Hyvä osa. taas kerran.
kirjota jo huomenna jatkoa.

Kiitos (:
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » La Helmi 28, 2009 7:38

Hyviä osia kaikki, mitä tähän mennessä kukaan on kirjoittanut.:D
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Maalis 01, 2009 11:40

Ihan mahtava osa, MariTere :)
Odotan innolla jatkoa! (;
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja sotka » Su Maalis 01, 2009 11:46

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Ihan mahtava osa, MariTere :)

Millon sä kirjotat jatkoo?
Kuva
sotka
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Maalis 01, 2009 1:23

Kiitti Guille-FAN ja NataliaSanchez-fan (:
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja ibi » Su Maalis 01, 2009 1:43

Joo, sillä Guillen kaverilla oli jotain rakkausongelmia. Kuka se nyt oli? Santiago jatkoi miettiessään nimeä. Niin, joo. VHS.

Total reps! :D

Hyvä osa ja jännä! :D Jotenkin kirjotat ku tää tapahtuisi oikeesti tai siis silleen oudosti :D En tarkota että tämä oikeasti tapahtuu! :D Mutta silleen, en osaa selittää xD
Kuva
Kuva
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Maalis 01, 2009 1:46

ibi kirjoitti:

Total reps! :D

Hyvä osa ja jännä! :D Jotenkin kirjotat ku tää tapahtuisi oikeesti tai siis silleen oudosti :D En tarkota että tämä oikeasti tapahtuu! :D Mutta silleen, en osaa selittää xD

Hahah, en oikein saa selvää tästä sun kommentistas. Mut kiitti :D
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Melissa » Su Maalis 01, 2009 1:50

Hyviä tarinoita micorazon, NataliaSanchez-fan ja MariTere! ;)
Kuva
Kuva
Melissa
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja sotka » Su Maalis 01, 2009 1:52

MariTere millon jatkat?
Kuva
sotka
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja micorazon » Su Maalis 01, 2009 2:08

sotka kirjoitti:MariTere millon jatkat?

Se ei kait oo huomannu sun kysymyksiäsXDhah haa, mutta kyllä jälleen kerran hyvä osa oli
Kuva
Kuva
Kuva
micorazon
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Maalis 01, 2009 2:12

sotka kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:Ihan mahtava osa, MariTere :)

Millon sä kirjotat jatkoo?

En tiedä vielä. Varmaan alkuviikon aikana.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Maalis 01, 2009 6:26

sotka kirjoitti:MariTere millon jatkat?

Oho, sori. Mä jatkan varmaankin ennen torstaita. Tänään en kerkeä :/
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja H-anna » Su Maalis 01, 2009 6:53