Toi on hieno!Mmmu kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Evasta ja Marcosista, ja avan Evasta?
Guille-FAN kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Guillesta mieluiten tuotantokausilta 4-8? Mutta kyllä kaikki käy.

SerranoFan16 kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:Jaksaisitkoha jossai välissä mullekin väsätä bannerin DVD:stä?mieluite 5.-8. kaudelta ku herra on vähä kasvanu, mutta muuten aika vapaat kädet. Tosin mun nimimerkki siinä vois lukee kans :p
Joo, menee ehkä ens viikkoon, mut jos hyvin käy, että löydän heti hyvät kuvat, nii voi olla että jo huomenna. Kattoo ny, viimestään ens viikolla.

SerranoFan16 kirjoitti:Mmmu kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Evasta ja Marcosista, ja avan Evasta?
Saattaa mennä ens viikkoon, ehkä.
Teen toiveita vielä pari viikkoa ja sitten mun pitää pitää pakkotaukoa, koska mun pitää sitte lukee kokeisiin. Kokeiden jälkee taas mä meen Barceloonaan viikoksi ja tuun sitte foorumille varmaa joskus 10. päivä. Joten älkää oikeen enää laittako toiveita, muuten tulee likaa ja en sitte ehi tehä kaikkia ennen matkaa.

ÄsJiiKoo kirjoitti:Jaksaisitkoha jossai välissä mullekin väsätä bannerin DVD:stä?mieluite 5.-8. kaudelta ku herra on vähä kasvanu, mutta muuten aika vapaat kädet. Tosin mun nimimerkki siinä vois lukee kans :p

SerranoFan16 kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:Jaksaisitkoha jossai välissä mullekin väsätä bannerin DVD:stä?mieluite 5.-8. kaudelta ku herra on vähä kasvanu, mutta muuten aika vapaat kädet. Tosin mun nimimerkki siinä vois lukee kans :p
Tuommone ny tuli, sori yks kuva on vähä epäselvä ku se kuva on youtubesta otettu.

Jennaa kirjoitti:Haluutko tehä mulle avan Tetéstä? (: Kuva vois olla myöhemmiltä tuotantokausilta. Tekstinä Jennaa ja Vastuumoderaattori (: Kiirettä ei ole
Jennaa kirjoitti:Haluutko tehä mulle myös bannerin Tetestä? Kuvat vois taas olla myöhemmiltä tuotantokausilta (:

heittu kirjoitti:heittu kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:heittu kirjoitti:haluaisitko tehä mulle bannerin DVD:stä? =) mielummin 4-5 kaudelta, mutta ei samasta kohtauksesta mikä banneri mulla on jo.ei mtn kiirettä
Joo, teen tän viikon aikana.
kiitti ;D! oot muuten hiton hyvä tekemään avoja ja bannereita!!!!!!
Voitko tehä täksi päiväksi? =)
heittu kirjoitti:heittu kirjoitti:heittu kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:heittu kirjoitti:haluaisitko tehä mulle bannerin DVD:stä? =) mielummin 4-5 kaudelta, mutta ei samasta kohtauksesta mikä banneri mulla on jo.ei mtn kiirettä
Heiii!! ootko unohtanut? :==)))
SerranoFan16 kirjoitti:Jennaa kirjoitti:Haluutko tehä mulle avan Tetéstä? (: Kuva vois olla myöhemmiltä tuotantokausilta. Tekstinä Jennaa ja Vastuumoderaattori (: Kiirettä ei oleJennaa kirjoitti:Haluutko tehä mulle myös bannerin Tetestä? Kuvat vois taas olla myöhemmiltä tuotantokausilta (:
Tuos ny olis sitte, toivottavasti kelpaa![]()
![]()

heittu kirjoitti:heittu kirjoitti:heittu kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:heittu kirjoitti:haluaisitko tehä mulle bannerin DVD:stä? =) mielummin 4-5 kaudelta, mutta ei samasta kohtauksesta mikä banneri mulla on jo.ei mtn kiirettä

SerranoFan16 kirjoitti:heittu kirjoitti:heittu kirjoitti:heittu kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:heittu kirjoitti:haluaisitko tehä mulle bannerin DVD:stä? =) mielummin 4-5 kaudelta, mutta ei samasta kohtauksesta mikä banneri mulla on jo.ei mtn kiirettä
Tuommonen tuli.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa