Sinä ja Serranot

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja natyy » Ma Maalis 16, 2009 4:32

Ihan hyvä, mutta kaikki tapahtui aika nopeaa :)
Kuva

Victor Elías
natyy
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja MariTere » Ma Maalis 16, 2009 4:44

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Tosi hyvä osa, MariTere! :)
Mäkin voisin yrittää ryhdistäytyä ja kirjoittaa tarinaani uuden osan piakkoin ;)

Kiitoksia (:

Kirjota vaan. Odottelen innolla ;)
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja minnati » Ma Maalis 16, 2009 5:04

natyy kirjoitti:Ihan hyvä, mutta kaikki tapahtui aika nopeaa :)

jjooo.. kello oli aika paljon, ja isä hoputteli nukkuu niin ei kerennyt kirjoittaa kunnolla. (; mutta kaipa seuraava osa ( jos jaksan kirjoittaa) ois parempi... :D

ps. muiden tarinat on kyllä aika paljon parempia.. :D
minnati
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Maalis 21, 2009 10:32

Koska tulee MariTeren tarinaan uusi osa? (;
Viimeksi muokannut NataliaSanchez-fan päivämäärä La Maalis 21, 2009 10:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Maalis 21, 2009 10:34

Multa tulee ihan just uusi osa tarinaani (:
Postaan sen pian.
Viimeksi muokannut NataliaSanchez-fan päivämäärä La Maalis 21, 2009 10:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Maalis 21, 2009 10:36

"Tämä on sitä, mitä olen aina halunnut. Perhe." (3. osa)
© NataliaSanchez-fan

"Heräsin varhain Tetén huutaessa tahallaan korvaani. Se oli hänen tapansa herättää serkkutyttö. Olin tuntenut Tetén jo 15 vuotta ja joka kerta Carmen-mummon luona Teté oli herättänyt minut huutamalla korvaani.
"Herää, Marinita. DVD odottaa." Teté sanoi iskien silmäänsä.
"Mitä?!" huusin säpsähtäessäni ylös ja heitin peiton patjan jalkopäähän.
"Niin, koululla." Teté nauroi ja huomasin, että hän oli jo valmis lähtemään kouluun hiuksien harjausta lukuunottamatta.
"Vitsi mä säikähdin!" sanoin Tetélle hihitellen ja löin häntä tyynyllä jalkaan.

---------------------------------------------

Pian olin vaihtanut hyvät kouluvaatteet, meikannut ja laittanut hiukset.
Kaikki olivat jo aamiaisella kun kävelin hiljaisena Tetén perässä keittiöön. Luulin, että Lucía olisi vihainen minulle eilisestä.
"Huomenta, tytöt!" Lucía huudahti ja käveli luoksemme. Lucía moiskautti suukot Tetén poskille ja minun otsalleni.
"Marina, vaikka lähditkin Sevillasta aika äkkipikaisesti, sinun äitisi on antanut luvan sinulle jäädä tänne meille väliaikaisesti. Kesälomalla viimeistään sinun on palattava kotiisi." Lucía sanoi ja ojensi minulle churron. Leveä hymyni hiipui heti. Otin Lucíalta churron.
Minun olisi tehnyt mieli sanoa Lucíalle, että haluaisin jäädä Santa Justaan ikuisiksi ajoiksi, enkä halua palata Sevillaan. Miksei voitaisi tehdä huoltajien vaihdosta? Minä olisin Lucían ja Diegon kolmas tytär. Ei sitten. Jospa olenkin yksi, ylimääräinen ratas liikaa!
"Jos minusta on vaivaa niin lähden toki heti koulupäivän jälkeen junalla Sevillaan.." selitin Lucíalle ja muulle perheelle. Lucía peitti suuni kämmenellään.
"Marina, shhh. Sinä olet tuonut aivan uutta maailmaa tähän perheeseen. Olemme enemmän yhtenäinen joukko ja sinä toit sen liitoksen. Kiitos kultaseni." Lucía sanoi ja pian jatkoi:
"Oletko muuten huomannut, että olet aivan äitisi näköinen?"
Minä mutustin churroani ja pian kaikki käänsivät katseeni minuun.
Eva ja Teté pyöristivät silmänsä suuriksi ja huusivat yhteen ääneen:
"Ei todellakaan ole! Marinassa ei ole yhtään Marian näköä! Enemmän hän nyt isältään näyttää!"
Lucía nauroi ja Teté nousi seisomaan.
"Marina, lähdetään kouluun." Teté hymyili ja tarttui minua käsikynkkään.
Eva nousi pöydästä ja siemaisi tuoremehun lopun lasistaan.
"Mä tuun teidän kanssanne. Mennään niinkuin vanhoihin aikoihin ikään. Serkukset keskenään. Niinkun mummilla ja Barcelonassa aina." Eva nauroi ja tarttui minua toiseen käteen käsikynkkään.
"Sori Marcos. Meen siskon ja serkun kanssa tänään." Eva sanoi katsoen Marcosiin ja moiskautti tälle lentosuukon. Marcos nyökkäili.
"Me mennään nyt. Heippa!" huusimme yhteen ääneen muulle porukalle ja lähdimme koulua kohti.
"Marina muuten, pakko sanoa että kun säkin olet tuollaisiin naisellisen paljastaviin vaatteisiin kallistuva nuori neito.. Niin oo varovainen, koulun pojat on seksihulluja ja Diego ei tykkää paljastavista vaatteista. Sillä on likainen katse." Eva selosti ja katsoi nyökkäilevään Tetéen nauraen.
Katsoin ympärilleni. Evalla, minulla ja Tetéllä oli kaikella minihameet, korkokenkänahkasaappaat ja paljastava toppi.
Nauroimme yhteen ääneen kaikki ja kävelimme koulua kohti käsikynkässä.
"Hyvä on. Olen varovainen." sanoin hymyillen.
En osannut arvatakaan, mitä tuleman piti.

-----------------------------------------

Pian olimme koululla.
"Marina, hei. Mä esittelen sut mun kaverille." Eva hymyili ja veti minua kädestä tyttöä kohti, joka oli mielestäni tosi kaunis. Hänellä oli vaaleat aivan korkkiruuvikiharat hiukset ja suuret ruskeat silmät. Hänen vaatteensa olivat omaperäiset ja omituiset, mutta naiselliset.
"Marina, tässä on África. África, tässä on meidän serkku Marina." Eva selosti ja minä hymyilin Áfricalle.
"Hei. Sano vaan Áfri." África sanoi hymyillen ja moiskautti suukot espanjalaisittain poskilleni.
"Hei Áfri." hymyilin Áfricalle ja jäin seisomaan heidän kanssaan käytävälle.
Pian DVD käveli nurkan takaa meitä kohti. Joka kerta kun hän tuli kohti tai meni ohi, sydämeni jätti muutaman pamppauksen väliin ja tuntui, kuin hänen kävelynsä tapahtuisi hidastettuna.
Teté seisoi vierelläni ja läpsi minua käsivarteen.
DVD katsoi minuun ja Tetéen hymyillen ja nyökkäsi meille tervehdykseksi mennessään ohitsemme.
"Hei." sanoin hiljaa Davidille ja katsoin tämän perään haikeasti.
Teté käännähti katsomaan DVD:n perään ja läpsi edelleen kättäni.
Se oli rasittavaa. Pian vetäisin itseni kauemmas Tetéstä.
"Teté, lopeta toi läpsiminen. Alkaa jo pikkuhiljaa keittämään." naurahdin Tetélle ja pian kellot soivat.
"Pitää mennä tunnille. Moimoi Eva ja Áfri" sanoin hiljaa Evalle ja hänen kaverilleen ja kävelin Tetén perässä tunnille.
Uskontoa. Huoh. Lourditas Salgado-Serrano? Serranoja on Santa Justassa riittämiin.
Avasin suuni ja meinasin kysyä kuiskaten Tetéltä, kuka uskonnon opettaja oli mutta Teté ehti jo vastata.
"Santiago-sedän vaimo." Teté sanoi hihittäen.

--------------------------------------------

Luojalle kiitos, uskonnontunti loppui raastavan tylsän 45 minuutin jälkeen. Huokaisin syvään ja katsoin Tetéen, joka katsoi Guilleen ja hänen kaveriporukkaansa.
"Teté, kuuntele sä mitä noi puhuu niin mä käyn vessassa." sanoin Tetélle ja hymyilin Yolílle.
"Joo, mutta käy äkkiä. DVD taitaa olla lähtemässä jonnekin." Teté selosti hiljaa ja pyysi Yolin viereensä istumaan pulpetin kannen päälle.
"En mä oikein tiedä.. Mitä jos toi pulpetti romahtaa?" Yoli kysyi arasti. Minä ja Teté nauroimme hullunkurisesti.
"Ei se mitään romahda. Istu jo." Teté hymyili ja kietoi kätensä Yolin olkapäille.
Minä kävelin vessaa kohti. Menin ensimmäiselle vessan ovelle joka oli tummanvihreä. Laitoin käteni ovenkahvalle, mutta pian huomasin, että se oli poikienvessa. Ärähdin ja käännyin. Mutta pian huomasin, että takanani oli kolme vanhempaa poikaa. Yksi pojista tarttui kädellään takapuoleeni ja laittoi huulet poskilleni.
"Hei kaunokainen. Sä oot se uus vieraileva oppilas, josta kaikki puhuu kuolaten. Käytkö sä usein täällä?" tummahiuksinen poika kysyi ja nosti kätensä vartalollani takapuoleni päältä yläselkää kohti tunkien kätensä paitani alle. Rimpuilin irti pojan otteesta, mutta hän tarttui käteeni ja suuteli minua ensin otsalle ja sitten painoi huulensa huulilleni ja tunki kieltään kurkkuuni. Hänen vierellään olevat pojat vain naureskelivat ja taputtivat käsiään.
"Hyvä Carlos!" pojat huusivat ja katsoivat ympärilleen, etteivät opettajat, etenkään rehtori saisi heitä kiinni. Poika ei enää suudellut minua, onneksi.
Pian Carlosin käsi oli jo yläselässäni ja hän näpelöi rintsikoideni hakasia. Rimpuilin kuin hullu ja yritin kiljua, mutta poika peitti suuni kädellään ja suuteli kaulaani ja haukkaisi korvanlehteäni leikkisästi hampaillaan.
Pian DVD käveli nurkan takaa ja juoksi luokseni.
"Hei! Lopettakaa heti!!" DVD karjaisi vihaisena, omistavasti ja tönäisi pojat kauemmas.
"Älkää koskeko häneen enää ikinä!!" DVD karjui naama punaisena, ja astui eteeni poikien yrittäessä tulla lähemmäs.

Lucía ja Candela, koulun rehtori kävelivät pian portaita alas. Candelalla oli suupielessään savuke.
Lucía ja Candela näkivät minut ja kolme poikaa, ja tietysti DVD:n.
"Mitä täällä oikein tapahtuu?! Carlos ja kumppanit taas täällä ahdistelemassa nuorempia! Tästä seuraa varmasti erotus ja monta jälki-istuntoa! Soitan tästä vanhemmillenne!" Candela huusi Carlosille ja hänen kavereilleen heidän juostessaan karkuun.
DVD seisoi edelleen edessäni. Minä hengitin raskaasti ja laitoin hiukset korvieni taakse.
Lucía tuli luokseni ja halasi minua ja suukotti poskelle.
"Oletko kunnossa?" Lucía kysyi huolestuneena ja suukotti hiuksiani.
Nyökkäsin pienesti ja nielaisin kuuluvasti hengittäessäni raskaasti.
"Meidän pitää valitettavasti mennä nyt kokoukseen, olemme jo myöhässä.." Lucía selitti ja katsoi rannekelloaan.
"Joo, menkää vaan. Onhan .. Onhan David tässä." selitin hätääntyneesti.
"Hyvä on. Ole varovainen, kulta." Lucía sanoi ja hän puolijuoksulla lähti Candelan kanssa kokoukseen.
DVD katsoi minuun kysyvästi.
"Ootko ihan varmasti kunnossa?" hän kysyi huolestuneesti ja katsoi ympärilleen.
"Tietysti. Onneksi selvittiin vaan kauheella paniikki-iskulla." sanoin nauraen ja sain DVD:nkin hymyilemään.
"Älä huoli. Mä pidän susta huolen. Tästä lähtien oon sun pelastajas. Jos tulee hätä, huuda mua niin pelastaja-ritariprinssi tulee sun luokses valkoisella, uljaalla hevosella." DVD selitti hymyillen ja avasi poikienvessan ovea käteni vierestä. Tunsin ilmavirrassa hänen kätensä lämmön ja meidän välisemme sähkön.
DVD nosti katseensa ovenrivasta minuun ja katsoi minua syvälle silmiin. Niinkuin hän olisi nähnyt syvälle sieluuni.
Katsoin DVD:tä silmiin ja siirsin valitettavan janoavan katseeni hänen huuliinsa. Lähestyin häntä ja painoin huuleni hänen huulilleen. Kiedoin käteni hänen niskansa ympärille, ja hän laittoi kätensä lanteilleni.
Se suudelma oli koko elämäni ihanin. Se ei ollut mikään ällöttävä kielisuudelma, vaan se oli ihana, normaali huulet vastakkain -suudelma.
Pian irrotin huuleni DVD:n huulista ja haroin etuhiuksia sormillani.
"Anteeksi, DVD. Mä olen niin tyhmä. Sä pidät mua jonakin .." selitin mutta DVD yritti pysäyttää minua. Carmen-mummin ja äitini tavoin en antanut hänen sanoa mitään.
"Sori." sanoin hiljaa ja lähdin nopeasti pois paikalta. Nahkasaappaideni korot kopisivat lattiaan. Tällä hetkellä se kuului liian lujaa. Sydämen pamppailut kuuluivat liian lujaa. Samoin ajatukset.
Kuinka voin olla niin tyhmä? Nyt DVD pitää minua jonain mielipuolena.
Ehkä olisi vain parasta lähteä Sevillaan."

----------------------------------------------

Siinä on uunituore tarinani tylsä 3. osa! Mutta kommentteja, gracias?
Kirjoitusvirheitä voi olla paljon koska kirjoitin tätä väsyneenä :D
[Ja sori monta postausta peräkkäin äsken.]
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja sotka » La Maalis 21, 2009 10:43

Hyvä osa oli! Ei mun mielestä ainakaan tylsä.
Kuva
sotka
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » La Maalis 21, 2009 3:57

MT, kaks vikaa osaa -> Aivan mahtavia molemmat, ja kiva ku Melissakin pääsi mukaan. ;) En vaan tykkää mun roolistani yhtään. :S Mutta ei se mitää, tää on vaan tarina. :'D
Kuva
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida

ViestiKirjoittaja MariTere » La Maalis 21, 2009 5:57

Natalia-Fan kirjoitti:MT, kaks vikaa osaa -> Aivan mahtavia molemmat, ja kiva ku Melissakin pääsi mukaan. ;) En vaan tykkää mun roolistani yhtään. :S Mutta ei se mitää, tää on vaan tarina. :'D

Kiitti. Ja sori, ku on vaikee tähän juoneen sovittaa sun oikee luonne.. :/ Mut lupaan et ens osassa yritän ainaki tehä susta vähän erilaisemman ku nois aikasemmissa ;)

//Edit: Ja hyvä osa oli jälleen kerran, Nataliasanchez-fan (: Eikä ollut tylsä ;)
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja MariTere » La Maalis 21, 2009 6:07

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Koska tulee MariTeren tarinaan uusi osa? (;

Tänään yritän saada sen tänne.
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Maalis 21, 2009 6:31

MariTere kirjoitti:

Kiva :) Kieltämättä munkin tekis mieli lisätä tonne mun tarinaan joku tämän foorumin käyttäjä niinkuin sullakin on Melissa ja Natalia-Fan (; :D
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja MariTere » La Maalis 21, 2009 6:34

NataliaSanchez-fan kirjoitti:
MariTere kirjoitti:

Kiva :) Kieltämättä munkin tekis mieli lisätä tonne mun tarinaan joku tämän foorumin käyttäjä niinkuin sullakin on Melissa ja Natalia-Fan (; :D

Kyllähän sä vielä voit ((:
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Maalis 21, 2009 7:30

MariTere kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:
MariTere kirjoitti:

Kyllähän sä vielä voit ((:

Mut en tunne täältä sinänsä ketään, ku ei oo IRL-kavereita täällä enkä oo virallisesti ehtinyt ystävystyä kenenkään foorumilaisen kanssa :D:D
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja H-anna » La Maalis 21, 2009 8:13

Tosi hyvä tarina NataliaSanchez-fan!!!En oo pitkän aikaan lukenu näitä, mut kannatti taas lukee :D :D oottelen jatkoa...
Kuva
Kuva
H-anna
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja natyy » La Maalis 21, 2009 8:34

Tosi hyvä osa NataliaSanchez-fan! (:
Kuva

Victor Elías
natyy
Diego Serrano

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen