René kirjoitti:Guille hymähtää ja lukitsee oven riisuen vaatteensa ja astuen kylpyyn. "HEIHEI RAKAS" Guille huutaa seinän läpi.
" Moikka muru" Teté huikkasi.
ibi kirjoitti:MariTere kirjoitti:"Moi. En kai keskeyttäny mitään?" Yoli kysyy naurahten.
"Joo, et tietenkään. Ethän sä mtn keskeyttänyt. Oltin vähä vampyyrinhommissa", Teté naurahtaa.

MariTere kirjoitti:ibi kirjoitti:MariTere kirjoitti:"Moi. En kai keskeyttäny mitään?" Yoli kysyy naurahten.
"Joo, et tietenkään. Ethän sä mtn keskeyttänyt. Oltin vähä vampyyrinhommissa", Teté naurahtaa.
"Jaaha" Yolí sanoo. Kaksikko kävelee portaat alas.
"Musta tuntuu, että me ei vietetä nykyää paljo enää aikaa kahestaan.." Yolí sanoo samalla kun laittaa takkiaan päälle.

ibi kirjoitti:MariTere kirjoitti:ibi kirjoitti:MariTere kirjoitti:"Moi. En kai keskeyttäny mitään?" Yoli kysyy naurahten.
"Musta tuntuu, että me ei vietetä nykyää paljo enää aikaa kahestaan.." Yolí sanoo samalla kun laittaa takkiaan päälle.
" Joo mä tiedän, Guille tykkää olla kokoajan mussa kiinni ja sullakin on DVD" Teté sanoo.

MariTere kirjoitti:ibi kirjoitti:MariTere kirjoitti:ibi kirjoitti:MariTere kirjoitti:"Moi. En kai keskeyttäny mitään?" Yoli kysyy naurahten.
" Joo mä tiedän, Guille tykkää olla kokoajan mussa kiinni ja sullakin on DVD" Teté sanoo.
"Joo on.. Mutta ku sillä on aina kaikkee omia juttuja. Äskenki lähti kaverinsa luokse noin vain." Yolí sanoo.

Janezz kirjoitti:sotka kirjoitti:Africa tulee olkariin "Mitä tässä on jo tapahtunut?" Africa kysyy.
"Ei mitää mielenkiintosta, ku täs loppu just nää liian pitkät alkutekstit." Eva naurahtaa.

René kirjoitti:Guille säikähtää ja herää tiputtaen peiton lattialle ja pitäen pyyhettä päällään.
"Teté." Guille hymyilee säikähtyneesti. "Olin käymäs ja sammuin.. Tai nukahin..." Guille änkyttää.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa