Churro kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Mulle saa tehdä Guillesta bannerin, jaksolla ja tuotantokaudella ei niin hirveesti ole väliä.
Tässä olisi![]()

Januska kirjoitti:Churro kirjoitti:Tuleeko lisää toiveita?
Mulle voisit tehdä, jos ehdit nyt kun ei oo muita toiveita Tetestä bannerin kahdeksannella kaudella. Kuvat sais olla samasta kohtauksesta

Churro kirjoitti:Januska kirjoitti:Churro kirjoitti:Tuleeko lisää toiveita?
Mulle voisit tehdä, jos ehdit nyt kun ei oo muita toiveita Tetestä bannerin kahdeksannella kaudella. Kuvat sais olla samasta kohtauksesta
Jeps, yritän löytää kuvia

Januska kirjoitti:Churro kirjoitti:Tuleeko lisää toiveita?

Churro kirjoitti:Januska kirjoitti:Churro kirjoitti:Tuleeko lisää toiveita?
Tämmösen sain aikaan![]()

Januska kirjoitti:Churro kirjoitti:Januska kirjoitti:Churro kirjoitti:Tuleeko lisää toiveita?
Tämmösen sain aikaan![]()
Kiitos tää on hieno. Kuvat vaan ei oo kahdeksannelta kaudelta, ainakaan mun mielestä, mutta se ei haittaa yhtään!Toivoin vaan jotain, koska sulla ei ollu muita toiveita ja ihan yhtä hyvin mä olisin voinu pyytää Tetestä banneria seitsemännellä kaudella
![]()
Otatko kuvat muuten jostakin YouTuben videosta, vai löytyykö noita jaksoja muualta? Vai ootko löytäny noi kuvat (siis tossa mulle tekemässäs bannerissa)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa