Hyväniña kirjoitti:RinU kirjoitti:kannattaisko muokata että tossa on "Niñan tekeleitä/niña toteuttaa" tyyliin
Hm.. Taidan laittaakkin : )
niña kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:Oon varmaa vähä törkee ku mäki tuun tänne toivomaa, mutta ajattelin että jos jaksaisit väsätä DVD:stä jonku kivan bannerin, joltai uudemmalta tuotantokaudelta ku mies on vähä kasvanukkiija sit siinä vois lukea DVD tai Adrián ja mun nick
Kiitos jos vaivaudut
Mä otan lähes kaikkiin bannuihin, jotka teen kuvat jaksoista, jotka oon nauhoittanut ja ne loppuu suunnilleen kuudenteen kauteen. Eli on aika tuore kausi..
Ja sitten vielä yksi asia, en löytänyt yhtään kohtaa, jossa Adrían/DVD olisi yksin, tai silleen, että saisin siitä aikaan bannun. Joten valitettavasti tässä mun teoksessani on mukana myös Teté. Toivottavasti se ei haittaa.
Musta jotenkin tuntuu, että tää ei ollu sellanen jota sä hait, mutta ainakin mä yritin (;

niña kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:Oon varmaa vähä törkee ku mäki tuun tänne toivomaa, mutta ajattelin että jos jaksaisit väsätä DVD:stä jonku kivan bannerin, joltai uudemmalta tuotantokaudelta ku mies on vähä kasvanukkiija sit siinä vois lukea DVD tai Adrián ja mun nick
Kiitos jos vaivaudut
Mä otan lähes kaikkiin bannuihin, jotka teen kuvat jaksoista, jotka oon nauhoittanut ja ne loppuu suunnilleen kuudenteen kauteen. Eli on aika tuore kausi..
Ja sitten vielä yksi asia, en löytänyt yhtään kohtaa, jossa Adrían/DVD olisi yksin, tai silleen, että saisin siitä aikaan bannun. Joten valitettavasti tässä mun teoksessani on mukana myös Teté. Toivottavasti se ei haittaa.
Musta jotenkin tuntuu, että tää ei ollu sellanen jota sä hait, mutta ainakin mä yritin (;
Edit//Muokkasin tuota, koska huomasin virheen ; )

Natalia-Fan kirjoitti:niña kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:Oon varmaa vähä törkee ku mäki tuun tänne toivomaa, mutta ajattelin että jos jaksaisit väsätä DVD:stä jonku kivan bannerin, joltai uudemmalta tuotantokaudelta ku mies on vähä kasvanukkiija sit siinä vois lukea DVD tai Adrián ja mun nick
Kiitos jos vaivaudut
Mä oon kateellinen sulle kun sait noin ihanan bannerin!!Hitto, niña voisitko väsätä mullekki, jostain tälläsestä kivasta kohtauksesta bannun?
Aivan ihania kaikki!!
ÄsJiiKoo kirjoitti:niña kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:Oon varmaa vähä törkee ku mäki tuun tänne toivomaa, mutta ajattelin että jos jaksaisit väsätä DVD:stä jonku kivan bannerin, joltai uudemmalta tuotantokaudelta ku mies on vähä kasvanukkiija sit siinä vois lukea DVD tai Adrián ja mun nick
Kiitos jos vaivaudut
Edit//Muokkasin tuota, koska huomasin virheen ; )
Joo meinasin just sanoo sulle että vaihatko toisen nimen, mutta nyt kun se on korjattu, niin pakko sanoa, että vaikka en iha tällästä hakenukkaa niin TÄYDELLINEN ja menee varmasti jossai vaiheessa käyttöön! <3 Kiitos

Natalia-Fan kirjoitti:niña kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:Oon varmaa vähä törkee ku mäki tuun tänne toivomaa, mutta ajattelin että jos jaksaisit väsätä DVD:stä jonku kivan bannerin, joltai uudemmalta tuotantokaudelta ku mies on vähä kasvanukkiija sit siinä vois lukea DVD tai Adrián ja mun nick
Kiitos jos vaivaudut
Mä oon kateellinen sulle kun sait noin ihanan bannerin!!Hitto, niña voisitko väsätä mullekki, jostain tälläsestä kivasta kohtauksesta bannun?
Aivan ihania kaikki!!

micorazon kirjoitti:Moi, on kyllä tosi hieno toi tete ja dvd banneri, ja nyt siis mäkin toivoisin banneria, siinä sais olla Africa ja Eva...Voit ite päättää, että tuleeko siihen mun nikkil, tai jtn espanjalaista tekstiä tai jonkun afrin tai/ja nimi...Kaikki on taiteilijan käsissä

niña kirjoitti:Januska kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Tetestä ja Guillesta kahdeksannella kaudella?
Voisin, mutta ei ole kuvia. Eikä jaksoja. Ja kuvia en mielelläni ala etsimään.

Januska kirjoitti:niña kirjoitti:Januska kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Tetestä ja Guillesta kahdeksannella kaudella?
Entä voiko YouTuben videoista tehdä bannereita?

niña kirjoitti:Januska kirjoitti:niña kirjoitti:Januska kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Tetestä ja Guillesta kahdeksannella kaudella?
Perjaatteessa, mutta en osaa ottaa, enkä pidä laadusta.

Januska kirjoitti:niña kirjoitti:Januska kirjoitti:niña kirjoitti:Januska kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Tetestä ja Guillesta kahdeksannella kaudella?
Perjaatteessa, mutta en osaa ottaa, enkä pidä laadusta.
Okei. Onko sulla kuudes kausi?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa