Tein sulle sen yhen, mitä pyysit sillo julkisuuden henkilöt palstalla. Unohin postata. Eli tein sillo tällasen:Guille-FAN kirjoitti:Mullekin saa tehdä salkkareista- bannerin. mieluiten Miro ja Oona tai Miro, mutta myös Peppi ja Sampo-bannerikin kävisi.

RinU kirjoitti:Tein sulle sen yhen, mitä pyysit sillo julkisuuden henkilöt palstalla. Unohin postata. Eli tein sillo tällasen:Guille-FAN kirjoitti:Mullekin saa tehdä salkkareista- bannerin. mieluiten Miro ja Oona tai Miro, mutta myös Peppi ja Sampo-bannerikin kävisi.
ja äsken:
PhotoFiltrellä.heittu kirjoitti:RinU kirjoitti:Tein sulle sen yhen, mitä pyysit sillo julkisuuden henkilöt palstalla. Unohin postata. Eli tein sillo tällasen:Guille-FAN kirjoitti:Mullekin saa tehdä salkkareista- bannerin. mieluiten Miro ja Oona tai Miro, mutta myös Peppi ja Sampo-bannerikin kävisi.
ja äsken:
RinU, hienoja bannereita! millä ohjelmalla teet? =)

RinU kirjoitti:PhotoFiltrellä.heittu kirjoitti:RinU kirjoitti:Tein sulle sen yhen, mitä pyysit sillo julkisuuden henkilöt palstalla. Unohin postata. Eli tein sillo tällasen:Guille-FAN kirjoitti:Mullekin saa tehdä salkkareista- bannerin. mieluiten Miro ja Oona tai Miro, mutta myös Peppi ja Sampo-bannerikin kävisi.
ja äsken:
No mulla on kotona studio, mut täällä ihan tavallinen.. Mä leikkaan paintissa kuvasta osan liitän, ja laitan toisen kuvan vieree, sit pyyhin rajat.heittu kirjoitti:RinU kirjoitti:PhotoFiltrellä.heittu kirjoitti:RinU kirjoitti:Tein sulle sen yhen, mitä pyysit sillo julkisuuden henkilöt palstalla. Unohin postata. Eli tein sillo tällasen:Guille-FAN kirjoitti:Mullekin saa tehdä salkkareista- bannerin. mieluiten Miro ja Oona tai Miro, mutta myös Peppi ja Sampo-bannerikin kävisi.
ja äsken:
"tavallisella" vaiko Photofiltre studiolla? =) mulla ei toimi ainakaan "tavallisella" photofiltrellä kloonaus toisesta kuvasta toiseen... ://

RinU kirjoitti:No mulla on kotona studio, mut täällä ihan tavallinen.. Mä leikkaan paintissa kuvasta osan liitän, ja laitan toisen kuvan vieree, sit pyyhin rajat.heittu kirjoitti:RinU kirjoitti:PhotoFiltrellä.heittu kirjoitti:RinU kirjoitti:Tein sulle sen yhen, mitä pyysit sillo julkisuuden henkilöt palstalla. Unohin postata. Eli tein sillo tällasen:Guille-FAN kirjoitti:Mullekin saa tehdä salkkareista- bannerin. mieluiten Miro ja Oona tai Miro, mutta myös Peppi ja Sampo-bannerikin kävisi.
ja äsken:
"tavallisella" vaiko Photofiltre studiolla? =) mulla ei toimi ainakaan "tavallisella" photofiltrellä kloonaus toisesta kuvasta toiseen... ://
Menee jo Offiksheittu kirjoitti:RinU kirjoitti:No mulla on kotona studio, mut täällä ihan tavallinen.. Mä leikkaan paintissa kuvasta osan liitän, ja laitan toisen kuvan vieree, sit pyyhin rajat.heittu kirjoitti:RinU kirjoitti:PhotoFiltrellä.heittu kirjoitti:RinU kirjoitti:Tein sulle sen yhen, mitä pyysit sillo julkisuuden henkilöt palstalla. Unohin postata. Eli tein sillo tällasen:Guille-FAN kirjoitti:Mullekin saa tehdä salkkareista- bannerin. mieluiten Miro ja Oona tai Miro, mutta myös Peppi ja Sampo-bannerikin kävisi.
ja äsken:
ookkei)

RinU kirjoitti:Tein sulle sen yhen, mitä pyysit sillo julkisuuden henkilöt palstalla. Unohin postata. Eli tein sillo tällasen:Guille-FAN kirjoitti:Mullekin saa tehdä salkkareista- bannerin. mieluiten Miro ja Oona tai Miro, mutta myös Peppi ja Sampo-bannerikin kävisi.
ja äsken:

Ole hyvä!Guille-FAN kirjoitti:RinU kirjoitti:Tein sulle sen yhen, mitä pyysit sillo julkisuuden henkilöt palstalla. Unohin postata. Eli tein sillo tällasen:Guille-FAN kirjoitti:Mullekin saa tehdä salkkareista- bannerin. mieluiten Miro ja Oona tai Miro, mutta myös Peppi ja Sampo-bannerikin kävisi.
ja äsken:
Joo, kiitos. Otan varastoon, josko joskus laittaisikin..otan molemmat..

RinU kirjoitti:Januska, täs on nyt tää Salkkarit banneri. Laatu on vähän huono, kun huononi pienentäessä. Joku vanhempi jakso mutta eikai se haittaa..

Joo, katsotaan jos teen nyt aamulla, tai sitten teen ensiviikollaJanuska kirjoitti:RinU kirjoitti:Januska, täs on nyt tää Salkkarit banneri. Laatu on vähän huono, kun huononi pienentäessä. Joku vanhempi jakso mutta eikai se haittaa..
Kiitos paljon! Ei haittaa vaikka kuva onkin viime keväältä. Otan luultavasti pian käyttööni.
edit: Jos haluat, voit tehdä mulle mtös avan mirosta, jostakin söpöstä kuvasta

RinU kirjoitti:Joo, katsotaan jos teen nyt aamulla, tai sitten teen ensiviikollaJanuska kirjoitti:RinU kirjoitti:Januska, täs on nyt tää Salkkarit banneri. Laatu on vähän huono, kun huononi pienentäessä. Joku vanhempi jakso mutta eikai se haittaa..
Kiitos paljon! Ei haittaa vaikka kuva onkin viime keväältä. Otan luultavasti pian käyttööni.
edit: Jos haluat, voit tehdä mulle mtös avan mirosta, jostakin söpöstä kuvasta

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa