Antonio Molero vastailee fanejensa kysymyksiin.
Mitä mieltä olet vaihtelusta, jota on tapahtunut Serranon perheessä sen jälkeen kun Marcos, Eva ja Lucía lähtivät?
Guille ja Teté täyttivät Marcosin ja Evan teini-ikäisten rakkauden todella hyvin.
Mitä mieltä olette television kilpailukyvyistä aikatauluja vastaan? Olette hyvä näyttelijä ja näköjään myös todella hyvä ihminen.
Kun on televisiossa on todella paljon hyviä sarjoja, niin on vaikeaa löytää pala kakusta, syödä se ja tehdä hyvä ruuansulatus, mutta oikeastaan kun siellä on niin paljon tuotteita, niin se on vain positiivista alalle.
Oletko tietoinen siitä, miten olet vaikuttavat meidän kielen termeihin: "mayormente" (yleensä), "te comento" (teidän sananne) mi churri (muru) tai "me toca la patata" (otan perunaa*) ?
Tiedän ja pidän niistä. Mutta ei se ole paha asia, että nuoret vähän laajentavat sanavarastoaan noilla sanoilla.
Olen aina ollut utelias tietää, että missä olette syntyneet. Sanoisin, että sinä olisit Kastilia- La Manchasta. Pliis, auta minut epäilyksistäni.
Bingo, kylä josta minä olen, on oikeastaan Kastilia manchego (castellano manchego). Se on Toledosta, ja sen nimi on Ajofrín.
Mitä me voimme ennakoida Serranon perheen ensi kaudesta?
Lucían kuoleman jälkeen Diego yrittää rakentaa uudestaan heidän elämäänsä ja naishahmot ottavat osansa siinä.
Oletko suunnitellut uusia projekteja vuodelle 2008?
Vuonna 2008 jatkamme jaksojen tekemistä. Kesänä ehkä alkaa komedia nimeltä La daga de Rasputín, jonka on kirjoittanut ja ohjannut sen pääosassa oleva Jesús Bonilla. Enempää en kerro..
Luuletko että Serranon perhe on jo päättynyt, vai voiko se vielä tuottaa itsenäisesti?
Olemme edelleen sitä samaa intoa kuin aina, ja vastaus riippuu ihan teistä.
Ketkä ovat paras tiimi Serranoissa?
Tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa, mutta vietän eniten aikaa Antonio Resinesin, Jesús Bonillan, Javier Gutiérrezin, Alejo Saurasin (jne..) kanssa.
Suunnitteletko roolihahmosi käsikirjoittajien kanssa vai jätätkö sen vain luonnolliseksi?
Roolihahmo on suunniteltu hyvin kaavamaisesti ja luonnollisuus on jotain, jonka oppii ajan mittaan.
Aiotteko tehdä elokuvan Al Pacinon ja Robert De Niron kanssa?
Katsotaan päivittäin..
Eräänä päivänä Madridissa, kieltäydyit tulemasta kuvaan kanssani. Kerroin, että löysin hyvän näyttelijän ja kysyin mukaan kuvaan, kieltäydyitte. Toimitko normaalisti fanejesi kanssa?
Tietenkin. Se on kuin synnin vastakohta. Luulen, että minulla pitää olla paljon kärsivällisyyttä kaduilla, mutta pahoina päivinä olen kuin mikä hyvänsä.. Pahoitteluni.
Kuinka monta kertaa olet astunut autokorjaamoon? ja kuinka menee sytytystulppien kanssa?
Sytytystulppien kanssa, hyvin, kiitos. Ja olen mekaanikko siinä missä muutkin. En kuitenkaan ymmärrä mekaniikkaa, vaikka autoista pidän.
Mikä on toinen sukunimesi?
Sánchez.
Kääntäjä: MariTere
Lähde: http://www.20minutos.es/noticia/322064/ ... encuentro/
- - -
*En oo ihan varma
Täs on vasta tosta haastattelusta n. puolet. Suomennan loput tähän myöhemmin, sitten kun kerkeän.

![Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)