RinU kirjoitti:Muuten Niña. Vaikkei täs saa toivoo, ni tekisitkö mulle avan alexandrasta jos lukee RinU ja Moderaattori IV??
Tein kaksi.

Toivottavasti kelpaa (:
Suoraan sanottuna nuo ovat AIVAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN IHANIA! Varmana tulen käyttämäänniña kirjoitti:RinU kirjoitti:Muuten Niña. Vaikkei täs saa toivoo, ni tekisitkö mulle avan alexandrasta jos lukee RinU ja Moderaattori IV??
Tein kaksi.![]()
Toivottavasti kelpaa (:

RinU kirjoitti:Suoraan sanottuna nuo ovat AIVAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN IHANIA! Varmana tulen käyttämäänniña kirjoitti:RinU kirjoitti:Muuten Niña. Vaikkei täs saa toivoo, ni tekisitkö mulle avan alexandrasta jos lukee RinU ja Moderaattori IV??
Tein kaksi.![]()
Toivottavasti kelpaa (:

Hieno! Tottakai mä pidän.. Kannattais hake TaiteilijaTeamiinniña kirjoitti:RinU kirjoitti:Suoraan sanottuna nuo ovat AIVAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN IHANIA! Varmana tulen käyttämäänniña kirjoitti:RinU kirjoitti:Muuten Niña. Vaikkei täs saa toivoo, ni tekisitkö mulle avan alexandrasta jos lukee RinU ja Moderaattori IV??
Tein kaksi.![]()
Toivottavasti kelpaa (:
Kiva, että pidit : )
----------------------
Väsäsin myös yhden bannerin.

RinU kirjoitti:Hieno! Tottakai mä pidän.. Kannattais hake TaiteilijaTeamiinniña kirjoitti:RinU kirjoitti:Suoraan sanottuna nuo ovat AIVAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN IHANIA! Varmana tulen käyttämäänniña kirjoitti:RinU kirjoitti:Muuten Niña. Vaikkei täs saa toivoo, ni tekisitkö mulle avan alexandrasta jos lukee RinU ja Moderaattori IV??
Tein kaksi.![]()
Toivottavasti kelpaa (:
Kiva, että pidit : )
----------------------
Väsäsin myös yhden bannerin.

niña kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:niña kirjoitti:Bannu Guillesta ; )
Saanko ottaa tuon käyttöön? Jos voisit lisätä siihen nickini niin hyvä olisi.
En saanut nickiä mitenkään järkevästi, joten päädyin tälläiseen:
Toivottavasti kelpaa.

Flowers kirjoitti:Nämä kaikki sun tekemät työt on äärettömän hienoja, sikspä aattelin itsekin toivoa jotain![]()
Niin, voisitko tehdä mulle avan Tetestä/Nataliasta?
Ei ole kiirettä

Tosi hienoja!niña kirjoitti:Flowers kirjoitti:Nämä kaikki sun tekemät työt on äärettömän hienoja, sikspä aattelin itsekin toivoa jotain![]()
Niin, voisitko tehdä mulle avan Tetestä/Nataliasta?
Ei ole kiirettä
Tein jtn. mutta tunnustan, että en ole näihin tyytyväinen, siksi tein näin "monta" vaihtoehtoa..![]()
![]()
![]()

ÄsJiiKoo kirjoitti:Oon varmaa vähä törkee ku mäki tuun tänne toivomaa, mutta ajattelin että jos jaksaisit väsätä DVD:stä jonku kivan bannerin, joltai uudemmalta tuotantokaudelta ku mies on vähä kasvanukkiija sit siinä vois lukea DVD tai Adrián ja mun nick
Kiitos jos vaivaudut

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa