MariTere kirjoitti:René kirjoitti:ibi kirjoitti:MariTere kirjoitti:René kirjoitti:ibi kirjoitti:René kirjoitti:ibi kirjoitti:René kirjoitti:ibi kirjoitti:René kirjoitti:ibi kirjoitti:"Katos tätä" Teté sanoo ja painaa kädessään olevan pipon Guillen päähän.
"Söpöä!" Teté virnistää-
Guille hymyilee söpösti iha tahalteen. "Mennään kotiin tai minne haluut." Guille katsoo ulko-ovia.
"Ai tahdotko sä kotia? Tulitko varta vasten mua etsimään?" Teté nauroi.
"En tietenkään." Guille hymyilee ja pistää kätensä Tetén lantion ympäri. "Sillan alle, sinne joelle?" Guille muistelee tapahtumia. "Okei, ei sinne." Guille miettii. "Sinne puistoon, mikä on Santa Justan toisella puolella. Se tyhjä." Guille kysyy.
" Hmm mitäs pojalla on mielessä?"
"Ei mitään erikoista" Guille lähtee kävelemään hylättyä puistoa kohti.
"Olla rakkaani kanssa kaksistaan." Guille hymyilee liiankin söpösti.
"Eikö ihmisten ilmoillavoi näyttäytyä?" Teté kysyy virnistäen
"En mä nyt viitti suudella ku kaikki kattelee..." Guille näyttää vaivautuneelta. "Musta se kuuluu vaan.. Meän kahen silmille..." Guille hymyilee.
Yoli yllättääkin Tetén ja Guillen.
"Hei! Mitäs teillä on mielessä? " Hän kysyy pirteenä ja vähän hengästyneenä, sillä hän oli juossut Tetén ja Guillen luokse.
"Moi Yoli! Guille tahtoisi mennä kahden kesken rannalle, mutta mulla on shoppailut kesken. Tuutko mukaan Yoli shoppailemaan? guillea ei taida kiinnostaa" Teté sanoi hymyillen.
"Kyllä mua kiinnostaa" Guille hymyilee "Toki tule Yolí." Guille hyimyileee.
"Oho" Yolí ajatteli, sillä yleensä Guille vain haukkui häntä.
"Siit tuutko sä meiän kaa shoppailee?" Yoli kysyy hämmästyneenä.
"Ei mulla parempaakaa tekemist oo..." Guille roikkuu Tetéssä kuin takiainen, mutta irrottautuu ja hymyilee. "Ja voin kattoo teän sovittamia vaatteita." Guille sanoo ihan haltijoissaan.