Januska kirjoitti:Katotko salkkareita?
Kyllä.
Januska kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Januska kirjoitti:Katotko salkkareita?
Kyllä.
Olisko sulla jotain jaksoja tallennettuna digiboksille?

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Januska kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Januska kirjoitti:Katotko salkkareita?
Kyllä.
Ei ole. Kuinka niin?

Januska kirjoitti: Ajattelin vaan, et jos olisit halunnut tehdä mulle avan niistä.

Januska kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Januska kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Januska kirjoitti:Katotko salkkareita?
Kyllä.
Ei ole. Kuinka niin?
Ajattelin vaan, et jos olisit halunnut tehdä mulle avan niistä.
heittu kirjoitti:Januska kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Januska kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Januska kirjoitti:Katotko salkkareita?
Kyllä.
Ei ole. Kuinka niin?
kattelin tätä keskustelua.niin mitenkä digiboxista voi ottaa koneelle kuvia/videon? =)=)

NataliaSanchez-fan kirjoitti:heittu kirjoitti:Januska kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Januska kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Januska kirjoitti:Katotko salkkareita?
Kyllä.
Ei ole. Kuinka niin?
kattelin tätä keskustelua.niin mitenkä digiboxista voi ottaa koneelle kuvia/videon? =)=)
Pyydän, että keskustelisitte tästä jossain muualla, koska tämä on FanArt-palsta ja alkaa mennä jo vähän OT:ksi.
heittu kirjoitti: okei.
voisitko tehä mulle avan evasta 2-3 kaudelta varastoon?:)

Guille-FAN kirjoitti:Mullekkin saa tehdä avoja Guillestä tai Tetéstä. Mieluiten 4-8 tk:lla. Mun nick vois olla siinä tai sit vaan Guille/Víctor tai Teté/Natalia..

. 

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Mullekkin saa tehdä avoja Guillestä tai Tetéstä. Mieluiten 4-8 tk:lla. Mun nick vois olla siinä tai sit vaan Guille/Víctor tai Teté/Natalia..
Tässä sulle nää avatarit. Tein kaksi Tetéstä ja kaksi Guillestä;![]()
![]()
.
Jos et tykkää, sano niin teen uusia tai parannan näitä.
Ota tai jätä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa