onko hankalaa tehdi siis?
en oikeen leivo paljoo, ni en mitää hankalia uskaltais tehhä...
minnati kirjoitti:Onko moni kokeillut tehdä??
onko hankalaa tehdi siis?
en oikeen leivo paljoo, ni en mitää hankalia uskaltais tehhä...

tsikiita kirjoitti:No niin. Nyt sain vihdoinkin eilen aikaiseksi tehdä noita churroja. Hyvin onnistuivat ja tuo ohje todellakin oli toimiva. Kiitos siitä!
Mitään ei syttynyt tuleen ja koko perhe tykkäsi niistä.![]()
Teen kyllä joskus toistekin. Kannattaa kokeilla. Ei tarvitse pelätä mitään tulipaloja ja jos todella pelottaa niin kuin minulla, niin ota vaan jokin esim. kattilan kansi siihen viereen ja jos liekit leimahtavat, niin laitat vaan kannen päälle ja näin saat tulen tukahdetettua. Muistakaapas sitten vielä, rasvapaloja ei sammuteta vedellä. Tai näin olen ainakin kuullut jostain.
Kiitos vielä tästä erinomaisesta ohjeesta! Suosittelen

niña kirjoitti:tsikiita kirjoitti:No niin. Nyt sain vihdoinkin eilen aikaiseksi tehdä noita churroja. Hyvin onnistuivat ja tuo ohje todellakin oli toimiva. Kiitos siitä!
Mitään ei syttynyt tuleen ja koko perhe tykkäsi niistä.![]()
Teen kyllä joskus toistekin. Kannattaa kokeilla. Ei tarvitse pelätä mitään tulipaloja ja jos todella pelottaa niin kuin minulla, niin ota vaan jokin esim. kattilan kansi siihen viereen ja jos liekit leimahtavat, niin laitat vaan kannen päälle ja näin saat tulen tukahdetettua. Muistakaapas sitten vielä, rasvapaloja ei sammuteta vedellä. Tai näin olen ainakin kuullut jostain.
Kiitos vielä tästä erinomaisesta ohjeesta! Suosittelen
Juu, ei kun se sitten alkaa sylkeä ympäriinsä. Hyihyi..
Mutta juu, syttykö sulla sitten palamaan?
Voisin tänään tehdä, kun olen päättänyt, että jään täksi päiväksi kotiin.
Churrot on kyllä niin hyviä, että voisi tehdäkin (;

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa