RinU kirjoitti:Tein kaks avaa. Näitä kuvia en ottanut ite, vaan kaivoin netistä..![]()
Tosi ihania. Otan pian käyttöön.
toteutan lähiaikoinam_oona kirjoitti:voisitko tehä mulle tetestä avan/bannerin mieluitet 5-8 tk:lta?? voi myös tehä nataliasta, mutta mieluiten tetestä...avaan m_oona ja banneriin ainakin m_oona, mutta voi siihen jotai muutakin tekstiä tulla!

RinU kirjoitti:toteutan lähiaikoinam_oona kirjoitti:voisitko tehä mulle tetestä avan/bannerin mieluitet 5-8 tk:lta?? voi myös tehä nataliasta, mutta mieluiten tetestä...avaan m_oona ja banneriin ainakin m_oona, mutta voi siihen jotai muutakin tekstiä tulla!

Toteutan pian.. Mutta olis kiva tietää haluatko että teen sulle avan susta, vai mistä mä sen teenH-anna kirjoitti:Nii joo elikkä haluisitko tehä mulle avan jostain? Aika selvä tää, mut tiiät nyt mitä tarkotan...Työn iloa
Ja ei kiirettä.

RinU kirjoitti:Toteutan pian.. Mutta olis kiva tietää haluatko että teen sulle avan susta, vai mistä mä sen teenH-anna kirjoitti:Nii joo elikkä haluisitko tehä mulle avan jostain? Aika selvä tää, mut tiiät nyt mitä tarkotan...Työn iloa
Ja ei kiirettä.

Teen kuule KikistäH-anna kirjoitti:RinU kirjoitti:Toteutan pian.. Mutta olis kiva tietää haluatko että teen sulle avan susta, vai mistä mä sen teenH-anna kirjoitti:Nii joo elikkä haluisitko tehä mulle avan jostain? Aika selvä tää, mut tiiät nyt mitä tarkotan...Työn iloa
Ja ei kiirettä.
Noo tee vaikka evasta,afrista,tetestä,guillesta tai sit jostai muusta kaikki kelpaa!!

RinU kirjoitti:Teen kuule KikistäH-anna kirjoitti:RinU kirjoitti:Toteutan pian.. Mutta olis kiva tietää haluatko että teen sulle avan susta, vai mistä mä sen teenH-anna kirjoitti:Nii joo elikkä haluisitko tehä mulle avan jostain? Aika selvä tää, mut tiiät nyt mitä tarkotan...Työn iloa
Ja ei kiirettä.
Noo tee vaikka evasta,afrista,tetestä,guillesta tai sit jostai muusta kaikki kelpaa!!:D

Ihan heti..H-anna kirjoitti:RinU kirjoitti:Teen kuule KikistäH-anna kirjoitti:RinU kirjoitti:Toteutan pian.. Mutta olis kiva tietää haluatko että teen sulle avan susta, vai mistä mä sen teenH-anna kirjoitti:Nii joo elikkä haluisitko tehä mulle avan jostain? Aika selvä tää, mut tiiät nyt mitä tarkotan...Työn iloa
Ja ei kiirettä.
Noo tee vaikka evasta,afrista,tetestä,guillesta tai sit jostai muusta kaikki kelpaa!!:D
Joo tee vaan!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa