niña kirjoitti:Nata kirjoitti:Voisitko tehdä mulle DVD y Guille bannerin,mut jos on vaikee löytää kuvat niin Guille y Teté?
Kiitos jo etukäteen, ei oo kiirettä tehdä
Tässä kaksi vaihtoehtoa:

niña kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:niña kirjoitti:niña kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:En tiiä oonko iha kohtuuton nyt, mutta noi sun tekemät Twilight bannerit tuolla "avat ja bannut julkkiksista"-topicissa on nii hienoja, ni ajattelin että viittisitkö väsätä mulle kans jonkulaisen bannerin TwilightistaEi mitää kiirettää oo, ku ehkä menee varastoon kumminkin, mutta...
Sori oon vähä kärsimätön, mutta ootkoha tajunnu tän ollenkaa ku se oli tuolla jossai välissä, ni..?
Olenhan mä tuon huomannut, mutta en ole kerinnyt tekemään. Ehkä tänään yritän jtn. väsätä.
Tälläinen:
En löytänyt muita hyviä kuvia.. Mutta, joskus tulevaisuudessa ostan Twilightin ja sitten voin tehdä vähän parempia ; )
Kiitos, hienohan tuokin onEdward on pelottavan näköne
muttajoo no odottelen innolla sitä aikaa, kun sulla on se dvd
Juu, joskus sadan vuoden kuluttua, tulevaisuudessa.. (:

niña kirjoitti:Nata kirjoitti:Voisitko tehdä mulle DVD y Guille bannerin,mut jos on vaikee löytää kuvat niin Guille y Teté?
Kiitos jo etukäteen, ei oo kiirettä tehdä
Tässä kaksi vaihtoehtoa:

Flowers kirjoitti:niña kirjoitti:Flowers kirjoitti:Nämä kaikki sun tekemät työt on äärettömän hienoja, sikspä aattelin itsekin toivoa jotain![]()
Niin, voisitko tehdä mulle avan Tetestä/Nataliasta?
Ei ole kiirettä
Tein jtn. mutta tunnustan, että en ole näihin tyytyväinen, siksi tein näin "monta" vaihtoehtoa..![]()
![]()
![]()
Kiitos, aivan ihania nuo kaikki![]()
Otan jonkun käyttööni kun seuraavaks vaihdan avaa

H-anna kirjoitti:Voisitko tehä mulle bannerin guillen "jengistä"?Siihen vois laittaa mun nickin eli H-anna tai jos jotain keksit vaikkka espanjaks nii seki käy, mut ihan vapaat kädet.Ei mitään kiirettä, kiva jos viitit...

Jennaa kirjoitti:Haluutko tehä mulle avan ja bannerin Guillesta?Avaan tekstiksi Jennaa ja Vastuumoderaattori. Bannerin teksteillä ei niin väliä
Kuvat vois olla 7-8 tuotantokausilta (:

niña kirjoitti:H-anna kirjoitti:Voisitko tehä mulle bannerin guillen "jengistä"?Siihen vois laittaa mun nickin eli H-anna tai jos jotain keksit vaikkka espanjaks nii seki käy, mut ihan vapaat kädet.Ei mitään kiirettä, kiva jos viitit...
Tässä:
Toivottavasti kelpaa.

niña kirjoitti:Flowers kirjoitti:Voisitko jollain aikaa tehdä mulle bannerin sisaruksista Eva & Tete?
Mielellään sellainen, jossa ne ois samassa kuvassa![]()
Toiveella ei ole kiirettä
Tälläinen syntyi:

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa