Victorkio kirjoitti:Flowers kirjoitti:Voisitko tehdä mulle Guillesta avatarin joltakin 6.-8. kaudelta?
Ei sit ole mitään kiirettä
Tein kaksi, ja sori hirveesti ku kesti näin kauan : /![]()

Guille-FAN kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin tai avan Victorista? ei Guillestä

Flowers kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Flowers kirjoitti:Voisitko tehdä mulle Guillesta avatarin joltakin 6.-8. kaudelta?
Ei sit ole mitään kiirettä
Tein kaksi, ja sori hirveesti ku kesti näin kauan : /![]()
Kiitos, todella hienoja![]()
Otankin toisen noista heti käyttööni.

Victorkio kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin tai avan Victorista? ei Guillestä
Kyllä, voin. Teen varmaankin avataren, sillä ei ole niin paljoa hyviä kuvia Víctorista, että bannerin saisi

Victorkio kirjoitti:Churro kirjoitti:Tekisitkö mulle Luciasta bannerin!
Nää sun teokset on ihan hemmetin hienoja!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Sori ku kesti. Tälläsen sain aikaseks, sano jos haluut siihen vielä jotain lisää

Churro kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Churro kirjoitti:Tekisitkö mulle Luciasta bannerin!
Nää sun teokset on ihan hemmetin hienoja!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Sori ku kesti. Tälläsen sain aikaseks, sano jos haluut siihen vielä jotain lisää
Ihanan teit!![]()
Otan varmasti käyttöön, nyt pitää vain käyttää näitä nykyisiäkin!

Victorkio kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin tai avan Victorista? ei Guillestä
Tässä nyt tämä.

Guille-FAN kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin tai avan Victorista? ei Guillestä
Tässä nyt tämä.
Kiitos tästä. Otan mahdollisimman pian käyttöön.

Flowers kirjoitti:Pystyisitkö jommasta kummasta/kummastakin näistä kuvista tekemään mulle avan?
Niin et se kuva ois selkeä ja siinä näkys tietysti vaan Naty.
En nimittäin tiiä pystyykö tälläisistä kuvista ees tekemään..

Victorkio kirjoitti:Flowers kirjoitti:Pystyisitkö jommasta kummasta/kummastakin näistä kuvista tekemään mulle avan?
Niin et se kuva ois selkeä ja siinä näkys tietysti vaan Naty.
En nimittäin tiiä pystyykö tälläisistä kuvista ees tekemään..
Kyllä voin teen tämän viikon aikana

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa