NataliaSanchez-fan kirjoitti:Kiitos kuvista!Toivottavasti toi huulilävistys on laitettu Natylle vaan tohon elokuvaan

Natalia-Fan kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Kiitos kuvista!Toivottavasti toi huulilävistys on laitettu Natylle vaan tohon elokuvaan
Sitä mäkin alussa aattelin. Mutta mun mielestä se sopii Natalialle.Kun aloin oikein kunnolla kattoon, ja niin muuten sopis myös tollanen vähän niinku Rock -tyylikin.

ibi kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Kiitos kuvista!Toivottavasti toi huulilävistys on laitettu Natylle vaan tohon elokuvaan
Sitä mäkin alussa aattelin. Mutta mun mielestä se sopii Natalialle.Kun aloin oikein kunnolla kattoon, ja niin muuten sopis myös tollanen vähän niinku Rock -tyylikin.
Mun mielest se on kokoajan sopinut!! ;D

![FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2] FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)
RinU kirjoitti:Ninanana kirjoitti:Mistä olet löytänyt tuon kuvan jossa natalialla on pikkulapsi sylissä?
Vaikken olekkaan Natalia-fan...Netistä löytää kaiken laista kun jaksaa ettiä. Kun on paaaaaaaljon hakusanoja, joita voi käyttää, kuvahaussa ja internetissä, sitten kun löytää sivuston, niin katsoo onko siellä kuvia, jos ei niin sitten vaan uudelle sivulle etsimäääään. Ei ne kuvat sun ovelle kävele, ei sitä kannata odottaa...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa