Nenna toteuttaa toiveita Serranon 1-, 4-, 5- ja 6 kausilta.

Serranoaiheiset fanitaiteet, avatarit ja bannerit. Toivo tai toteuta

ViestiKirjoittaja Strawberry » Ke Maalis 11, 2009 10:20

Nenna kirjoitti:
Strawberry kirjoitti:Jos ehdit jossain vaiheessa tehä mulle avan Afrista 4 kaudelta, ois kiva. : D Ei oo mikään kiire. (: Ja jos saat siihen mieluiten jonkun ilosen kuvan Afrista. :D Kiitti jo etukäteen. =)
Tuli tehtyyn tällänen ava, on kyl vitoskaudelta. Voin tehä näitä jossain vaiheessa lisääkin kun saan hyviä kuvia otetuksi..

Kuva

Kiitti toi on tosi hieno! =)
Kuva
Kuva
Strawberry
SLN

ViestiKirjoittaja Nenna » Su Maalis 15, 2009 7:59

Natalia-Fan kirjoitti:
Nenna kirjoitti:
Natalia-Fan kirjoitti:Voisitko tehdä Tetéstä bannerin, jostakin neloskauden loppujaksosta? :) Jostain missä Teté on tosi nätti, tai sitten joku söpö ilme ym. Ihania kaikki nää sun tekemät työt! ;)

Sori, kuvat ei oo ny 4kauden loppujaksoista vaan aika alusta.. Tuli otetuks tämmöset kuvat ja tein sit niistä bannerin. Mut sano jos ei kelpaa, niin voin tehdä vielä uuden..

Kuva

Voi kiitos <3 Tää on ihana, en vaan ota ihan heti käyttöön ku täytyy aikasempiaki käyttää. Sano vaan jos et millään jaksa/halua/kerkee, mutta voisitko tehä mulle toisenki bannerin Tetéstä. Nää sun tekemät on niin ihania. :)
Onnistuin saamaan kuvat 7-kaudelta, joten tein tälläsen bannerin.. Sano vaan jos ei kelpaa, ja haluut bannerin ennemmin aikaisemmilta kausilta.. ;)

Kuva
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja Sunna » Ti Maalis 17, 2009 3:33

Nenna kirjoitti:
Sunna kirjoitti:Kun ehdit, niin tekisitkö mulle bannerin Evasta ja Marcosista ja avan Evasta??

Bannerin tein tähdillä ja ilman..
Kuva

Kuva

Ja avoja tein kolme.. ;)
Kuva Kuva Kuva

Kiitos, aivan ÄLYTTÖMÄN hienoja :D
Kuva
Kuva
Sunna
Santiago Serrano

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » Ti Maalis 17, 2009 6:08

Nenna kirjoitti:
Natalia-Fan kirjoitti:
Nenna kirjoitti:
Natalia-Fan kirjoitti:Voisitko tehdä Tetéstä bannerin, jostakin neloskauden loppujaksosta? :) Jostain missä Teté on tosi nätti, tai sitten joku söpö ilme ym. Ihania kaikki nää sun tekemät työt! ;)

Sori, kuvat ei oo ny 4kauden loppujaksoista vaan aika alusta.. Tuli otetuks tämmöset kuvat ja tein sit niistä bannerin. Mut sano jos ei kelpaa, niin voin tehdä vielä uuden..

Kuva

Voi kiitos <3 Tää on ihana, en vaan ota ihan heti käyttöön ku täytyy aikasempiaki käyttää. Sano vaan jos et millään jaksa/halua/kerkee, mutta voisitko tehä mulle toisenki bannerin Tetéstä. Nää sun tekemät on niin ihania. :)
Onnistuin saamaan kuvat 7-kaudelta, joten tein tälläsen bannerin.. Sano vaan jos ei kelpaa, ja haluut bannerin ennemmin aikaisemmilta kausilta.. ;)

Kuva

Voi kiitos paljon, aivan ihana!! Nyt mulla on monta banneria mitä pitäs käyttää (;
Kuva
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida

ViestiKirjoittaja SerranoFan16 » Ti Maalis 17, 2009 8:50

Voisitko tehdä mulle Evasta tai Marcosista avan? Tuotantokausilla ei oo väliä, saat vapaat kädet. Siinä pitäis lukee mun nick ja Moderaattori II.
Pääsi inssin läpi! :))))
SerranoFan16
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja RinU » Ke Maalis 18, 2009 5:16

Tää on kyllä hauska toive, kun en perjaatteessa toivo oikein mitään :lol: Toivon vain että teet mulle avan 4.-5. tuotantokausilta mut henkilön saat valita. Tekstinä RinU ja Moderaattori IV, kiitos :D
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Nenna » Ke Maalis 18, 2009 7:22

ibi kirjoitti:Tahtoisitko tehdä mullekkin bannerin Evasta? Jokin puna sävyinen eli siis vaatteet voisivat olla jotain punaisen sävyjä ;) Muuten vapat kädet! :) Kiitos jo etukäteen! :) 4-kaudelta kuvat mieluiten.

Edit: Muutin Tetén Evaan! Kiitos jos voit tehdä sittenkin Evasta ja toivottavasti en sotkenut sun ajatuksiasi.

Kuva
Tällänen, kelpaako? :D
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja ibi » Ke Maalis 18, 2009 9:22

Nenna kirjoitti:
ibi kirjoitti:Tahtoisitko tehdä mullekkin bannerin Evasta? Jokin puna sävyinen eli siis vaatteet voisivat olla jotain punaisen sävyjä ;) Muuten vapat kädet! :) Kiitos jo etukäteen! :) 4-kaudelta kuvat mieluiten.

Edit: Muutin Tetén Evaan! Kiitos jos voit tehdä sittenkin Evasta ja toivottavasti en sotkenut sun ajatuksiasi.

Kuva
Tällänen, kelpaako? :D

Kiitos, kyllä kelpaa. Juuri sellainen kun halusinkin! ;)
Kuva
Kuva
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari

ViestiKirjoittaja micorazon » To Maalis 19, 2009 1:28

Nenna kirjoitti:
micorazon kirjoitti:Ymmärrän noi sun koulujutut hyvin, ku mulki on ihan samajuttu....
Mutta jos ehtisit, nii viittisitks tehä mulle banneria, siinä vois olla Eva ja Africa, ja ehkä mun nikki...Loput voit päättää ite
Tähän banneriin tuli kuvat ekaksi vastaan, joten tein sen sulle suoraan.. ;) Kelpaako?

Kuva

Olinki ettiny tätä mutten huomannu ollenkaan että toteutit sen jo!!!OO!!oot kyllä tosi taitava näitä väsäämään, tämäkin ihan mielettömän hieno!! :shock: Varmasti otan käyttöön
Kuva
Kuva
Kuva
micorazon
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Nenna » To Maalis 19, 2009 3:56

Nata kirjoitti:Voisitko tehdä mulle DVD y Guille bannerin, mut jos on vaikee löytää kuvat niin Guille y Teté?

kiitos jo etukäteen, ei oo kiire tehdä :D

Kuva
Tällänen.. En löytäny tään parempii kuvia. ;S
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja sotka » To Maalis 19, 2009 4:20

Voitko tehä mulle Africasta bannerin. Kuvil ei oo välii, mut jos mahdollista niin se scotti ruutuinen takki tai toi paita mikä on tossa logossa.

Ei oo mitään kiirettä.
Kuva
sotka
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Nenna » To Maalis 19, 2009 6:14

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Mulle voisit tehdä bannerin Tetéstä ja Yolista/Tetéstä ja Lucíasta riippuen siitä, kummasta nyt löytyy paremmin kuvia? (:
Kuvat samasta kohtauksesta ja mielellään silleen et ne olis yhdessä siinä :D

Ja jos ehdit, niin voisit tehdä muutaman avatarinkin Tetéstä/Áfricasta? (:
Kuva
En saanut oikeen hyvii kuvii otetuksi.. Noi avat postaan myöhemmin. ;)
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja RinU » To Maalis 19, 2009 6:52

RinU kirjoitti:Tää on kyllä hauska toive, kun en perjaatteessa toivo oikein mitään :lol: Toivon vain että teet mulle avan 4.-5. tuotantokausilta mut henkilön saat valita. Tekstinä RinU ja Moderaattori IV, kiitos :D
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Nata » Pe Maalis 20, 2009 2:21

Nenna kirjoitti:
Nata kirjoitti:Voisitko tehdä mulle DVD y Guille bannerin, mut jos on vaikee löytää kuvat niin Guille y Teté?

kiitos jo etukäteen, ei oo kiire tehdä :D

Kuva
Tällänen.. En löytäny tään parempii kuvia. ;S

Aivan upee kiitos todella paljon :D
Kuva
Kuva
Kuva
Nata
Marcos Serrano

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Pe Maalis 20, 2009 6:17

Nenna kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:Mulle voisit tehdä bannerin Tetéstä ja Yolista/Tetéstä ja Lucíasta riippuen siitä, kummasta nyt löytyy paremmin kuvia? (:
Kuvat samasta kohtauksesta ja mielellään silleen et ne olis yhdessä siinä :D

Ja jos ehdit, niin voisit tehdä muutaman avatarinkin Tetéstä/Áfricasta? (:
Kuva
En saanut oikeen hyvii kuvii otetuksi.. Noi avat postaan myöhemmin. ;)

Ihana (: Ootan avatareja innolla :D
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

EdellinenSeuraava

Paluu FanArt