ibi kirjoitti:"En tiedä olenko tulossa huomenna kouluun Yoli..mä oon raskaana.." Teté kirjoittaan niin ettei kukaan muu näe sitä ja lähettää viestin nopeasti.

MariTere kirjoitti:ibi kirjoitti:"En tiedä olenko tulossa huomenna kouluun Yoli..mä oon raskaana.." Teté kirjoittaan niin ettei kukaan muu näe sitä ja lähettää viestin nopeasti.
Yolí näkee viestin ja huutaa tavernassa itsekseen: "Ei helvetti!". Kaikki tavernassa kääntyy katsomaan häntä. Yolí irvistää hieman ja kääntää katseensa takaisin kännykäänsä. Hän alkaa näpyttelemään: "Mitäh?! Mulle et sitten ikinä mitään kerro. Miten? Missä? Milloin? Ja Guille on isä? Älä sano, että joku toinen on isä!". Hän lähettää viestin Tetélle.

ibi kirjoitti:MariTere kirjoitti:ibi kirjoitti:"En tiedä olenko tulossa huomenna kouluun Yoli..mä oon raskaana.." Teté kirjoittaan niin ettei kukaan muu näe sitä ja lähettää viestin nopeasti.
Yolí näkee viestin ja huutaa tavernassa itsekseen: "Ei helvetti!". Kaikki tavernassa kääntyy katsomaan häntä. Yolí irvistää hieman ja kääntää katseensa takaisin kännykäänsä. Hän alkaa näpyttelemään: "Mitäh?! Mulle et sitten ikinä mitään kerro. Miten? Missä? Milloin? Ja Guille on isä? Älä sano, että joku toinen on isä!". Hän lähettää viestin Tetélle.
" Tää tapahtui eilen. Tai siis viime yönä. Mä ja Guille oltiin vähän together! Ja en tajuu et ekasta kerrasta. Tääl kaikki ihan paniikissa. Oot eka mun kavereista joka teitää" Teté lähetti Yolille kun sai tämän tekstarin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa