Januska kirjoitti:niña kirjoitti:Oli tylsää, niin tein tälläisen.
Tosi hieno! Tiedätkö mistä jaksosta banneri on?
Upea banneri!!!
ÄsJiiKoo kirjoitti:En tiiä oonko iha kohtuuton nyt, mutta noi sun tekemät Twilight bannerit tuolla "avat ja bannut julkkiksista"-topicissa on nii hienoja, ni ajattelin että viittisitkö väsätä mulle kans jonkulaisen bannerin TwilightistaEi mitää kiirettää oo, ku ehkä menee varastoon kumminkin, mutta...

Ei pahalla, mutta outoa, kun sun lauseet jää aina kesken.. Tossa on tuo mutta... ja tossa on myös tuo ni...ÄsJiiKoo kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:En tiiä oonko iha kohtuuton nyt, mutta noi sun tekemät Twilight bannerit tuolla "avat ja bannut julkkiksista"-topicissa on nii hienoja, ni ajattelin että viittisitkö väsätä mulle kans jonkulaisen bannerin TwilightistaEi mitää kiirettää oo, ku ehkä menee varastoon kumminkin, mutta...
Sori oon vähä kärsimätön, mutta ootkoha tajunnu tän ollenkaa ku se oli tuolla jossai välissä, ni..?

RinU kirjoitti:Ei pahalla, mutta outoa, kun sun lauseet jää aina kesken.. Tossa on tuo mutta... ja tossa on myös tuo ni...ÄsJiiKoo kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:En tiiä oonko iha kohtuuton nyt, mutta noi sun tekemät Twilight bannerit tuolla "avat ja bannut julkkiksista"-topicissa on nii hienoja, ni ajattelin että viittisitkö väsätä mulle kans jonkulaisen bannerin TwilightistaEi mitää kiirettää oo, ku ehkä menee varastoon kumminkin, mutta...
Sori oon vähä kärsimätön, mutta ootkoha tajunnu tän ollenkaa ku se oli tuolla jossai välissä, ni..?

ÄsJiiKoo kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:En tiiä oonko iha kohtuuton nyt, mutta noi sun tekemät Twilight bannerit tuolla "avat ja bannut julkkiksista"-topicissa on nii hienoja, ni ajattelin että viittisitkö väsätä mulle kans jonkulaisen bannerin TwilightistaEi mitää kiirettää oo, ku ehkä menee varastoon kumminkin, mutta...

niña kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:En tiiä oonko iha kohtuuton nyt, mutta noi sun tekemät Twilight bannerit tuolla "avat ja bannut julkkiksista"-topicissa on nii hienoja, ni ajattelin että viittisitkö väsätä mulle kans jonkulaisen bannerin TwilightistaEi mitää kiirettää oo, ku ehkä menee varastoon kumminkin, mutta...
Olenhan mä tuon huomannut, mutta en ole kerinnyt tekemään. Ehkä tänään yritän jtn. väsätä.

niña kirjoitti:Flowers kirjoitti:Nämä kaikki sun tekemät työt on äärettömän hienoja, sikspä aattelin itsekin toivoa jotain![]()
Niin, voisitko tehdä mulle avan Tetestä/Nataliasta?
Ei ole kiirettä
Tein jtn. mutta tunnustan, että en ole näihin tyytyväinen, siksi tein näin "monta" vaihtoehtoa..![]()
![]()
![]()

niña kirjoitti:niña kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:En tiiä oonko iha kohtuuton nyt, mutta noi sun tekemät Twilight bannerit tuolla "avat ja bannut julkkiksista"-topicissa on nii hienoja, ni ajattelin että viittisitkö väsätä mulle kans jonkulaisen bannerin TwilightistaEi mitää kiirettää oo, ku ehkä menee varastoon kumminkin, mutta...
Olenhan mä tuon huomannut, mutta en ole kerinnyt tekemään. Ehkä tänään yritän jtn. väsätä.
Tälläinen:
En löytänyt muita hyviä kuvia.. Mutta, joskus tulevaisuudessa ostan Twilightin ja sitten voin tehdä vähän parempia ; )

ÄsJiiKoo kirjoitti:niña kirjoitti:niña kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:En tiiä oonko iha kohtuuton nyt, mutta noi sun tekemät Twilight bannerit tuolla "avat ja bannut julkkiksista"-topicissa on nii hienoja, ni ajattelin että viittisitkö väsätä mulle kans jonkulaisen bannerin TwilightistaEi mitää kiirettää oo, ku ehkä menee varastoon kumminkin, mutta...
Tälläinen:
En löytänyt muita hyviä kuvia.. Mutta, joskus tulevaisuudessa ostan Twilightin ja sitten voin tehdä vähän parempia ; )
Kiitos, hienohan tuokin onEdward on pelottavan näköne
muttajoo no odottelen innolla sitä aikaa, kun sulla on se dvd

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa